Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@08:24:58 GMT

مشاور پیشین پنس: عامل مرگ ۲۰۰ هزار آمریکایی ترامپ است

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۲۶۱۸

مشاور پیشین پنس: عامل مرگ ۲۰۰ هزار آمریکایی ترامپ است

مشاور پیشین معاون رییس جمهوری آمریکا گفت که ترامپ عامل مرگ بیش از ۲۰۰ هزار نفر در اثر کرونا در این کشور است.

به گزارش مشرق، «مایکل استیل» مشاور پیشین «مایک پنس» معاون رییس جمهوری آمریکا در گفت‌وگویی با شبکه خبری MSNBC به انتقاد از «دونالد ترامپ» رییس جمهوری این کشور و عملکرد او در مواجهه با شیوع ویروس کرونا پرداخت که تاکنون جان بیش از ۲۰۰ هزار نفر از مردم این کشور را گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استیل در پاسخ به این پرسش مجری که چرا ترامپ تا این حد با پروتکل‌های بهداشتی نظر استفاده از ماسک مخالفت می‌کند، گفت دلیلش این است که ترامپ گمان می‌کند بیش از همه می‌داند. استیل تاکید کرد که ترامپ اعتقاد دارد از همه ژنرال‌های ارتش آمریکا و پزشکان و همه افراد دیگر بیشتر می‌داند.

مشاور پیشین پنس از نوع نگاه ترامپ به ایالت‌های مختلف آمریکا و آمار مبتلایان و مرگ‌ومیر ناشی از کرونا گفت که او به ایالت فلوریدا به بهانه این که وضعیت آن قرمز است کمک می‌کند، چراکه اقامتگاهش در آنجا است، اما به ایالت‌های دیگری هیچ کمکی نمی‌کند.

استیل که مدتی هم در ستاد مبارزه با کرونا کاخ سفید حضور داشته، با اشاره به صحبت‌های ترامپ با فرمانداران ایالت‌ها که مشکل افزایش شمار مبتلایان به کرونا را به گردن آن‌ها انداخته بود، خطاب به رییس جمهوری آمریکا گفت: مشکل تویی. دلیل مرگ ۲۰۰ هزار آمریکایی تو هستی.

براساس آمارها، تاکنون بیش از ۶ میلیون و ۹۶۶ هزار نفر در آمریکا مبتلا به کرونا تشخیص داده شده و از این تعداد نزدیک به ۲۰۴ هزار نفر جان خود را از دست داده و حدود ۴ میلیون ۲۱۸ هزار نفر بهبوده یافته‌اند.

منتقدان و کارشناسان بخش سلامت به طور فزاینده‌ای ترامپ و عملکرد او در قبال شیوع کرونا را عامل شدت گرفتن شیوع این ویروس در آمریکا دانسته و افزایش مرگ‌ومیر را ناشی از اهمال‌کاری و تعلل او در اعمال مقررات لازم برای کنترل آن دانسته‌اند.

ترامپ که در ابتدا شیوع کرونا را انکار کرده و آن را آنفلوانزا معرفی می‌کرد، مدتی اخبار مربوط به کرونا را شایعات درست شده توسط دموکرات‌ها و مخالفان خود می‌دانست و بعد از آنکه مجبور به اقدام برای کنترل آن شد، از اقدامات بزرگ و سخت‌گیرانه دولت خود برای کنترل این ویروس سخن می‌گفت.

رییس جمهوری آمریکا ماه‌ها است که در گفت‌وگوها و سخنرانی‌های خود اعلام می‌کند که کرونا به زودی از این کشور رخت بر می‌بندد و در بیشتر مواقع از پوشیدن ماسک خودداری می‌کند.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین ویروس کرونا دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا مایک پنس امریکا ارتش امریکا شبکه خبری MSNBC رییس جمهوری آمریکا مشاور پیشین هزار نفر ۲۰۰ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۲۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه «ای بی سی نیوز» روز چهارشنبه به نقل از مقامات آگاه گزارش داد که با توجه به اینکه امکان حبس کوتاه مدت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا به دلیل اتهامات قضائی وجود دارد، سرویس مخفی این کشور چند جلسه برای برنامه ریزی اقدامات مرتبط برگزار کرده است.

منابع آگاه اعلام کردند با این حال سرویس مخفی آمریکا هنوز برنامه مشخصی در این باره ندارد.

سرویس مخفی آمریکا مسئول محافظت از روسای جمهور فعلی و سابق این کشور (و همچنین خانواده‌های آنها) است، اما حفاظت از رئیس جمهور سابق در زندان یک مورد بی سابقه خواهد بود.

نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یکی از پرونده‌های قضایی خود به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم‌های غیراخلاقی، متهم شده است.

کد خبر 6088028

دیگر خبرها

  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت