Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-19@08:48:20 GMT

عرضه اولیه وسپهر چقدر نقدینگی می‌خواهد؟

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۳۴۳۸

عرضه اولیه وسپهر چقدر نقدینگی می‌خواهد؟

عرضه اولیه امروز یعنی یکشنبه ۳۰ شهریور ماه در بازار سهام چیست و چقدر نقدینگی می‌خواهد؟ ساعت شروع ثبت سفارش خرید این عرضه اولیه و حداکثر فرصت خرید آن چه زمانی است؟

به گزارش سرویس بورس مشرق، قرار است امروز عرضه اولیه نماد «وسپهر» انجام شود.

بر این اساس تعداد شش میلیارد سهم معادل ۲۰ درصد از سهام شرکت «سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات» در نماد «وسپهر»، به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی ۱۱۰۰ سهم در بازه قیمتی ۹۵۰ تا ١٠١٠ تومان است. دوره ثبت سفارش آن نیز از ساعت ۱۳ تا ۱۷ امروز یکشنبه است و که پس از انجام سفارش‌ها، تخصیص سهام در روز چهارشنبه دوم مهر ماه و تاریخ شروع معاملات ثانویه روز شنبه پنجم مهرماه خواهد بود.

منبع: تجارت‌نیوز

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین بورس شاخص بورس بازار بورس بورس تهران فرابورس سازمان بورس سازمان بورس و اوراق بهادار بورس کالا اخبار بورس بازار بازار سرمایه بازار سهام سهام سرمایه گذاری عرضه اولیه عرضه اولیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۳۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ عرضه سهام استقلال مشخص شد

فرابورس ایران اعلام کرد: عطف به نامه شماره ۲۰۱۲/۴۴۷۱ ص ۲۱۳ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ شرکت کارگزاری بانک صنعت و معدن (سهامی خاص)، سازمان خصوصی سازی در نظر دارد تعداد ۵,۵۰۳,۴۸۶,۵۰۰ سهم معادل ۵۱ درصد از سهام شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران (سهامی عام) متعلق به وزارت ورزش و جوانان را بطور عمده نقد و شرایطی از طریق بازار پایه فرابورس ایران به فروش برساند؛ تاریخ عرضه روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ تعیین شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • خودروی هیبریدی ارزان آمد
  • واگذاری باشگاه پرسپولیس به بانک ملی صحت ندارد
  • تاریخ عرضه سهام استقلال مشخص شد
  • افزایش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس/ نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • رشد ۱۱۹۹۲هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • فروش بیش از ۱۰۱ هزار سکه در ۸ حراج؛ امروز نهمین حراج سکه برگزار می‌شود
  • فروش بیش از ۱۰۱ هزار سکه در ۸ حراج/ امروز نهمین حراج سکه برگزار می‌شود
  • رشد ۹۵۴۴ واحدی شاخص کل بورس
  • حراج سکه تمام سه میلیون زیر نرخ بازار تهران/ ۳۴۰ میلیارد تومان نقدینگی از کف بازار جمع شد
  • خروج ۱۷۶ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سرمایه