Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، مدیرعامل شرکت فولاد تاراز چهارمحال و بختیاری ضمن تایید این خبر در خصوص ویژگی‌های این محصول گفت: پس از پوشش فلزِ روی بر سطح ورق‌های فول‌هارد نورد سرد، پوشش نازک ارگانیک برای محافظت و جلوگیری از شوره بر سطح ورق گالوانیزه اعمال می‌شود.

 سعید رشیدی از زیبایی ظاهری به‌دلیل رنگ و براقیت خاص سطح ورق، مقاومت فوق‌العاده در برابر شوره که از معضلات ورق گالوانیزه است، قابلیت فرم‌پذیری مناسب بدون نیاز به استفاده از روانکار، مقاومت بالا در برابر نور خورشید و خوردگی و هزینه کمتر تولید نسبت به ورق رنگی به‌عنوان بارزترین ویژگی‌های ورق TOC یاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیـــان اینــکه این محـــصول در تولیــد پــوشش سقــف‌هـــا، ساندویچ‌ پانل‌ها و برخی از بخش‌های لوازم‌خانگی کاربرد دارد گفت: با توجه به مزایای یادشده، ورق‌های TOC می‌تواند جایگزین مناسبی برای ورق‌های رنگی باشد.

مدیرعامل شرکت تاراز از برنامه‌ریزی برای تولید این محصول در رنگ‌های مختلف خبر داد و تصریح کرد: شرکت فولاد تارازچهارمحال و بختیاری تنها تولیدکننده ورق‌های TOC در کشور است.

به گفته رشیدی با توجه به جدید بودن محصول و نیاز به معرفی به بازار، در حال حاضر برنامه تولید ۳ هزار تن در ماه پیش‌بینی‌شده که این مقدار در آینده بر اساس تقاضای بازار تا بیش از ۵ هزار تن قابل افزایش است.

وی با اشاره به اینکه محصول جدید نیازمند اتخاذ شیوه‌های بازاریابی طبق اصول مرتبط و سپس معرفی و نفوذ در بازار و در نهایت تثبیت و توسعه آن است، ادامه داد: این محصول در چند سال گذشته نیز در شرکت فولاد تاراز تولید و مقداری هم به بازار عرضه شد، ولی به‌علت عدم تداوم عرضه،  معرفی مناسبی انجام نشد. برنامه این شرکت استفاده از قابلیت‌های منحصربه‌فرد تکنولوژی خط تولید برای تولید و عرضه محصولات با ارزش‌افزوده بیشتر است که ورق گالوانیزه TOC نیز یکی از آن‌هاست.

مدیرعامل شرکت تاراز با تاکید بر اینکه برای تولید محصول TOC نیاز به ورق سرد فول‌هارد با ضخامت 0.5 و 0.6 میلی‌متر است ادامه داد: در این زمینه باید از همکاری شرکت فولاد مبارکه در تامین کلاف سرد فول‌هارد قدردانی کنیم. ضمن اینکه باید در نظر داشته باشیم این همکاری می‌تواند موجب رشد و توسعه تولیدات شرکت فولاد تاراز شود.

رشیدی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به ظرفیت‌های داخلی و خارجی عرضه این محصول تصریح کرد: در صورت تامین مواد اولیه (ورق فول‌هارد) و افزایش تولید، امکان صادرات ورق TOC به بازارهای جهانی به‌خصوص کشورهای منطقه فراهم است و می‌تواند برای مجموعه فولاد مبارکه ارزش‌افزوده اقتصادی و برای کشور ارزآوری ایجاد کند.

گفتنی است شرکت تاراز چهارمحال و بختیاری با ظرفیت تولید 260 هزار تن از سال 1395 در شهرک صنعتی شهرکرد به بهره‌برداری رسید. این شرکت در صورت تامین مواد اولیه از قبیل ورق فول‌هارد سرد قابلیت تولید انواع محصولات گالوانیزه را دارد. محصولات تولید شده در این شرکت در صنایع ساختمان، صنایع فلزی سبک، ساخت برخی قطعات خودرو و صنعت لوازم‌ خانگی کاربرد دارد.

پربیننده ترین سایه تصمیمات فدرال رزرو بر بازار فلزات گرانبها/ ریزش طلا به دنبال ریزش بازارهای سهام تلاش دولت برای خروج فولاد از بورس کالا عرضه کل تولید فولاد در بورس کالا جلوگیری از خروج ارز از کشور با ایجاد کارخانجات اسید فسفریک و کودهای فسفاته تامین مواد اولیه بزرگترین چالش فولادسازان برای جهش تولید

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فولاد مبارکه فولاد مبارکه اصفهان فولادسازی تامین مواد اولیه ورق گالوانیزه نورد گرم ورق گرم نورد سرد ورق سرد سعید رشیدی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۱۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب درآمد ارزی شرکت ایپکو از محل صادرات خدمات فنی مهندسی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- مهدی رجبعلی با اشاره به این که هایما اس7 پرو، پنجمین محصولی است که سال گذشته و در همکاری با هایما، پروژه بهبود کالیبراسیون با اقلیم ایران برای آن آغاز شد، عنوان کرد: این محصول دارای موتور جدید توربو با تزریق مستقیم (GDI) است که از سال گذشته تا کنون تغییرات کالیبراسیون این محصول در حال انجام است.
وی با اشاره به برنامه‌های ایپکو برای سال جاری، اظهار کرد: از طریق شرکت در نمایشگاه‌های مختلف تلاش می‌شود تا در کنار محصول هایما و تجربه‌ای که از ارایه خدمات مهندسی به این برند کسب شده است، به سایر بازارهای بالقوه ورود کرده و خدمات ارایه کنیم.
 رجبعلی افزود: از سوی دیگر، از سال ۱۴۰۱ تا کنون در ایپکو طراحی و توسعه سامانه مدیریت موتور(EMS)، کالیبراسیون و توسعه رایانه موتور ایران خودرو (IKECU) پیش برده می‌شود؛ در تلاش هستیم تا برای رایانه موتور (ECU) ، سامانه مدیریت الکترونیکی موتور (EMS) و ایرادیابی قوای محرکه نیز بتوانیم بازاریابی مناسبی انجام دهیم.
 مدیرعامل شرکت ایپکو خاطرنشان کرد: از سال ۱۳۹۹ تا کنون و با تکیه بر دانش متخصصان و کارشناسان داخلی، توانسته‌ایم درآمد ارزی قابل توجهی از محل فروش خدمات مهندسی کسب کنیم.
 وی هم‌چنین با اشاره به حضور ایپکو در نمایشگاه ایران اکسپو در سال جاری، یادآور شد: این مجموعه با رویکرد صادرات خدمات فنی-مهندسی در زمینه طراحی و توسعه قوای محرکه و آزمون های موتوری و هم‌چنین کالیبراسیون و توسعه نرم‌افزار و سخت افزار مدیریت هوشمند خودرو در نمایشگاه ایران اکسپو حضور داشت.

دیگر خبرها

  • مبالغ و جزییات حمایت از صادرات شرکت‌های دانش بنیان اعلام شد
  • ایران ۰.۳ درصد صادرات صنایع غذایی جهان را انجام می‌دهد
  • افزایش حمل ریلی مواد اولیه به شرکت معدنی و صنعتی چادرملو + عکس
  • پژوهشگران مشهدی موفق به تولید ماده اولیه داروها شدند
  • ۳ محصول نوآورانه و خلاق در اینوتکس ۲۰۲۴ رونمایی شد
  • ۳ محصول فناورانه رونمایی شد
  • کسب درآمد ارزی شرکت ایپکو از محل صادرات خدمات فنی مهندسی
  • دست کوتاه تولیدکنندگان در تامین مواد اولیه/ راه پر پیچ و خم است!
  • تولید ورق نازک سرآغازی برای رشد و شکوفایی خط قلع‌اندود
  • موافقت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با ۹۵ درصد درخواست انشعاب خاص