Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@16:05:30 GMT

چرا امیری بهترین بازیکن پرسپولیس شد؟!

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۲۰۴۴

چرا امیری بهترین بازیکن پرسپولیس شد؟!

وحید امیری در حالی به عنوان بهترین بازیکن دیدار پرسپولیس برابر التعاون انتخاب شد که شاید خیلی‌ها فکر می‌کردند این عنوان در بازی دوم سرخ‌ها برابر التعاون نصیب بشار رسن شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ وحید امیری که در بازی اول مقابل التعاون روی کرنر ارسالی امید عالیشاه که منجر به گل شجاع خلیل‌زاده شد، با ضربه سر تاثیرگذار بود، در شرایطی در بازی جمعه شب پرسپولیس از سوی مسئولان برگزاری لیگ قهرمانان آسیا به عنوان بازیکن برتر معرفی شد که در این دیدار تا آستانه ایفای نقش گل‌سازی دوباره پیش رفت اما ارسال او منجر به پنالتی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی که امیری در پست وینگر چپ نمایش درخشان‌تری را در پرسپولیس از خود نشان داده ولی در بازی اخیر سرخ‌ها در نقش مهاجم کاذب برای پرسپولیس کارآمد ظاهر شده و مهره موثری برای قرمزها بود، موضوعی که از دید کارشناسانی که این بازی‌ها را به دقت رصد می‌کنند، دور نمانده است و به نظر می‌رسد همین موضوع دلیل این بود که شماره 19 پرسپولیس در بازی اخیر تیمش به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا وحید امیری التعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۲۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است

به گزارش "ورزش سه"، سسک فابرگاس، ستاره سابق آرسنال، امیدوار است کای هوارتز در این باشگاه بهترین عملکرد را داشته باشد.

فابرگاس با تمجید از این بازیکن آلمانی اعلام کرد که با دیدن نمایش او به یاد دوران حضورش در بارسلونا می‌افتد.

سسک فابرگاس در مورد کای هاورتز گفت:"او من را به یاد خودم در بارسلونا می‌اندازد، چون من این دو نقش را که او بازی می‌کند، یعنی شماره 9 کاذب و همینطور شماره 8 را بازی می‌کردم و دقیقا می‌دانم که چه حسی دارد. این اتفاق خوبی است چون او اکنون احساس می‌کند بازیکن مهمی برای تیم است، اما در عین حال، شما به عنوان بازیکن واقعا نمی‌دانید برای بازی بعدی در کدام پست بازی می‌کنید. این می‌تواند کمی شما را گیج کند.

توصیه به هاورتز؟

گاهی اوقات بهتر است فقط به یک پست بچسبیم و از آن بهترین بهره را ببریم. اما اکنون توماس پارتی بازگشته که خبر خوبی برای آرسنال است، سپس دکلان رایس، بیشتر به عنوان شماره 8، و مارتین اودگارد خواهند آمد. بنابراین فکر می‌کنم جای او از این به بعد شماره 9 باشد. این برای او و روشی که آرسنال می‌خواهد بازی کند بسیار مناسب است.

هاورتز به چلسی؟

من همیشه بازیکنان با استعداد در چلسی را می‌دیدم. همیشه می‌دیدم که او استعداد خاصی است و خوشحالم که دوباره آن را نشان دادن است. کای پسر باهوشی است، بهترین عملکرد خودش را نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد بازیکنان بازی او را به خوبی درک می‌کنند، بنابراین برای او خوشحالم.

هاورتز به عنوان شماره 9 آرسنال؟

من واقعاً آن را دوست دارم چون در این نقش خوب بازی می‌کند، او به فضاهای خالی حرکت می‌کند، می‌تواند گل بزند و زمان بندی خوبی برای دویدن دارد. او ساده بازی می‌کند. کاری را که باید انجام دهد، انجام می‌دهد. گل‌های زیادی به ثمر می‌رساند، گل‌های مهمی می‌زند، به نظر می‌رسد هواداران نیز او را دوست دارند، بنابراین او یک ستاره بزرگ برای آرسنال امسال است.

دیگر خبرها

  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد