Web Analytics Made Easy - Statcounter

باقری همراه جمعی از مدیران ارشد سازمان فروش سایپا و شرکت سایپا یدک از چند نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا بازدید داشت و از نزدیک در جریان فعالیت‌های آنها قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مجید باقری همراه جمعی از مدیران ارشد سازمان فروش سایپا و شرکت سایپا یدک از چند نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا بازدید داشت و از نزدیک در جریان فعالیت‌های آنها قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در حاشیه این بازدید با بیان اینکه شبکه نمایندگی‌های گروه خودروسازی سایپا در سراسر کشور، شرکای تجاری و سفیران این گروه خودروسازی به شمار می‌روند، گفت: این شبکه در تعامل با مشتریان، تمامی رویه‌ها و بخشنامه‌های شرکت سایپا را به صورت مویرگی در اختیار مردم قرار می‌دهد. بنابراین نوع فعالیت، افزایش بهره‌وری و شفافیت آنها در ارتباط با مشتریان برای مدیریت ارشد سایپا از اهمیت خاصی برخوردار است.

قائم مقام مدیرعامل سایپا تصریح کرد: تیم‌های تخصصی که شامل حوزه‌های گوناگون سایپا اعم از نظارت، بازرسی، حراست و کارشناسان فروش و خدمات پس از فروش است به صورت دائم در حال کنترل فعالیت شبکه نمایندگی‌ها هستند و بر اساس فرآیندهایی که از قبل تهیه شده موارد را پیگیری می‌کنند.

باقری با اشاره به افزایش بازدیدهای میدانی مدیران ارشد از شبکه نمایندگی‌ها افزود: هدف از این بازدیدها در ابتدا تقدیر و تشکر از فعالیت و تلاشی است که نمایندگان گروه سایپا در حوزه کسب و کار انجام می‌دهند، چرا که عملکرد آنها باعث ارتقاء برند سایپا و افزایش رضایت‌مندی مشتریان خواهد شد. علاوه بر این، افزایش نظارت‌ها بر عملکرد اجرایی شبکه نمایندگی‌ها در راستای شفافیت ارتباط با مشتریان و ارتقاء رضایتمندی برای مشتریان عزیز خانواده بزرگ سایپا انجام می‌شود.

قائم مقام مدیرعامل سایپا افزود: با توجه به التهابات کاذبی که در بازار خودرو کشور شاهد هستیم، مدیریت ارشد سایپا به دنبال آن است که اطمینان حاصل شود که نمایندگی های گروه سایپا در حوزه خرید و فروش خودرو به صورت آزاد و خارج از شبکه و دستورالعمل ها و ضوابط اعلامی دخل و تصرفی نداشته باشند و آرامش در بازار خودرو حاکم شود.

باقری ادامه داد: نمایندگی‌های گروه خودروسازی سایپا موظفند طبق بخشنامه و ضوابط سایپا و با قیمت های مصوب نسبت به ثبت نام مشتریان جهت خرید خودرو اقدام کنند که در صورت مشاهده موارد مغایر با این ضوابط، برخورد قاطع و جدی در انتظار متخلفین خواهد بود.

وی افزود: البته خوشبختانه این بازدیدها موید این است که اکثریت قریب به اتفاق نمایندگی‌های گروه سایپا با پایبندی به بخشنامه‌های صادر شده از طرف گروه سایپا در حال فعالیت هستند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: محصولات سایپا باقری سایپا گروه خودروسازی سایپا نمایندگی های گروه شبکه نمایندگی ها گروه سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۴۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت نیسان سانی در بازار، قدیمی‌ترین خودرو وارداتی

نیسان سانی را می‌توان قدیمی‌ترین و به اصطلاح دمده‌ترین خودرو وارداتی جدید بازار ایران نامید. قیمت نیسان سانی به‌طور رسمی از سوی جهان نوین آریا معادل یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان اعلام شده است، بااین‌حال برای خرید نیسان سانی از بازار باید مبلغ بیشتری را هزینه کنید.

به گزارش دیجیاتو، درحال‌حاضر قیمت نیسان سانی در بازار آزاد، حدود ۲.۵ میلیارد تومان است. البته قیمت‌ها در یک سطح نیستند؛ به عنوان مثال یک فروشنده نیسان سانی خود را با قیمت ۲.۴ میلیارد تومان به معرض فروش گذاشته است، درحالی‌که فروشنده دیگری برای همین مدل خودرو ۲.۷ میلیارد تومان طلب می‌کند. در جدول زیر به بررسی این قیمت‌ها پرداخته‌ایم.

قیمت نیسان سانی در بازار آزاد، اردیبهشت ۱۴۰۳:

نیسان سانی علاوه برآن‌که یک خودرو قدیمی و ازمدافتاده محسوب می‌شود، در رده ارزان‌ترین خودرو‌های وارداتی نیز قرار می‌گیرد. بااین‌حال فروشندگان این خودرو تصمیم گرفته‌اند تا نیسان سانی را به دو برابر قیمت اعلامی واردکننده بفروشند! بدیهی است که پرداخت مبلغ ۲.۵ میلیارد تومانی برای خرید نیسان سانی در شرایط فعلی توجیه ندارد؛ بنابراین توصیه می‌کنیم مدتی صبر پیشه کنید تا هیجان تورمی قیمت این خودرو کاسته شود.

با مبلغی کمتر از ۲.۵ میلیارد تومان، گزینه‌های جذاب بسیاری در دسترس شما هستند. ازجمله جذاب‌ترین گزینه‌ها در بازه قیمتی ۲ الی ۲.۵ میلیارد تومان می‌توان به پژو ۲۰۰۸ و کیا سراتو وارداتی با کارکرد کمتر از ۵۰ هزار کیلومتر اشاره کرد. خرید خودرویی همچون فونیکس تیگو ۷ پرو پرمیوم یا فونیکس FX از بازار آزاد نیز با مبالغ ۲ و ۲.۳ میلیارد تومان امکان‌پذیر است. حتی می‌توانید با مبلغ ۲.۳ میلیارد تومان، نسخه‌های تمیز و کم‌کارکرد نیسان جوک را خریداری کنید. بدیهی است که در کنار این رقبای قدرتمند، نیسان سانی اقتصادی با موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی و گیربکس چهارسرعته AT حرف چندانی برای گفتن نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • L90 ایرانی؛ رونمایی از رقیب جدید تارا و دنا
  • اندیشکده مواسات در البرز افتتاح می شود
  • اختلاف نرخ ارز، زخمی کهنه بر پیکر اقتصاد ایران؛ ضرورت تصمیم قاطع دولت برای تک نرخی کردن دلار
  • قیمت نیسان سانی در بازار، قدیمی‌ترین خودرو وارداتی
  • قیمت تولیدات سایپا در بازار +جدول
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • شورای نگهبان، آماده دریافت گزارش تخلف احتمالی نامزد‌ها
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا (س) / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران