Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@11:31:58 GMT

نرخ برابری ارزهای عمده در بازار جهانی امروز ۲۹ شهریور

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۳۱۳۳

نرخ برابری ارزهای عمده در بازار جهانی امروز ۲۹ شهریور

نرخ برابری ارزهای عمده در بازار جهانی امروز _یکشنبه ۲۹ شهریور_ اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نرخ برابری ارزهای عمده یکی از پارامترهای اقتصادی است که می‌تواند میزان صادرات و واردات کشورها را تحت تأثیر قرار دهد. به همین دلیل گاه دولت‌ها با اعمال سیاست‌های پولی، سعی در کنترل یا تغییر ارزش پول خود در برابر دیگر ارزها دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نرخ برابری ارزهای عمده در بازار جهانی امروز _یکشنبه ۲۹ شهریور_ به شرح زیر است:

نرخ برابری ارزهای عمده

نرخ ارز

برابری

تغییرات (درصد)

یورو به دلار

۱.۱۸۴۰

بدون تغییر

پوند به دلار

۱.۲۹۱۷ بدون تغییر

دلار آمریکا به ین ژاپن

۱۰۴.۵۷ بدون تغییر

دلار آمریکا به فرانک سوئیس

۰.۹۱۱۶ بدون تغییر

دلار آمریکا به یوآن چین

۶.۷۶۹۲

بدون تغییر

شاخص دلار

۹۳.۰۱۸ بدون تغییر

شاخص یورو

۱۰۴.۴۳ بدون تغییر

www.imna.ir

*نرخ‌های برابری فوق، از تقسیم ارزش لحظه‌ای دو نماد موجود در هر ردیف به دست آمده‌اند. در واقع در جدول بالا، ارزش واحد پول اول بر حسب واحد پول دوم بیان شده است.

کد خبر 445185

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نرخ برابری ارزهای عمده ارزهای عمده دلار آمریکا شاخص دلار شاخص یورو شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نرخ برابری ارزهای عمده بدون تغییر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۳۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات قیمت نفت در بازار‌های جهانی/ برنت ۸۷.۱۱

بازار جهانی نفت با کاهش درگیری‌ها در خاورمیانه به ثبات نسبی دست یافت. شاخص نفت برنت انگیس و وست تگزاس اینترمدیت آمریکا به ترتیب ۸۷.۱۱ و ۸۱.۹۹ دلار در هر بشکه، رسیدند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، تشدید تنش‌های منطقه‌ای بازار نفت را دچار نوساناتی کرده بود اما از روز گذشته با بازگشایی بازار‌های جهانی، بار دیگر قیمت نفت به ثبات نسبی دست یافت.

شاخص برنت انگلیس با ۰.۱۱ درصد افزایش به ۸۷.۱۱ دلار رسید. شاخص وست تگزاس اینترمدیت آمریکا نیز با ۰.۰۹ درصد افزایش، به قیمت ۸۱.۹۹ دلار مبادله شد.

در جدیدترین بروزرسانی قیمت نفت خاورمیانه، نفت سنگین ایران با ۰.۷۰ درصد کاهش، به ۸۲.۵۷ دلار در هر بشکه رسید. نفت سنگین عربستان نیز با سقوط ۲.۰۱ درصدی با قیمت ۸۶.۳۳ دلار مبادله شد. بهای نفت سبک عربستان روز گذشته با ۲.۰۱ درصد کاهش، به ۸۷.۹۳ دلار در هر بشکه رسید.

دیگر خبرها

  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ |برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰
  • بهای نفت در بازار جهانی کاهش‌ یافت
  • قیمت جهانی طلا؛ ۲۳۱۹ دلار
  • کاهش قیمت جهانی طلا ادامه دارد
  • «تتر» جایگزین دلار می شود؟
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ |برنت ۸۸ دلار و ۴۰ سنت شد
  • جهش بهای نفت در بازار جهانی
  • ثبات قیمت نفت در بازار‌های جهانی/ برنت ۸۷.۱۱