Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها _ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم از اجرای ۴۰ ویژه برنامه در چهلمین سال دفاع مقدس با شعار "ما قوی هستیم" خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، سرهنگ پاسدار محمد سالاری در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: فعالان رسانه‌ای در دوران دفاع مقدس رسالت بزرگی بردوش داشتند و شایسته است از آنان به عنوان افسران خط مقدم انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی و زبان‌ گویای مردم نام برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، امسال بواسطه شرایط کرونایی بسیاری از برنامه‌های مهم هفته دفاع مقدس برگزار نخواهد شد اما 40 ویژه در سطح شهرستان قشم اجرا خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقامت بسیج سپاه قشم گفت: در ویژه برنامه محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری، با توزیع لوازم‌التحریر و بسته‌های معیشتی بین دانش‌آموزان نیازمند و همچنین اعزام بسیج جامعه پزشکی برای ویزیت رایگان جامعه هدف و افتتاح دفتر مصلحین خانواده و ترمیم عدالت اجتماعی به منظور کاهش طلاق در قشم اجرا می‌شود.

وی از غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، تکریم جامعه ایثارگری و جهادگران عرصه سلامت در کنار برگزاری نشست‌های بصیرتی به عنوان بخش دیگری از برنامه‌های هفته دفاع مقدس نام برد.

برگزاری گشت اقتدار با مشارکت نیروی انتظامی، نواختن زنگ ایثار و مقاومت در سطح مدارس و افتتاح پایگاه مقاومت بسیج ادارات و محلات نیز از  دیگر برنامه‌هایی بود که سالاری بر اجرای آن تاکید کرد.

شایان ذکر است: همه ساله همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و با هدف پاسداشت از مقام همه آنان که با جان و دل در مقابل متجاوزان به خاک پاک میهن اسلامی ایستادگی کردند و در این راه شهید، جانباز و ایثارگر شدند ویژه برنامه‌ هایی در این‌ جزیره برگزار می‌‌شود.

یک میلیون نفر از پیشکسوتان نیروهای مسلح و خانواده شهدا در هفته دفاع مقدس تجلیل می‌شوندبرگزاری 7 نشست تخصصی ادبیات داستانی همزمان با هفته دفاع مقدسجانشین فرمانده سپاه همدان: ویژه‌برنامه‌های دفاع مقدس با شعار محوری " ما قوی هستیم" آغاز می‌شود

حجت‌الاسلام امید درویشی نیز اظهار داشت: فرزندان غیور ایران اسلامی در هشت سال دوران دفاع نقدس اجازه ندادند یک وجب از خاک پاک میهن به دست دشمن بیفتد و این افتخار بزرگی برای همه مردم است.

به گفته مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم،  برای صیانت از آب و خاک ایران، خون پاک بسیاری از جوانان این مرز و بوم به زمین ریخته شده و همه ما زندگی امروز خود را مدیون آنان هستیم.

وی تصریح کرد: تکیه بر نسل جوان و توان ملی همانگونه که در دفاع مقدس تحریم‌ها را به فرصتی برای پیشرفت و خودکفایی تبدیل کرد، امروزه هم می‌تواند مسائل کشور را برطرف و تحریم‌های دشمنان را ناکارآمد کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم با اشاره به اینکه جوانان انقلابی ما یک شبه راه صد ساله را رفتند و توانستند به درجه عالیه برسند افزود: دفاع مقدس سند افتخاری است برای نظام جمهوری اسلامی ایران که از زمانی که ما به پیروزی رسیده‌ایم دستاوردهای زیادی را در حوزه‌های مختلف کسب کرده‌ایم.‌

‌در پایان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قشم از خبرنگاران بسیجی این جزیره و از جمله مدیر دفتر خبرگزاری تسنیم در جزایر خلیج فارس تقدیر شد.

‌انتهای پیام/7558/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ناحیه مقاومت بسیج سپاه هفته دفاع مقدس بسیج سپاه قشم ویژه برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۰۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامرضا نصیحت کن دوشنبه شب در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک فرا رسیدن سالروز بسیج کارگران و کارخانجات با اشاره به مهم‌ترین اهداف این سازمان گفت: تنظیم روابط بین کارگر و کارفرما، پیگیری مطالبات کارگران، تامین امنیت شغلی کارگران و پیگیری مشکلات و موانع تولید کارگاه‌های تولیدی از اهداف اصلی سازمان بسیج کارگری و کارخانجات محسوب می‌شود.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر با بیان اینکه شهید شاخص این سازمان در سال ۱۴۰۳ شهید اسدالله ابراهیمی معرفی شد اذعان کرد: برگزاری همایش تجلیل از کارگران نمونه، برگزاری اردوی راهیان نور و راهیان پیشرفت، برنامه‌های بصیرتی و تبیینی، گردهمایی‌های جهاد تبیین و مسابقات فرهنگی و ورزشی برخی از اقدامات شاخص این سازمان در هفته کار کارگر است.

وی در ادامه با اشاره به برخی دیگر از اقدامات شاخص این سازمان در هفته کار و کارگر تصریح کرد: اعزام پیش از ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم در جهت محرومیت زدایی و توزیع پیش از ۳۱۳ بسته معیشتی توسط حوزه‌های مقاومت بسیج برخی دیگر از اقدامات این سازمان در هفته کار و کارگر محسوب می‌شود.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در پایان رسیدگی مسئولان به حل مشکلات معیشتی و تامین امنیت شغلی کارگران را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: توزیع بیش از ۶هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند، برگزاری ۶۰ نشست تبیینی و بصیرتی در حوزه‌های مقاومت بسیج کارگری، برگزاری ۲۰ کارگاه آموزشی سبک زندگی ایرانی اسلامی ویژه کارگران، اعزام بیش از هزار و ۵۰۰ کارگر به اردوی راهیان نور جنوب، اعزام پیش از ۵۰۰ کارگر به اردوی راهیان مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان، اعزام کارگران به مشهد مقدس، تهیه جهیزیه برای زوج‌های نیازمند، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم برای خدمات رسانی به نیازمندان، برگزاری کارگاه پیشگیری از مصرف مواد مخدر، کشت نهال در کارخانجات استان بوشهر و دیدار از خانواده‌های شهدای کارگری برخی از مهم‌ترین اقدامات این سازمان در سال ۱۴۰۲ است.

کد خبر 6092576

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت