Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@17:42:01 GMT

شهرخودرو علیه رکوردهای منفی

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۲۲۰۳

شهرخودرو علیه رکوردهای منفی

شاگردان رحمتی که حذف‌شان از مسابقات لیگ قهرمانان قطعی شده، این فرصت را دارند که در دو بازی باقی مانده علیه این تاریخ‌سازی منفی به میدان بروند کنند و شایستگی‌های خود را به همگان اثبات کنند و خط تیره‌های مقابل گل‌های زده و برد در کارنامه آسیایی خود بردارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ وقتی که سیدمهدی رحمتی به عنوان سرمربی شهرخودرو انتخاب شد، مشخص بود مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اهمیت زیادی برای این باشگاه ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرخودرو با سرمربیگری رحمتی بی تجربه دو دیدار اخیر خود مقابل شباب الاهلی امارات را با دو شکست یک بر صفر پشت سر گذاشت درحالی که پیش از این هم تحت هدایت مجتبی سرآسیایی نتوانسته بود امتیازی در هفته های اول و دوم لیگ قهرمانان به دست بیاورد. شکست چهارم شهرخودرو مقابل شباب الاهلی باعث شد این تیم رسما از گردونه مسابقات حذف شود و بدون امتیاز در قعر جدول گروه B قرار بگیرد تا به بلندپروازی‌های خود در آسیا پایان دهند.

شهرخودرو درحالی بدون امتیاز در هفته چهارم لیگ قهرمانان قعرنشین است که موفق نشده هیچ گلی هم به ثمر برساند. همین موضوع باعث شده رکوردی منفی برای نماینده ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان ثبت شود. شهر خودرو در طول چهار بازی اخیر حتی یکبار هم نتوانسته دروازه رقبا را فرو ریزد تا به تنها تیم ایرانی که در ادوار لیگ قهرمانان آسیا تا هفته چهارم موفق به گلزنی نشده، بدل شود. آنها در دو بازی پایانی خود باید دو تیم قدرتمند الهلال عربستان و پاختاکور ازبکستان بازی کنند که سخت به نظر می‌رسد مقابل این تیم حریف سرشناس و نامدار نیز بتوانند امتیازی را کسب کنند و دست خالی از دوحه به مشهد نروند.

بااین وجود شاگردان رحمتی این فرصت را دارند که در دو بازی باقی مانده علیه این تاریخ‌سازی منفی به میدان بروند کنند و شایستگی‌های خود را به همگان اثبات کنند و خط تیره‌های مقابل گل‌های زده و برد در کارنامه آسیایی خود بردارند.

شهرخودرو امشب از ساعت 19:30 در دیداری دشوار به مصاف الهلالی می رود که با 0 امتیاز صعود خود را قطعی کرده و این بازی برایش به مثابه فرصتی برای صعود به عنوان تیم اول است. 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا سیدمهدی رحمتی شهرخودرو لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۲۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکسيري که قهرمانان را جاويدان مي کند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، ۱۷ شوال روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای نامگذاری و به تاسی از مولای متقیان امیرمؤمنان حضرت علی علیه السلام به عنوان نماد جوانمردی و فتوت، نامگذاری شده است.

حضرت علی علیه السلام اسوه جوانمردی و شجاعت در سال پنجم هجرت در جنگ خندق، عمربن عبدود نماد شرک و بت پرستی را به خاک مذلت نشاند و رضایت پرودگار را بر هوای نفس ترجیح داد.

ورزشکاران هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای نیز با الگو قرار دادن مولای متقیان و در پیش گرفتن منش پهلوانی سعی بر زندگی به سبک و سیره ایشان دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اکسيري که قهرمانان را جاويدان مي کند
  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • استعلام مهم تراکتور منفی شد
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم