Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب الله دهمرده در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: یکی از مشکلات مردم استان سیستان و بلوچستان تأمین گاز خانگی به وسیله سیلندر های گاز است که هرساله با نزدیک شدن به فصل زمستان تشدید می‌شود.

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بحث گازرسانی به شهر زابل تا چندی پیش طبق برنامه و بدون توقف در حال انجام بود، افزود: اما متأسفانه اکنون چند مدتی است که این پروژه مهم متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حال حاضر این پروژه مهم به لوله ۳۶ اینچ به طول ۲۰ کیلومتر و ۲۴ اینچ به طول پنجاه کیلومتر نیاز دارد تا به اتمام برسد.

دهمرده تصریح کرد: بر اساس تفاهم نامه موجود چنانچه لوله مورد نیاز تا مهرماه تأمین شود پروژه گازرسانی به شهر زابل تا دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه در شهر زابل در بحث لوله گذاری مشکلی نداریم، بیان کرد: اکنون چندین پیمانکار در پنج شهرستان منطقه سیستان در حال فعالیت در این زمینه هستند.

کد خبر 5027848

منبع: مهر

کلیدواژه: حبیب الله دهمرده گاز رسانی شهرستان زابل سیستان و بلوچستان ویروس کرونا شیراز هفته دفاع مقدس شهرکرد بوشهر آمار کرونا توهین به پیامبر شیوع کرونا کرمانشاه انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم گرگان انتخابات مجلس شورای اسلامی اردبیل خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۲۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳۰۰ کیلومتر پروژه ریلی در حال ساخت در کشور داریم

به گزارش خبرنگار مهر، خیرالله خادمی امروز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از پروژه راه‌آهن لرستان، اظهار داشت: در حال حاضر سه هزار و ۳۰۰ کیلومتر پروژه ریلی در کشور فعال داریم.

وی عنوان کرد: ریل‌های موجود در کشور، ۱۵ هزار کیلومتر است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سال گذشته احداث ۴۷۰ کیلومتر پروژه ریلی در کشور برنامه‌ریزی‌شده بود که از این میزان حدود ۲۴۰ کیلومتر به بهره‌برداری رسید، عنوان کرد: امسال هم برنامه این است که بالای ۲۰۰ کیلومتر پروژه ریلی در کشور تکمیل و بهره‌برداری شود.

خادمی، ادامه داد: متوسط ساخت ریل در کشور نزدیک ۱۹۰ کیلومتر در سال است، اگر منابع مالی در اختیار قرار گیرد، امیدواریم بتوانیم سالانه ۵۰۰ کیلومتر مسیر ریلی را احداث کنیم.

وی با بیان اینکه در بودجه سه هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های ریلی در نظر گرفته شده، اما این میزان کفاف کار را نمی‌دهد، افزود: بااین‌وجود برنامه ما این است که ۲۴۰ کیلومتر ریل را امسال تحویل بدهیم.

کد خبر 6099634

دیگر خبرها

  • تربیت نیروهای متخصص جهادی از نیاز مهم سیستان و بلوچستان
  • ۳۳۰۰ کیلومتر پروژه ریلی در حال ساخت در کشور داریم
  • پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه آب‌رسانی مجتمع شهدای هزارجریب گلوگاه
  • اجرای هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • وعده چمران برای عدم قطع درختان پارک لاله
  • کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در تپه پیرزال سیستان
  • شبکه آب ۲۸ روستای سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان متصل شد
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در ۱۴۰۲
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در سال ۱۴۰۲