Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) گفت: فعالان و اعضای این کانون همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس ۴ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس تدارک دیده اند.

«امید روشنی صبح» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فعالان و اعضای این کانون همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس 4 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس تدارک دیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) تصریح کرد: آذین بندی محله و سنگربندی مسجد به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس همزمان با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از مهمترین برنامه ها به همت فعالان این کانون خواهد بود.

 

وی اظهار داشت: از هفته های گذشته طرح «روح مقاومت» با هدف معرفی شهدا محله در کانون آغاز شده و هدف از این برنامه معرفی شهدا به نسل نوجوان و جوان است.

 

روشنی صبح افزود: طرح «سه شنبه های تکریم» نیز با هدف تکریم از خانواده های معظم شهدا، جانباران و آزادگان با حضور هیات امنا و اعضای محله با حضور در منازل آنهابه صورت هفتگی برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) عنوان کرد: همزمان با اول روز هفته دفاع مقدس پس از سخنرانی مقام معظم رهبری اعضای کانون بر مزار شهدای گمنام حاضر و با قرائت فاتحه اقدام به غبارروبی و عطر افشانی خواهند پرداخت.

 

روشنی صبح ادامه داد: گروه سرود این کانون نیز در طی هفته دفاع مقدس اقدام به اجرای سرودهای مقاومت در ویژه برنامه های مختلف و میادین شهر اقدام خواهد کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: این اقدام ها بخشی از ادای دین فعالان این کانون و جوانان و نوجوانان به رشادت های شهدا خواهد بود تا با زندگه نگهداشتن یاد و خاطره آنها روحیه ایثارگری و فداکاری را به نسل های آینده انتقال دهند.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج ره طرح روح مقاومت طرح ملی سه شنبه های تکریم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس چهلمین سالگرد دفاع مقدس گراميداشت هفته دفاع مقدس دوران دفاع مقدس هفته دفاع مقدس اردبیل کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۴۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه مدیر عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه کرمانشاه از تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج کرمانشاه خبر داد.

سرهنگ جهانشاه امامی، امروز (۱۰ اردیبهشت) در نشستی خبری به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، با اشاره به تدارک برگزاری برنامه های متنوع برای این هفته در کرمانشاه، اظهار کرد: برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج از هشتم تا ۱۴ اردیبهشت در حال برگزاری است. 

وی افزود: ستادی برای برگزاری برنامه های این هفته در کرمانشاه تشکیل شده که طی آن ۳۰ عنوان برنامه تدارک دیده شده است. 

مدیر عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه کرمانشاه برگزاری گردهمایی و نشست‌های بصیرتی در جهت ارتقاء سطح بینش دینی، سیاسی و عقیدتی کارکنان، تقدیر و تجلیل از همسران فرهنگی پاسدار، برگزاری حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های مقاومت با موضوع شعار سال و تبیین اندیشه‌های شهید مطهری، سرکشی به بیش از ۳۰ مدرسه در سطح شهرستان و برگزاری نشست‌های تبیینی، دیدار با خانواده معظم شهدا، فضاسازی و آذین بندی مدارس، اجرای زنگ انشاء با عنوان تکریم مقام معلم، تقدیر از فرماندهان، مسئولین و اساتید و کارشناسان برتر عقیدتی سیاسی و ... را از جمله این برنامه‌ها اعلام کرد. 

حجت الاسلام مسلم کماسی مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه ناحیه کرمانشاه نیز بااشاره به در پیش بودن سالروز شهادت آیت‌الله مرتضی مطهری و آغاز هفته‌ معلم، اظهار کرد: شهید مطهری جزو اثرگذارترین شخصیت‌ها در پیروزی انقلاب اسلامی و یار واقعی و پرورش یافته مکتب امام بود. عملش همراه با اخلاص بود و همین مسئله هم باعث شد تا برای همیشه ماندگار و اثر گذار باشد. دیدگاه‌های شهید مطهری پاسخگوی شبهات امروزی در حوزه‌های مختلف است. 

کماسی با تاکید براینکه معلمین ما باید شهید مطهری را به عنوان الگوی خود قرار دهند، گفت: در این ایام که سالروز شهادت استاد مطهری است، معلمین ما باید سبک زندگی ایشان را مرور کنند و نسبت به مسائل روز سیاسی آگاه باشند و انحرافات فکری عقیدتی و سیاسی را بشناسند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه