Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-رییس »کمیته تربیت بدنی» کمیسیون فرهنگی از تهیه پیش‌نویس طرح جامع نظام باشگاه‌داری در این کمیته خبر داد و گفت:قطعا پیرو این طرح اساسنامه‌ای مکتوب خواهد شد تا به عنوان مثال مشخص شود که قراردادهای ورزشی به چه نحوی بسته شود. همچنین در این اساسنامه مشخص می‌شود که بدهی ،تعهدات و هزینه کرد باشگاه‌ها باید چگونه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد راستینه در گفت‌و‌گو با میزان از تهیه پیش‌نویس طرح جامع نظام باشگاه‌داری در «کمیته تربیت بدنی» کمیسیون فرهنگی مجلس خبر داد.

وی با بیان اینکه نحوه عقدقراردادها، بدهی‌ها و تحولات باشگاه‌های ورزشی در حال حاضر روشن و شفاف نیست. تاکید کرد: اساسا در کشور ما قوانین جامعی درباره فعالیت باشگاه‌ها ورزشی وجود ندارد.

راستینه بیان داشت: ما پیش نویس طرحمان درباره نظام جامع باشگاه داری را آماده کرده‌ایم اما اگر در این فاصله دولت اقدام به ارائه لایحه با همین مضمون داشت، آن لایحه را بررسی خواهیم کرد.

رییس «کمیته تربیت بدنی» کمیسیون فرهنگی مجلس اظهارداشت:درباره تهیه این طرح از نخبگان امر در کمیسیون دعوت به عمل آمده و همچنین نقطه نظرات مرکز پژوهش‌های مجلس هم در این موضوع اخذ شده است.

وی تاکید کرد: قطعا پیرو این طرح اساسنامه‌ای مکتوب خواهد شد تا به عنوان مثال مشخص شود که قراردادهای ورزشی به چه نحوی باید بسته شود . همچنین در این اساسنامه مشخص می‌شود که  بدهی ،تعهدات و هزینه کرد باشگاه‌ها باید چگونه باشد.

وی تصریح کرد: البته قرار نیست که در پیرو این طرح سقفی برای قراردادهای ورزشی مشخص شود اما فرمولی تعبیه خواهد شد تا براساس آن فرمول متعهدانه عمل شود.

بیشتر بخوانید: انتقاد رییس کمیته تربیت بدنی مجلس از خوش رقصی برخی افراد در پرونده ویلموتس

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم قراردادهای ورزشی کمیته تربیت بدنی پیش نویس طرح باشگاه داری باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۴۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم معلم تکریم دانایی و بزرگداشت کارگر تکریم توانایی است

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام مهدوی مطلق ظهر چهارشنبه در جمع دانش آموزان متوسطه شهرستان افزود: معلمان اندیشیدن را به ما می‌آموزند و کارگران پیشرفت و سازندگی را رقم می‌زنند.

وی بیان داشت: در نظام تعلیم و تربیت، معلم به عنوان مهم‌ترین عامل نظام تعلیم و تربیت، از نقش و جایگاه بسزایی برخوردار است.

مهدوی مطلق تصریح کرد: معلم علاوه بر نقش هدایت، حمایت و تقویت، در رشد و پرورش ابعاد وجودی دانش آموزان نقش بی بدیلی ایفا می‌کند.

وی افزود: علم و شخصیت معلم در تغییر و تحوّل روحی و فکری دانش آموزان اثر گذار است و افکار و اندیشه‌های معلم در فرآیند رشد کودک و نوجوان، دخالت مستقیم داشته و نسل‌ها را به هم پیوند می‌دهد.

کد خبر 6094403

دیگر خبرها

  • تعلیم و تربیت مقوله‌ای مهم در محاسبات نظامی کشور است
  • طهرانچی: دانشگاه آزاد اسلامی در پی نظام تعلیم و تربیت «احسن» است
  • دکتر طهرانچی: دانشگاه آزاد اسلامی در پی نظام تعلیم و تربیت «احسن» است
  • تکریم معلم تکریم دانایی و بزرگداشت کارگر تکریم توانایی است
  • پیش‌نویس لایحه جامع حمایت از نخبگان ایرانی آماده شد
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد/ اعلام آمادگی نمایندگان خانه ملت برای حمایت از نخبگان
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی