Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه‌های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری‌های آن در تاریخ این دیار به یادگار خواهد ماند.

او بیان داشت: فرزندان برومند و دلاور ایران اسلامی، با روحیه حمیت و غیرت و به تاسی از مولا و سرورشان حضرت حسین بن علی (ع) و در تحقق شعار هیهات من الذله، کوشیدند تا هرگز تسلیم ننگ و ذلت نشوند و از کیان و حیثیت این مرز و بوم، دفاع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوروند افزود: در دفاع مقدس، جوانان و رزمندگان اسلام با از خود گذشتگتگی‌ها و ایثارگری‌های خود، مرامی را بنیان نهادند که از پرتو آن، ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی ارزشی تمام جریان‌ها و مسائل دیگر را تحت الشعاع خود قرار داده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: دفاع مقدس زمینه ساز فرهنگ والایی شد که طریق اتصال به ملکوت را هموار کرد و اینجانب فرارسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس که نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرز‌های میهن اسلامی و جانفشانی در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مبارک حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک عرض نموده و از خداوند متعال، توفیق ادامه راه شهیدان را برای خود و همگان، مسئلت دارم.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس انقلاب اسلامی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۳۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» با هدف تقویت روحیه و انگیزه جهاد و مقاومت در بین فرزندان، نوادگان، همسران و بستگان پیشکسوتان جهاد و مقاومت و همچنین ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و اشاعه جهاد تبیین در سطح جامعه و الگوسازی برای جوانان با استفاده از پیشکسوتان دفاع مقدس فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت با حضور سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این اختتامیه با حضور رحمت الله رضایی معاون فعالیت‌های سازمان دانش آموزی کشور، مجاهد مدیرکل امور ایثارگران وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، حجت الاسلام پورسانی مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش، سردار باستان رییس سازمان بسیج دانش آموزی و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس همراه است.

مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» فردا دوشنبه ساعت ۹ تا ۱۱ در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در بزرگراه شهید حقانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6091221 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم