Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: برنامه تیم جوانان مشخص است و آمادگی اجرای آن را هم داریم، فقط برای عملیاتی کردن آن نیاز به قطعی شدن برگزاری مسابقات داریم. - اخبار ورزشی -

محسن کاوه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد تاثیر موج سوم کرونا در برگزاری لیگ اظهار داشت: باید جلوتر برویم و ببینیم چه چیزی پیش می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای همه تیم‌ها این شرایط گذاشته شده که باید حتما تست کرونا بگیرند و کشتی هم مجوز برگزاری مسابقات را گرفته است.

وی در پاسخ به این سوال که در این مدت صرفا اخبار مربوط به اردوی تیم‌های ملی بزرگسالان رسانه‌ای شده و آیا در مورد برنامه‌های پیش روی جوانان با توجه به محتمل بودن برگزاری مسابقات جهانی این رده سنی، تصمیم‌گیری شده است؟ خاطرنشان کرد: از مدت‌ها قبل مشخص بود که مسابقات امیدهای جهان برگزار نخواهد شد و صحبت از برگزاری جهانی بزرگسالان و جوانان در صربستان است.

کاوه افزود: برنامه‌ها را به بعد از دهم مهر ماه که قرار است اتحادیه جهانی تصمیم قطعی‌اش در مورد برگزاری یا عدم برگزاری این جهانی را اعلام کند، موکول کرده‌ایم. این با این حال بچه‌ها را موظف کرده‌ایم کشتی‌گیرانی که شرایط سنی حضور در تیم ملی جوانان را دارند، شناسایی کنند. در واقع برنامه مشخص است، آمادگی اجرای آن را هم داریم، فقط برای عملیاتی کردن آن نیاز به قطعی شدن برگزاری مسابقات داریم.

مدیر تیم‌های ملی با اشاره به اینکه برگزاری لیگ هم می‌تواند در این وضعیت کشتی‌گیران را در شرایط بهتر تمرینی قرار دهد، تاکید کرد: این روزها بحث برگزاری لیگ را هم داریم و بچه‌ها موظف می‌شوند که تمرینات بهتر و منظم‌تری را برگزار کنند. همچنان تاکید ما روی سلامت بچه‌ها و حفظ پروتکل های بهداشتی است تا خدای ناکرده کسی درگیر این بیماری نشود. امیدواریم تیم‌ها نظارت خوبی روی این موضوع داشته باشند و همه چیز به نفع کشتی شود.

موج سوم کرونا مانع برگزاری لیگ کشتی می‌شود؟

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی برگزاری مسابقات برگزاری لیگ تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۲۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی

فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران برای آماده سازی تیم ملی جوانان، جهت حضور در مسابقات جوانان جهان از دو کبدی کار بانوی استان قم دعوت نمود.

 خانم‌ها ثنا نامدار و فاطمه قهرمانی دو بانوی جوان کبدی کار استان قم در این اردو حضور دارند. استان قم برای اولین بار دو نماینده در اردوی تیم ملی کبدی دارد.

این اردو ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت در مجموعه ورزشی بعثت تهران برگزار می‌شود.
خاطر نشان می‌شود مسابقات جهانی کبدی بانوان شهریور ماه سال جاری در هندوستان برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • احتمال برگزاری انتخابی بین یزدانی و قاسمپور/ شروع تمرینات زارع
  • کاوه: برخی‌ها دوست ندارند کشتی موفق باشد/ بروکس حریف آسانی نیست +فیلم
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • تقویت مکتب اهل‌بیت(ع) با اجرای مناسب برنامه‌های مذهبی
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز