Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@13:32:17 GMT

فرماندهان سپاه در پشت صحنه سریال «ایل‌دا»

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۰۹۴۷

فرماندهان سپاه در پشت صحنه سریال «ایل‌دا»

در آخرین روز از تصویربرداری سریال «ایلدا» جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران لرستان در پشت صحنه سریال حضور یافتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، علیرضا سبط‌احمدی تهیه‌کننده سریال ضمن اعلام خبر فوق افزود: امروز (۲۹ شهریور) همزمان با آخرین روز تصویربرداری مجموعه «ایلدا» سردار کشکولی فرمانده سپاه پاسداران استان لرستان به همراه جانشین فرمانده سردار توکلی به ارتفاعات خرم آباد منطقه قلعه سنگی که محل تصویربرداری مجموعه است، آمدند و ضمن بازدید از پشت صحنه مجموعه با ابراز خدا قوت به تمام گروه از تلاش بی وقفه دست اندرکاران این پروژه تشکر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در ادامه بازدید فرماندهان سپاه استان گزارشی از روند تولید مجموعه ظرف ۱۴ ماه گذشته به ایشان ارائه دادم که برایشان اهمیت خاصی داشت.
تهیه کننده «ایلدا» تاکید کرد: امروز آخرین روز تصویربرداری از مجموعه دفاع مقدسی «ایلدا» است که با همکاری همه دست اندرکاران این مجموعه تقدیم دلاورمردان ایلات و عشایر کشور و همه مردم عزیزمان خواهد شد.


بنابراین گزارش، این مجموعه به سفارش مرکز سیمافیلم با موضوع اتحاد و حماسه مردان و زنان عشایر مرزنشین در برابر متجاوزان به خاک این مرز و بوم و قصه ایستادگی و ایثار آن‌ها از سال‌ ۱۳۵۸ تا ۱۳۵۹ ساخته شده و بناست هم زمان با هفته دفاع مقدس هر شب ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش شود.
بازیگران این سریال عبارتند از مجید مظفری (صالح خان)، پوریا پورسرخ (ایرج)، فاطمه گودرزی (دا گل)، خسرو شهراز (نصیر خان)، جعفر دهقان (استوار کاکاوند)، کاظم هژیر آزاد (شیر علی خان)، کوروش سلیمانی (شیرزاد)، امیر محمد زند (فرهاد)، مینا نوروزی فرد (دا خاتون)، غلامرضا علی اکبری (شیخ رحیم)، سینا رازانی (کریم)، مهدی صبایی (منصور)، شهین تسلیمی (بی بی) مسعود چوبین (مثقالی)، رضا نجفی (عمو برفی)، آوا داروئیت (هاویر)، بهروز چاهل (دکتر هندی)، محمدصادق ملک (جابر و قادر)، سیامک ادیب (قباد)، معصومه بافنده (آساره) ، رائد عبدالرضا (طارق) ، علی بوریان (سرگرد راشد)، پویان گنجی (یاور)، دریا مرادی دشت (گندم)، زینب قادری (گلاره)، مسعود امین ناجی (بهادر)،احمد حیاوی (عراقی)، سید نوری موسوی ( خدا رحم قوه چی)،  طیبه دوست (زیور)، منصور نواصری (کامل)، امید محمد نژاد (کیومرث)، فاطمه آقا بابایی (ننه نازار)، پیمان کرم زاده (گروهبان واحدی)، ناهید عساکره (راحیل)، سید امیر سالار قوامی (سیاوش)، رائد تمیمی (کامل)، سینا قاسمی نصر (گودرز) و آرش کمانگر (امید) و.../

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: سپا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۰۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی تدارک دیده شده َشَد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی صبح پنج‌شنبه در نشست خبری با اشاره به در پیش بودن هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم، گفت: برای این هفته حدود ۴۰۰ عنوان برنامه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه شهید مطهری یکی از شخصیت‌های بارز و تأثیرگذار در تقویت بنیان‌های نظری انقلاب و نظام اسلامی بود، افزود: اگر نسل امروز به دنبال گام برداشتن در مسیر درست است، بی‌تردید آثار شهید مطهری امروز هم می‌تواند پاسخ‌گوی نیازهای معرفتی این نسل باشد.

این مسؤول با یادآوری اینکه سپاه پاسداران فقط یک مجموعه نظامی نبوده، بلکه مجموعه‌ای عقیدتی و مذهبی نیز به شمار می‌رود، تصریح کرد: در همین راستا مواردی چون ارتقای بصیرت دینی و انقلابی، تأمین و ترویج معارف انقلابی، حکیمانه شدن رفتار سیاسی و … جز وظایف ذاتی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران محسوب می‌شود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان در ادامه گریزی به دیگر برنامه‌های حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان زد و خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های مهم این حوزه، برگزاری ۲۰ هزار مورد جلسه بصیرتی طی سال گذشته بود. به لحاظ جمعیت آماری نیز ۸۰ هزار نفر در برنامه‌ها و دوره‌های عقیدتی و معرفتی بسیج استان در سال گذشته شرکت کردند.

بیگدلی با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران از ابتدای شکل‌گیری تا به امروز به هیچ گروهی اجازه بهره‌برداری از این مجموعه را نداده و این خود حاکی از وابسته نبودن آن به جریانات مختلف است، اظهار کرد: یکی از افتخارات این مجموعه نظامی و عقیدتی، ایستادن در کنار نهادهای مختلفی است که در مسیر انقلاب حرکت کرده و قصد کمک به نظام اسلامی را داشته‌اند.

وی با یادآوری اینکه ۸ تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران نام‌گذاری شده است، اضافه کرد: برگزاری رویدادهای ورزشی، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری نشست‌های معرفتی و بصیرتی، تولید محتوا با رویکرد آثار شهید مطهری و … از جمله برنامه‌های این هفته به شمار می‌رود.

کد خبر 6088372

دیگر خبرها

  • خبر‌های پشت صحنه، هفتم اردیبهشت
  • برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه زنجان در هفته عقیدتی
  • سپاه در هر صحنه‌ای که وارد شد میدان پیروزی بود
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش سریال بدل علی مشهدی
  • ۴۰۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی تدارک دیده شده َشَد
  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • عکس| جدیدترین عکس از اکبر عبدی در پشت صحنه سریال جدید منوچهر هادی/لاغری شدید اکبرعبدی در سریال جدیدش
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه