Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@21:10:30 GMT

شیاطین‌سرخ در خانه گرفتار پالاس شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۱۸۲۴

شیاطین‌سرخ در خانه گرفتار پالاس شدند

تیم منچستریونایتد در نخستین بازی‌اش در فصل جدید لیگ برتر انگلیس که دیداری از هفته دوم بود، در دیدار خانگی برابر کریستال‌پالاس با نتیجه 3 بر یک شکست خورد.

برای عقاب‌ها، تاونسند در دقیقه ۷ گلزنی کرد. در ادامه زا‌ها که سابقه پوشیدن پیراهن منچستریونایتد را هم دارد در دقایق ۷۴ و ۸۵ دروازه دخئا را باز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تک‎‎گل شیاطین سرخ را دونی‌ فان‌دی‌بیک در دقیقه ۸۰ زد.

نکته جالب بازی تکرار ضربه پنالتی‌ای بود که دخئا ابتدا از آیِو گرفت، چرا که اتکینسون اعتقاد داشت سنگربان یونایتد روی خط دروازه قرار نگرفته بوده. ضربه تکراری را زاها به قعر دروازه فرستاد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: منچستریونایتد لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۱۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای رلوو: منچستریونایتد علاقه‌مند به استخدام ژاوی بود!

باشگاه منچستریونایتد در ژاوی مربی جوانی را می‌دید که در سراسر جهان به عنوان یک اسطوره شناخته شده است.

طرفداری | منچستریونایتد با دقت فراوان به وضعیت ژاوی در بارسلونا توجه داشت؛ آنها به دنبال جانشینی برای اریک تن هاخ هستند.

به گزارش رلوو، باشگاه منچستریونایتد با دقت تحولات روز گذشته در بارسلونا را دنبال می‌کرد. با توجه به احتمال جدایی اریک تن هاخ از هدایت شیاطین سرخ در پایان فصل، ژاوی به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی جانشینی او در نظر گرفته شده بود. اما با تایید تداوم حضور ژاوی در بارسلونا، سران یونایتد ناامید شده‌اند و باید به جستجوی خود برای سرمربی جدید ادامه دهند.

دلایل علاقه منچستریونایتد به ژاوی

باشگاه انگلیسی که از کریسمس گذشته تحت مالکیت جیم رتکلیف میلیاردر قرار گرفته است، مدتی است که در جستجوی جانشینی برای تن هاخ است. تن هاخ با وجود داشتن قرارداد تا سال 2025، به جز در صورت وقوع اتفاقی غیرمنتظره، به کار خود در این باشگاه ادامه نخواهد داد. نام ژاوی مدتی است که روی میز شیاطین سرخ بوده و آنها او و تحولات باشگاه اسپانیایی را زیرنظر داشتند.

آنها در ژاوی مربی جوانی را می‌دیدند که در سراسر جهان به عنوان یک اسطوره شناخته شده است. ژاوی در سطح بالایی در دوران حرفه‌ایش در مستطیل سبز بازی کرده و از احترام زیادی در بین هواداران و اهالی فوتبال برخوردار است. او در دوران مربیگری خود در بارسلونا نشان داده که توانایی رهبری یک تیم بزرگ و هدایت آن به سمت موفقیت را دارد. تمام این موارد در تضاد با مربی انگلیسی چون گراهام پاتر است و بیشتر شبیه به خولن لوپتگی که پیش از ورود رتکلیف و زمانی که تن هاخ در آستانه اخراج در دسامبر بود، او نیز نامزد این سِمت بود.

البته باشگاه منچستریونایتد هیچ مذاکره‌ رسمی با آرتورو کانالز، ایجنت ژاوی، انجام نداد، اما پس از اعلام ژاوی مبنی بر ترک بارسلونا در پایان فصل، یونایتد به او علاقه‌مند شد. در واقع شیاطین سرخ هنوز مدیر ورزشی ندارد و منتظر نهایی شدن حضور دن اشورث است و در این راستا جیسون ویلکاکس را به عنوان دستیار دوم خود به تازگی استخدام کرده است.

با ماندن ژاوی در بارسلونا، منچستریونایتد یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های خود را برای تصاحب نیمکت اولدترافورد در فصل آینده از دست داد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب
  • آلومینیوم گربه سیاه پرسپولیس / حذف سرخپوشان در بازی نفس گیر در ضربات پنالتی +فیلم
  • پنجه آلومینیوم بر صورت قرمزها / پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • ادعای رلوو: منچستریونایتد علاقه‌مند به استخدام ژاوی بود!
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله