Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@17:22:16 GMT

کلیه رقابتهای تکواندو در سال ۲۰۲۰ لغو شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۳۶۹۹

کلیه رقابتهای تکواندو در سال ۲۰۲۰ لغو شد

شیوع ویروس کرونا باعث شد تا فدراسیون جهانی تکواندو کلیه رقابتهای باقی مانده تا پایان سال ۲۰۲۰ میلادی را از تقویم خارج کند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، بعد از آنکه فدراسیون جهانی تکواندو ماه گذشته رقابتهای قهرمانی نوجوانان جهان را به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو کرد، در تازه‌ترین به روزرسانی تقویم سال جاری میلادی، سایر رقابتهای پیش بینی شده تا پایان سال ۲۰۲۰ را نیز از دستور کار خود خارج کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تقویم فدراسیون جهانی رقابتهای تیمی قهرمانی جهان و جام جهانی پومسه به میزبانی چین، مرحله نهایی رقابتهای گرندپری در مکزیک، رقابتهای انتخابی گرنداسلم و مسابقات آن از مهمترین رویدادهای بودند که تا پایان سال ۲۰۲۰ قرار بود برگزار شود که شرایط کشورها در وضعیت شیوع کرونا باعث لغو این رقابتها شد.

 

شورای اجرایی و همچنین مجمع عمومی فدراسیون جهانی تکواندو ۱۵ مهرماه (ششم اکتبر) قرار است به صورت مجازی و از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شده و در خصوص کلیه موارد مهم از جمله برگزاری مسابقات سال ۲۰۲۱ و همچنین رقابتهای انتخابی المپیک در دو قاره آسیا و اروپا تصمیم گیری شود.

تکواندو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تکواندو فدراسیون جهانی سال ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۳۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلیا اسدیان طلا گرفت/ زهرا جلیلی به مدال برنز رسید

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو از صبح امروز چهارشنبه پنچم اردیبهشت ماه با حضور نمایندگان ۳۸ کشور به میزبانی چین در شهر «جیاینگ یئن» آغاز شده است.

در روز نخست این پیکارهای هلیا اسدیان نماینده کشورمان در بخش تالو و در اجرای فرم «نن‌گوئن» موفق شد با کسب امتیاز ۹.۶۲۰ ضمن قرار گرفتن در رتبه نخست به مدال طلای این فرم دست یابد و جواز حضور در جام‌جهانی را کسب کند. ورزشکارانی از سنگاپور و ازبکستان نیز در این بخش دوم و سوم شدند.

همچنین زهرا جلیلی دیگر عضو تیم ملی ایران در «گوئن‌شو» موفق شده بود با کسب نمره ۹.۵۱۳ به عنوان سومی این پیکارها دست یابد. در این فرم ورزشکارانی از چین به ترتیب با امتیازهای ۹.۷۰۰ و ۹.۶۹۳ به ترتیب اول و دوم شدند.

تیم ملی کشورمان با ۸ ورزشکار ساندا (۵ مرد و ۳ زن) و ۶ ورزشکار تالو (۳ مرد و ۳ زن) در این مسابقات حضور یافته است. در این پیکارها ۳۸ کشور و ۳۰۰ ورزشکار حضور یافته‌اند.

مدال‌های این فرم توسط مهدی علی‌نژاد، عضو هیأت رئیسه فدراسیون جهانی به ورزشکاران اهدا شد.

کد خبر 6087281

دیگر خبرها

  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است
  • هلیا اسدیان طلا گرفت/ زهرا جلیلی به مدال برنز رسید
  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد