Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@22:42:49 GMT

اعلام نفرات برتر ازمون سراسری سال ۱۳۹۹

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۲۴۷۱

نفرات برتر ازمون سراسری سال ۱۳۹۹ اعلام شدند

  به گزارش مشرق، نفرات برتر هر یک از گروههای آزمایشی پنجگانه علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ به شرح ذیل اعلام می گردد.

  نفرات برتر گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی آزمون سراسری سال ۱۳۹۹

نفرات برتر گروه آزمایشی علوم تجربی آزمون سراسری سال ۱۳۹۹

 نفرات برتر گروه آزمایشی علوم انسانی آزمون سراسری سال ۱۳۹۹

نفرات برتر گروه آزمایشی هنر آزمون سراسری سال ۱۳۹۹

نفرات برتر گروه آزمایشی زبان آزمون سراسری سال ۱۳۹۹

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین گروه آزمایشی علوم ریاضی ازمون سراسری سال نفرات برتر گروه آزمایشی آزمون سراسری سال ۱۳۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۲۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدمهدی نوروز شمسی، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی، با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد 1403 گفت: از دی‌ماه سال گذشته مراحل ثبت‌نام آزمون انجام شده و در چند نوبت نیز تمدید شده است. بر این اساس تا کنون 58 هزار نفر برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه "آزمون امسال به صورت کاغذی و حضوری خواهد بود"  خاطر نشان کرد: در حدود  34 حوزه در مراکز استان‌ها برای آزمون در نظر گرفته شده است و تلاش شده تا این حوزه‌ها از توزیع مناسبی برخوردار باشند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی، سپس به برگزاری آزمون در دو نوبت صبح و عصر اشاره و تصریح کرد: داوطلبان از روز یکشنبه 6 خرداد تا صبح روز آزمون می‌توانند برای دریافت کارت خود از طریق سایت اقدام نمایند. همچنین هم‌زمان با دریافت کارت، امکان اصلاح معدل‌ها نیز در سایت برقرار شده است.

دکتر نوروز شمسی، اعلام نهایی نتایج آزمون را در نیمه دوم شهریورماه اعلام کرد و افزود:  به داوطلبان توصیه می‌کنم پس از اعلام دریافت کارت آزمون، هر چه سریع‌تر برای دریافت کارت اقدام کنند و در خصوص محل آزمون نیز دقت لازم را داشته باشند.

وی در پایان از داوطلبان خواست برای حضور در آزمون تأخیر نداشته باشند و یادآور شد: زمان شروع به تحصیل پذیرفته‌شدگان، از اول مهر 1403 خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • گروه محوری را در دستور کار این دوره از جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد قرار دادیم
  • گروه‌محوری در دستور کار جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد قرار دارد
  • «فرج الله سلحشور» تئاتر را از مسجد آغاز کرد و بعد آثارش در جهان دیده شد
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • اعلام نفرات برتر لیگ دو‌و‌میدانی شهید شمسی‌پور + اسامی