Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار بوعلی اظهار داشت: چهل سالگی دفاع مقدس یادآور از جان گذشتگی و ایثار انسان هایی است که پرچم حسینی و عاشورایی را در صفحات درخشان تاریخ انقلاب اسلامی برافراشتند.

فرمانده سپاه فجر فارس روز گذشته در جمع خبرنگاران با گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، گفت: چهل سالگی دفاع مقدس یادآور از جان گذشتگی و ایثار انسان‌هایی است که پرچم حسینی و عاشورایی را در صفحات درخشان تاریخ انقلاب اسلامی برافراشتند و حماسه ای را رقم زدند که موجبات اقتدار ایران اسلامی و یاس و نااُمیدی استکبار جهانی را برای همیشه فراهم آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای بازخوانی مفاهیم این دوره درخشان تاریخ انقلاب اسلامی است، گفت: طِیِ این هفته بیش از ۴۵۰۰ ویژه برنامه شاخص توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج در سراسر استان فارس اجرا می‌شود که در سال جاری سعی شده است کیفیت و کمیت برگزاری برنامه‌ها نسبت به سال های گذشته ارتقا پیدا کند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه سپاه و بسیج نقش محوری در برگزاری برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان فارس بر عهده دارند، گفت: تکریم ۱۲۰۰ خانواده شهید و ایثارگر، برگزاری ۵۰ یادواره شهید به همراه ۵۰ نمایشگاه دفاع مقدس از جمله برنامه های پیش‌بینی شده برای هفته دفاع مقدس هستند.

وی در رابطه با برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس در استان فارس گفت: عملیات غرورآفرین فتح المبین از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر در شهرستان مرودشت بازسازی می‌شود و ویژه برنامه تجلیل از ۷۰۰ پیشکسوت دفاع مقدس نیز در شیراز برگزار می‌شود.

بوعلی با اشاره به نقش درخشان پزشکان و پرستاران در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: این قشر فداکار در عرصه مقابله با بیماری کرونا و نجات جان مردم تاکنون زحمات فراوانی کشیده‌اند و در همین راستا فرماندهان نیروهای مسلح  فارس همزمان با هفته دفاع مقدس ضمن حضور در بیمارستان ها از زحمات کادر بهداشت و درمان و مدافعان سلامت تجلیل خواهند کرد.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس بر مبنای شعار محوری " ما قوی هستیم " برگزار می شوند، گفت: تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در شهرستان ها، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، هنری و قرآنی با محوریت هفته دفاع مقدس، تجلیل از بسیجیان نمونه و سربازان برتر، نمایش فیلم و اجرای تئاتر با موضوع دفاع مقدس و غبارروبی مزار شهدا از جمله برنامه های پیش بینی شده برای هفته دفاع مقدس در استان فارس هستند که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهند شد.

فرمانده سپاه فجر با پاسداشت یاد و مقام والای شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: مکتب و شخصیت این شهید بزرگوار الگو و راهنمای جوانان بسیجی و شاخص سبکِ زندگی اسلامی و انقلابی است و ما نیز با تاسی از این شهید بزرگوار در چهلمین سالگرد دفاع مقدس اعلام می کنیم که همچون گذشته برای دفاع از انقلاب اسلامی آمادگی کامل داریم.

انتهای پیام/ ن

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده سپاه فجر فارس بوعلی دفاع مقدس کادر درمان هفته دفاع مقدس انقلاب اسلامی دفاع مقدس استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۴۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ماموستا هاشم آبادی امام جمعه شهرستان پیرانشهر و نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این شهرستان و جمعی از مسئولین با حضور در منزل شهید رحیم محمدی از خانواده این شهید راه سلامت تجلیل کردند.

 شهید مدافع سلامت رحیم محمدی در تاریخ ۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در حین خدمت به بیماران کرونایی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • اجرای نزدیک به ۳هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است