Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@16:26:42 GMT

اعتراض‌ها به «نتانیاهو» به سواحل تل آویو کشیده شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۱۴۹۲

اعتراض‌ها به «نتانیاهو» به سواحل تل آویو کشیده شد

به گزارش تابناک به نقل از فارس، رسانه‌ها از برگزاری تجمع اعتراضی به نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سواحل تل آویو در روز شنبه خبر دادند.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» ده‌ها معترض به «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل روز شنبه با وجود ممنوعیت تجمع به خاطر کرونا، علیه وی در سواحل تل آویو شعار سر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این معترضان از جنبش موسوم به «جنایت نخست وزیر» بودند که با دست داشتن تصاویری از نتانیاهو با وجود محدودیت وضع شده به دلیل شیوع کرونا در سواحل تل آویو علیه وی شعار دادند.

نارضایتی عمومی از نحوه مقابله نتانیاهو با شیوع ویروس کرونا و بحران اقتصادی ناشی از آن، هزاران نفر از جمله جوانان ساکن فلسطین اشغالی را به خیابان‌ها کشانده و معترضان خواستار استعفای نتانیاهو از سمت خود هستند. نخست وزیر رژیم صهیونیستی در انتظار محاکمه خود در دادگاه به اتهام دلیل فساد مالی است.

این دور از تظاهرات بزرگترین تظاهرات علیه نتانیاهو از سال ۲۰۱۱ به این سو است و پلیس بار‌ها با جمعیت حاضر به خشونت برخورد کرده است. معترضان طی هفته‌های گذشته بار‌ها در این تجمعات اغلب پرچم‌های آبی و سیاه را به عنوان نماد اعتراض خود در دست گرفتند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قرارداد الجزایر علی شمقدری قتل عام صبرا و شتیلا مکانیسم ماشه توافق اسرائیل و بحرین حیران نخست وزیر رژیم صهیونیستی معترضان اسرائیلی تل آویو قرارداد الجزایر علی شمقدری قتل عام صبرا و شتیلا مکانیسم ماشه توافق اسرائیل و بحرین حیران سواحل تل آویو نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۱۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر ادامه جنایت های این رژیم در غزه تاکید کرد.

به گزارش مشرق، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر ادامه جنگ در نوار غزه تاکید کرد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کرد که ارتش این رژیم تا پیروزی در جنگ ادامه خواهد داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی، بدون اشاره به کشتار زنان و کودکان در غزه، گفت که این رژیم هیچ تلاشی از سوی دادگاه کیفری لاهه برای تضعیف حق اساسی خود را نمی پذیرد.

نتانیاهو، با اشاره به احتمال صدور حکم بازداشت از سوی دیوان کیفری لاهه مدعی شد: تهدید علیه نظامیان ارتش و شخصیت‌های عمومی ما در اسرائیل رسواکننده است.

همزمان با افزایش گمانه‌زنی‌ها درخصوص اقدام دیوان دادگستری بین‌المللی در صدور حکم بازداشت شماری از مقام‌های ارشد رژیم صهیونیستی به اتهام ارتکاب جنایت جنگی در غزه تا پایان ماه جاری میلادی، شورای امنیت داخلی رژیم اسرائیل روز چهارشنبه نشستی اضطراری برگزار کرد.

پنجشنبه هفته گذشته بود که شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی فاش کرد که بنیامین نتانیاهو خواستار میانجی‌گری وزیران امور خارجه انگلیس و آلمان برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت دیوان بین‌المللی دادگستری علیه خود و دیگر مقامات این رژیم شد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • تظاهرات علیه سیاست‌های نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • اعتراضات دانشجویی به جنگ علیه غزه از آمریکا به اروپا کشیده شد
  • بحران ناتمام تل‌آویو
  • نشست اضطراری در تل آویو درباره احتمال بازداشت نتانیاهو
  • نشست اضطراری در تل‌آویو درباره احتمال بازداشت نتانیاهو
  • نشست اضطراری در تل‌آویو درباره احتمال صدورحکم بازداشت ازسوی لاهه!
  • نشست اضطراری در تل‌آویو دربار احتمال صدور حکم بازداشت ازسوی لاهه!
  • نویسنده صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را نابود خواهد برد
  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو