Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-05@16:27:53 GMT

قاتل مأمور پلیس در انتظار محاکمه

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۲۴۸۴

قاتل مأمور پلیس در انتظار محاکمه

عامل به شهادت رساندن گروهبان حامد ضابط به‌صورت ویژه در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، رسیدگی به این پرونده از اواخر مردادماه سال‌جاری با شهادت یک مأمور پلیس توسط یک سارق سابقه دار شروع شد.

در این عملیات ستوان یکم محسن حسینی به‌همراه گروهبان یکم حامد ضابط در تعقیب سارق سابقه دار بودند که سارق به قصد فرار از دست مأموران با خودرواش گروهبان ضابط را به قتل رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در نهایت دستگیر شد.

بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، شب حادثه گروهبان یکم ضابط به‌همراه ستوان‌یکم حسینی از سرکلانتری چهارم برای ‏مقابله با طرح مبارزه با مواد مخدر و برخورد با سارقان و اراذل و اوباش در محله خاک‌سفید تهران با موتورسیکلت گشت‌زنی می‌کردند که در این میان گروهبان حامد ضابط با خودروی پرایدی مواجه شد که راننده آن یک سارق سابقه دار بود، بنابراین به او دستور توقف داد، اما سارق تا متوجه مأموران شد اقدام به فرار کرد و عملیات تعقیب و گریز آغاز شد تا خودروی متهم را متوقف کنند تا ‏اینکه سارق حرفه‌ای پشت چراغ قرمز گرفتار شد و او که همه راه‌ها را بسته دید ناگهان شروع به حرکت با دنده عقب کرد و از روی ‏موتورسیکلت مأموران رد شد و گروهبان یکم ضابط و ستوان‌یکم ‏حسینی زیر چرخ‌های این خودرو ماندند.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: شهادت محاکمه دادگاه کیفری استان تهران سارق سابقه دار گروهبان یکم حامد ضابط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۲۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارقی که به سرقت طلاجات دختربچه‌های اصفهانی اقدام می‌کرد، خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سرهنگ حسین ترکیان در این خصوص گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشواره طلا از کودکان در برخی محلات سطح شهرستان اصفهان، با توجه به حساسیت موضوع، این ماجرا به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات تخصصی میدانی توسط کارآگاهان مشخص شد، سارق با یک دستگاه موتورسیکلت و با پرسه‌زنی در کوچه‌های خلوت به شناسایی سوژه‌های خود اقدام می‌کرده و پس از سرقت گوشواره‌های طلا از کودکان به سرعت متواری می‌شده است.

دستگیری 26 سارق مغازه در خراسان جنوبیسارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در نهایت با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی، کارآگاهان مخفیگاه سارق را شناسایی کردند و در یک عملیات دقیق متهم دستگیر شد.

وی با اشاره به کشف طلاجات مسروقه به ارزش تقریبی 500 میلیون ریال از مخفیگاه متهم خاطرنشان کرد: سارق در تحقیقات انجام شده به 6 فقره سرقت گوشواره دختر بچه های اصفهانی اقرار کرد که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شد.

انتهای پیام/163

دیگر خبرها

  • مامور قلابی در سنگر دستگیر شد
  • سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • پسر پرخاشگر مادر را کشت و جسدش را سوزاند
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • کیف قاپی خشن در استانبول + فیلم | مقاومت زن را در برابر مشت‌های سنگین سارق ببینید | پلیس با تمام توان دنبال دستگیری سارق است
  • رکوردی تاریخی و بی‌سابقه در انتظار رئال
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری
  • سارق احشام در دام پلیس نکا