Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@03:58:28 GMT

تسلیت سرلشکر صفوی به سردار فتحیان

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۱۰۱۹

تسلیت سرلشکر صفوی به سردار فتحیان

در پی درگذشت والده سردار فتحیان سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان،  در پی درگذشت والده سردار فتحیان سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا پیام تسلیتی صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر می باشد:

اِنَا لله و اِنَا الیه راجِعون

 همرزم عزیز سردار سرتیپ پاسدار نصراله فتحیان 

سلام علیکم ؛

با کمال تأسف و تأثر درگذشت جانسوز والدة مکرمتان مرحومه سیده طاهره سیدین ( ام الشهید محمدرضا فتحیان) واصل و موجب تألم خاطر گردید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زهی سعادت آن مرحومه مغفوره که عمری را با پارسایی و عشق و خدمتگزاری صادقانه به اهل بیت "علیهم السلام" خصوصاً حضرت فاطمه الزهرا ( سلام الله علیها ) سپری نمود و عاقبت جهان فانی را وانهاد و با عشق دیدار حضرت حق به فرزند شهیدشان پیوست.

 بدون تردید این بانوی سیده  عمری را برای تربیت فرزندانی شایسته و خدمتگزار به نظام و اسلام همچون شهید محمدرضا و جنابعالی صرف نموده و در جهت خدمت به اهل بیت عصمت و طهارت خصوصا حضرت زهرا (سلام الله علیها) گام برداشته است و در دامن پاکش شهیدی را پرورانده و به انقلاب اسلامی تحویل داده، انشاءالله میهمان مادر مطهرش حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) خواهد بود. 

اینجانب این مصیبت وارده را به جنابعالی و سایر بازماندگان تسلیت عرض کرده از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه علو درجات و برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا

سرلشکر پاسدار سیّد یحیی صفوی

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: رحیم صفوی سردار سرلشکر رحیم صفوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۱۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»

رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت سردار سرتیپ «سیدمجید ایافت» را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت سردار سرتیپ سیدمجید ایافت را به این شرح تسلیت گفت:

« بسم الله الرحمن الرحیم. من المؤمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا اللّه علیه ۖ فمنهم من قضیٰ نحبه ومنهم من ینتظر ۖ وما بدّلوا تبدیلًا

عروج شهادت‌گونه سردار رشید اسلام و جانباز سرافراز، سرتیپ‌پاسدار سیدمجید ایافت موجب تاسف و تاثر گردید. ایشان رزمنده‌ای مجاهد، فرماندهی بااخلاص، از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و هم‌رزم وفادار سردار شهید محمود کاوه بودند که پس از دوران دفاع‌مقدس نیز با مجاهدت و تعهد، مسئولیت‌های متعددی را در عرصه‌های مختلف سپاه از جمله جانشینی فرماندهی لشکر ویژه شهدا، فرماندهی قرارگاه عاشورا، جانشینی فرماندهی قرارگاه ثامن‌الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه و مسئولیت دبیرخانه کنگره بزرگداشت سرداران شهید و ۲۳ هزار شهید خراسان را برعهده داشتند که به‌طور یقین خدماتشان در گنجینه افتخارات این کشور به یادگار باقی خواهد ماند.

ضمن تجلیل از رشادت‌های سردار مخلص و باصفا سید مجید ایافت و عرض تسلیت به مردم ولایتمدار خراسان و شهر مقدس مشهد، هم‌رزمان، دوستان و خانواده صبور وگرانقدر، برای آن مجاهد فقید، علو درجات و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درب طلای حرم امام رضا (ع) آماده شد + جزئیات
  • برنامه های دهه کرامت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) تشریح شد
  • نظر فنی آستان مقدس حضرت معصومه (س) برچیدن سازه سردر صحن شرقی است
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت/برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۰۱ نقطه جهان
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت
  • درب طلای حرم امام رضا (ع) آماده شد
  • درب طلای حرم امام رضا(ع) آماده شد
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) به‌مناسبت دهه کرامت
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی