Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت استقلال با انتقاد از رفتار مدیریت باشگاه از آنها خواست پاسخگوی هواداران باشند.

به گزارش مشرق، علیرضا نیکبخت در خصوص اتفاقات اخیر استقلال که منجر به جدایی فرهاد مجیدی شد اظهار داشت: من خودم یک ماه قبل و پیش از این ماجرا ها و بازی فینال گفتم که مدیریت استقلال دارد دروغ می‌گوید و با احساسات هواداران بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان زمان به من حمله کردند که تو چشم نداری موفقیت استقلال و برگشت استراماچونی را بگیری و به خاطر رفاقتت با فرهاد مجیدی داری از اون جانبداری می‌کنی ولی من از خدایم است استراماچونی برگردد ولی وقتی نمی‌شود چرا به مردم حقایق را نمی‌گویند؟ آقای سعادتمند که با احساسات هواداران بازی کردی و باعث شدی استقلال یک جام را از دست بدهد حالا بیا پاسخگو باش. آن زمان مگر نمی‌گفتند برای مذاکره طلبش با او قرار و مدار گذاشتند. خب این کار را یک هفته دیرتر انجام می‌دادند تا فینال تمام شود. چرا با احساسات مردم بازی می‌کنید؟ به خدا گناه دارند.

وی افزود: همان زمان گفتم از فرهاد حمایت کنید و حتی از لحاظ آماری بهتر از استراماچونی نتیجه گرفته است ولی تا می‌توانستند به من حمله کردند. اگر استراماچونی می‌خواست با این شرایط کار کند همان زمان از ایران نمی‌رفت ولی احساسات مردم را به بازی گرفتند تا میز و صندلی خودشان را حفظ کنند و الان هم کسی پاسخگوی هواداران نیست. ما در شرایط عادی و وقتی کادرفنی و بازیکنان تمرکز داشتند می‌توانستیم تراکتور را شکست دهیم و قهرمان شویم. متاسفانه در ایران قدر اسطوره‌هایشان را نمی‌دانند. همان کاری که با علیرضا منصوریان کردند و او را سوزاندند حالا با فرهاد مجیدی انجام دادند. متاسفانه در ایران دور از جان باید بمیری تا قدرت را بدانند. مگر خدا بیامرز ناصرخان را زمانی که زنده بود این همه اذیت نکردند؟

پیشکسوت استقلال در مورد شایعه آمدن الکس نوری به استقلال هم گفت: من شناختی روی ایشان ندارم ولی اگر آمد امیدوارم موفق باشد. از نظر من حتی چوب هم سرمربی استقلال باشد باید از او تا روزی که هست حمایت شود.

نیکبخت در مورد قانون منع بکارگیری خارجی‌ها و بالا رفتن قیمت بازیکنان داخلی هم توضیح داد: این قانون که کلاً قانون اشتباهی است و هیچ وقت هم جواب نداده و الان هم جواب نمی‌دهد ولی در مورد بازیکنان داخلی من عقیده دارم فوتبالیست هرچقدر بگیرد حقش است و نوش جانش. همه فقط پول گرفتن بازیکنان را می‌بینند ولی من خودم زمانی که بازی می‌کردم ۱۵ سال پیاپی حتی یک بار هم در تعطیلات نوروز کنار خانواده‌ام نبودم. کسی سختی‌های کار ما را نمی‌بیند.

وی با انتقاد از سیاست مدیران فوتبال ایران گفت: متاسفانه همه جای دنیا به سمت استفاده از مدیران ورزشی می‌روند ولی اینجا مدیران ما هیچکدام ورزشی نیستند و برای همین توانایی مدیریت در عرصه فوتبال و ورزش را ندارند. یک چرخه بسته در مربیگری به وجود آوردند و هر سال همان نفرات بین تیم‌ها جابجا می‌شوند. یک مربی ۱۰-۱۱ سال است در لیگ برتر تیمداری می‌کند و نتیجه نگرفته ولی بازهم به او تیم می‌دهند و اجازه ورود نفرات جدید را نمی‌دهند. پس این کلاس های مربیگری را برای چه می‌گذارید اگر قرار نیست از امثال نیکبخت استفاده کنید؟ حتما باید برویم دم در باشگاه بنشینیم و گریه کنیم تا به ما تیم بدهند ولی منِ نیکبخت چنین اخلاقی ندارم. در فوتبال ایران باید دستت با دلال‌ها در یک کاسه باشد تا بگذارند وارد شوی ولی من از این کارها بلد نیستم و بیرون مانده‌ام ولی شک نکنید به زودی تیم می‌گیرم و توانایی‌هایم را به همه نشان خواهم داد.

نیکبخت در پایان با اشاره به بازی استقلال مقابل الشرطه عنوان کرد: امیدوارم بچه ها یکدل باشند و بدون توجه به حواشی بروند با دست پر از زمین خارج شوند. به خاطر انصراف الوحده کار استقلال در گروه سخت شده ولی می‌توانند صعود کنند.

منبع: ایلنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین فرهاد مجیدی احمد سعادتمند علیرضا نیکبخت واحدی استراماچونی استقلال همان زمان ولی من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۴۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال در آستانه دیدار حساس تیمش مقابل تراکتور به تمجید از مالک جدید این باشگاه پرداخت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، جواد نکونام درباره دیدار فردا (چهارشنبه) تیم فوتبال استقلال با تراکتور تبریز در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: این دیدار اهمیت زیادی برای ما دارد و نیازی به توضیح اضافه نیست. تراکتور از تیم‌های قدرتمند و خوب فصل جاری لیگ برتر بوده است و در مقابل، ما هم انگیزه زیادی برای این مسابقه داریم و نهایت تلاش خود را می‌کنیم. این بازی و امتیازهایش برای ما اهمیت زیادی دارد. در تعطیلات، تمرینات منظم و خوبی داشتیم و روی این بازی کار کردیم. با برنامه جلو رفتیم و امیدواریم نتیجه دلخواه خودمان و هواداران را به دست بیاوریم.

عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است

وی د ر مورد واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس تصریح کرد: واگذاری استقلال اتفاق بزرگی بود و همه این واگذاری را به فال نیک می‌گیریم. جا دارد همین جا از آقای علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، همکاران ایشان و همینطور سردار شهریاری تشکر ویژه کنیم. تنها چند روز بعد از حضور رسمی‌شان در استقلال، قدم مهمی برداشتند و بخشی از طلب بازیکنان را واریز کردند. با حضور آنها به آینده استقلال امیدوار هستیم. به طور قطع همه چیز منظم‌تر خواهد بود و شک نداریم زیرساخت‌ها هم درست می‌شود. استقلال یک سرمایه بزرگ است و خدا را شکر دیدگاه مالکان جدید هم مثبت بوده است و می‌تواند باشگاه را متحول کند. هواداران هم حمایت کنند. به طور قطع اتفاقات خوبی در راه خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: ما به نتایج دیگر تیم‌ها فکر نمی‌کنیم و فقط نگاه‌مان به بازی‌های خودمان است. تمام تمرکزمان را گذاشته‌ایم. ما شش هفته سخت و سرنوشت‌ساز پیش رو داریم. باید بیش از هر زمان دیگری تلاش کنیم و جواب تلاش‌های طول فصل را در این مقطع خواهیم گرفت. بازیکنان هم تمام تمرکز خود را گذاشته‌اند. توکل‌مان به خداست و شک نداریم هواداران حتی نسبت به گذشته بیشتر از ما حمایت خواهند کرد و این موضوع به تیم انرژی می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هواداران پرسپولیس چشم انتظار ارائه بلیت جدید
  • جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم
  • نکونام: انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم
  • حمید مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • در تبریز استقلال نشان می‌دهد کت تن کیست | هر وقت کم آوردیم به سمت چپ سینه‌مان نگاه می‌کنیم
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • به بهانه الکلاسیکوی ایران؛ بریس نیکبخت و ضربه سر کریم باقری مقابل سپاهان / فیلم
  • عکس| مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز
  • مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز (عکس)