Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کاظم غفارپور صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه تاکنون سه برنامه شاخص از برنامه‌های دفاع مقدس را برگزار کرده‌ایم، گفت: دو مرحله والیبال ساحلی در تیر ماه به میزبانی شهرستان محمودآباد و مرحله دوم میزبانی شهرستان نور برگزار شد.

وی افزود: یک مرحله تور دوچرخه‌سواری دانش‌آموزی نیز با حضور دانش‌آموزان بسیجی شهریور ماه به میزبانی شهرستان ساری برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه اختتامیه مسابقات لیگ شنای آب‌های آزاد بسیجیان مازندران روز گذشته در شهرستان بابلسر برگزار شد، اظهار کرد: این مسابقات مرحله اول به میزبانی شهرستان نوشهر برگزار شده و روز گذشته با حضور ۸۰ شناگر از ۱۳ شهرستان استان مازندران به میزبانی اداره کل شیلات در شهرستان بابلسر برگزار شد.

سرهنگ غفارپور ادامه داد: مسابقات لیگ شنای آب‌های آزاد بسیجیان استان در دو رده سنی زیر ۱۴ سال و بالای ۱۴ سال برگزار شده که شهرستان بابلسر در رده سنی بالای ۱۴ سال حائر رتبه برتر شد و در پایان اختتامیه مسابقات لیگ شنای آب‌های آزاد بسیجیان مازندران از خانواده شهدا و رزمندگان ورزشکار دفاع مقدس تجلیل شد.

مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا مازندران گفت: با توجه به اینکه امسال ۴۰ سالگی هفته دفاع مقدس را پیش‌رو داریم؛ کمیته ورزشی دفاع مقدس با ریاست اداره ورزش و جوانان استان مازندران و دبیری ورزش بسیج سپاه کربلا تشکیل شد.

سرهنگ غفارپور به دیگر برنامه‌های ورزش بسیج سپاه کربلا در هفته دفاع مقدس اشاره و عنوان کرد: در هفته دفاع مقدس تجدید پیمان و تجدید آرمان با شهدا، رزمندگان و ایثارگران ورزشکار دفاع مقدس با حضور آیت‌الله لایینی نماینده ولی فقیه، ریاست ورزش و جوانان استان و بسیجیان ورزشکار در هفته دفاع مقدس در بیت آیت الله لایینی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: از ۲۰ ایثارگر ورزشکار در سطح استان مازندران که در دفاع مقدس نقش داشتند توسط کمیته ورزش و جونان در هفته دفاع مقدس تجلیل خواهد شد.

مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا مازندران بیان کرد: رونمایی از کتاب‌های شهدای ورزشکار دفاع مقدس نیز از برنامه‌های ما در این هفته است.

سرهنگ غفارپور خاطرنشان کرد: تور دوچرخه‌سواری نیز در هفته دفاع مقدس از غرب تا شرق رامسر تا گلوگاه را رکاب می‌زنند که در بین راه با خانواده شهدای دفاع مقدس بر سر مزار شهیدان بزرگوار دیدار می‌کنند.

کد خبر 5028029

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس سپاه کربلای مازندران دوچرخه سواری ویروس کرونا شیراز هفته دفاع مقدس شهرکرد بوشهر آمار کرونا توهین به پیامبر شیوع کرونا کرمانشاه انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم گرگان انتخابات مجلس شورای اسلامی اردبیل خطبه های نماز جمعه ورزش بسیج سپاه کربلا هفته دفاع مقدس میزبانی شهرستان برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۴۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حجت الاسلام رحیمی خطیب نماز جمعه ساوه گفت: در عملیات وعدۀ صادق، قدرت اراده ملت ایران و نیرو‌های مسلح در عرصه بین المللی به اثبات رسید.
---------
حجت الاسلام میرصادقی امام جمعه خمین در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تبریک فرا رسیدن هفته معلم گفت: معلمان افسران میدان پیشرفت و مهمترین عوامل هویت سازی فرهنگی و اعتلای علمی جامعه هستند.
-------
حجت الاسلام صفاهانی امام جمعه خنداب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به روز ملی شورا‌ها گفت: شورا‌ها به عنوان نماینده مردم هستند و برای مطالبه گری از مسئولین و رفع مشکلات و کاستی‌ها در شهرستان باید اهتمام بیشتری داشته باشند. 
-------
 حجت‌الاسلام مهدی نژاد امام جمعه شازند، به پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران به حمله موشکی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: در قضایای اخیر، مسئله تعداد موشک‌های به زمین نشسته نیست، مسئله قدرت و جسارت و شهامتی است که در دل ملت‌ها جوانه زده و موضوع اصلی شکست هیمنه اسرائیل جنایتکار است.
-------
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حجت الاسلام طاووسی امام جمعه آشتیان با گرامیداشت روز کارگر گفت: کارگران در عرصه تولید و اقتصاد نقش بسیار مهمی دارند و باید به جایگاه این قشر بزرگ جامعه بیش از پیش توجه شود.
----
حجت الاسلام سعیدی امام جمعه کمیجان با اشاره به دیدار جمعی از فرماندهان سپاه با رهبرمعظم انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون دوران بعد از انقلاب با قدرت از تمامیت ارضی و انقلاب اسلامی پاسداری می‌کند و این دستاورد‌ها و توانمندی داخلی جوانان برومند این سرزمین است که هیمنه اسرائیل و آمریکا را فروریخته است.
-------
حجت الاسلام ربانی امام جمعه محلات به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای اشاره کرد گفت: شهدا پهلوانان واقعی هستند، پهلوان الگویی برای جوانان و نوجوانان محلات محسوب می‌شودند لذا باید این فرهنگ را پاس بداریم.
------
حجت الاسلام غفوری امام جمعه دلیجان با اشاره به هفته کار و کارگر، گفت: در دین مبین اسلام در زمینه مقام کارگر بسیار تأکید شده تا جایی که پیامبر(ص) بر دستان کارگر بوسه می‌زنند و این نشان از مقام والای این قشر تأثیرگذار در جامعه دارد.

دیگر خبرها

  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد