Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به اینکه رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس، شاهدان شهیدان و اسوه‌های مقاومت هستند گفت: ما باید از این عزیزان الگوگیری کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، حجت‌الاسلام شعشعی صبح امروز در نشست شورای فرهنگی هلال احمر اظهار داشت: یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس به ویژه شهدای امدادگر جمعیت هلال احمر استان را گرامی می‌داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: باید تمام تلاش و ظرفیت خود را به کار ببندیم تا یاد و خاطره شهدا در جامعه زنده باشد و اهداف والای ایشان محقق شود.

شعشعی با اشاره به لزوم پاسداشت خدمات آزادگان و رزمندگان سرافراز دفاع مقدس افزود: این شاهدان شهیدان و اسوه‌های مقاومت لازم است همواره در جامعه به عنوان الگو باشند و ما هم قدردان آن‌ها باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر استان یزد باید برنامه‌های مناسب و خوبی برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این هفته در نظر گرفته شود.

شعشعی تصریح کرد: برنامه‌های جمعیت هلال احمر استان یزد ابتدا تجدید میثاق با شهدا و غبارروبی گلزار مطهر شهیدان است، فضاسازی و زیباسازی مجموعه با عکس‌ها و المان‌های شهدا و راه‌اندازی پویشی با عنوان شهدای امدادگر و معرفی به نسل جوان است.

طرح نذر 3| هلال احمر زنجان به یاری مردم محروم "دوشینکوه" سیستان و بلوچستان شتافتبهره‌برداری از 26 پروژه ملی در حوزه‌های بهداشت و درمان، راه و شهرسازی و جمعیت هلال احمرکمک 10 میلیون فرانکی به هلال احمر برای درمان بیماران کرونا

وی ادامه داد: طرح استانی هر پایگاه یک شهید خاص، راه‌اندازی و شرکت در نمایشگاه دستاوردهای هفته دفاع مقدس، اجرای طرح هدیه‌ای نورانی برای شهدا و طرح تکریم مقدس از دیگر برنامه‌ها است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر استان یزد افزود: مسابقه دلنوشته "الی الحبیب" همچنین پویش یادش به خیر در خصوص زائران و تصاویر اربعین سال گذشته از جمله برنامه‌های جمعیت هلال احمر در آستانه هفته دفاع مقدس و ایام اربعین است.

انتهای پیام/781/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر استان یزد برنامه ها دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۴۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی ۱۲ استان

رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به بیش از ۳ هزار نفر در پی وقوع سیل و آب‌گرفتگی در ۱۲ استان طی چهار روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، بابک محمودی درباره آخرین وضعیت امدادرسانی به مناطق تحت تأثیر سیل و آب‌گرفتگی در کشور اظهار کرد: از چهارم اردیبهشت تا صبح امروز در ۵۶ شهرستان از ١٢ استان شامل اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد خدمات امدادی مربوط به سیل و آب‌گرفتگی ارائه شد.

وی با بیان اینکه امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در پی اعلام هشدار سازمان هواشناسی در این استان‌ها در آماده‌باش کامل قرار داشتند، افزود: در این مدت زمان، به ۳۰۷۱ نفر امدادرسانی شد که از این تعداد ۱۹۱ نفر اسکان اضطراری و ۱۲۲ نفر نیز به مناطق امن انتقال داده شدند، همچنین امدادگران با کمک دستگاه پمپاژ، آب تجمیع شده در ۲۸۷ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه ۱۸۰ تیم عملیاتی، شامل ۶۹۰ امدادگر در این مأموریت‌ها مشارکت داشتند، گفت: در این چهار روز ۸۷ عملیات امدادی به اجرا درآمد و در جریان آن ۲۵ تخته چادر، ۴۲۱ تخته پتو، ۲۴۶ تخته موکت، ۵۹۱ کیلوگرم نایلون، ٢٣٠ بسته غذایی، ۳۵۶ قوطی کنسرو، ۱۹۴ قرص نان و ۵۴۰ کیلوگرم برنج بین افراد متأثر از سیل و آب‌گرفتگی توزیع شد.

کد خبر 748317

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی ۱۲ استان
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند