Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-04@20:06:40 GMT

اسلام درخشان‌تر از قبل در دل‌ جهانیان نفوذ می‌کند

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۵۰۵۰

اسلام درخشان‌تر از قبل در دل‌ جهانیان نفوذ می‌کند

رئيس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند گفت: اسلام روزبه‌روز درخشان‌تر از قبل در دل مردم جهان نفوذ می‌کند و با پیام رحمت، آزادگی، شرافت و معنویت‌ با وجود همه دشمنی‌ها پیش خواهد رفت.

سمنبر میرزایی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا با تقبیح اهانت نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام صلی‌الله و علیه و آله و سلم اظهار کرد: متأسفانه بار دیگر کید و کینه دشمنان اسلام که مدعی آزادی بیان هستند، بروز کرد تا به وضوح دروغ بودن ادعای غرب را در شعار آزادی و حقوق بشر ثابت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جسارت خبیثانه نشریه «شارلی ابدو» به والاترین شخصیت جهان اسلام و حمایت آشکار ماکرون از این اقدام خصمانه و احمقانه، قلب مسلمانان جهان را جریحه‌دار کرده است، اضافه کرد: دین، مکتب و عقیده  ما مسلمانان هویت ماست؛ بنابراین با هرگونه اهانت، مقابله با دین و شخصیت‌های دینی خود تا پای فداکردن همه هستی خواهیم ایستاد.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند عنوان کرد: بسیاری از مدعیان آزادی بیان در غرب، دروغگویان بی‌اخلاق و سیاستمداران حیوان‌صفتی هستند که با اسلام کینه برنامه‌ریزی‌ شده دارند تا مقابل پیشروی این دین رحمت، حکمت و انسانیت را بگیرند.

اسلام مقابل دنیای کفر ایستاده است

میرزایی با بیان اینکه اسلام مقابل دنیای کفر ایستاده است، یادآور شد: از  مسئولان می‌خواهیم در برابر توطئه‌های متعدد و پیچیده دنیای کفر و نظام سلطه واکنش مناسب و اقدامات عملی شايسته و هوشمندانه انجام دهند.

وی افزود: اسلام روزبه‌روز درخشان‌تر از قبل در دل‌های مردم جهان نفوذ می‌کند و با پیام رحمت، آزادگی، شرافت و معنویت‌ با وجود همه دشمنی‌ها پیش خواهد رفت که وعده الهی این است: «...لیظهره علی الدین کله و لوکره المشرکون...»

رئيس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند تأکید کرد: دانشگاهیان برای ترویج اندیشه‌های ناب و تببین خط مبارزه و جهاد در برابر کفر و جهل و ظلمت اعلام آمادگی می‌کنند و از هر فعاليتی در راستای روشنگری و رونمایی از چهره خبیث، دروغین غرب کافر، ضد بشریت، دشمن معنویت و انسانیت دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/4078/

منبع: آنا

کلیدواژه: شارلی ابدو اسلام نفوذ پیامبر اکرم ص زرند دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۵۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر امور خارجه به گامبیا رفت

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در راس هیاتی به‌ منظور شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا، تهران را به مقصد بانجول پایتخت این کشور ترک کرد.

به گزارش مشرق، در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی که طی روزهای شنبه و یکشنبه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه جاری با موضوع اصلی «ارتقای وحدت و همبستگی از طریق گفتگو پیرامون توسعه پایدار» برگزار می‌شود، مسائل و چالش‌های مختلف جهان اسلام به ویژه موضوع فلسطین و وضعیت جاری در باریکه غزه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

در این اجلاس در مجموع سه سند شامل پیش نویس قطعنامه فلسطین، پیش نویس بیانیه بانجول و پیش نویس سند نهایی نشست سران برای تصویب به ترتیب به نشست شورای وزیران امور خارجه و سپس اجلاس سران ارائه خواهد شد.

حسین امیرعبداللهیان ضمن حضور در این اجلاس، مواضع جمهوری اسلامی ایران را در قبال تحولات جهان اسلام و منطقه‌ای و بین‌المللی تبیین خواهد کرد.

وی همچنین در حاشیه این اجلاس با برخی مقامات کشورهای اسلامی دیدار و گفتگو خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند
  • بایدن در دو نسخه؛ سرکوب زنان آمریکایی و حمایت از زنان ایرانی
  • وزیر امور خارجه به گامبیا رفت
  • سفر امیرعبداللهیان به گامبیا
  • چرا کشوری مثل مصر سریال «حشاشین» را ساخت؟
  • نامه سرگشاده رئیس دانشگاه رازی خطاب به رؤسای دانشگاه‌های آمریکا
  • خیزش دانشجویان جهان مهر تأییدی بر متخاصم بودن صهیونیست ها است
  • چرا کشوری مثل مصر سریال "حشاشین" را ساخت؟
  • فرهنگ ایثار و شهادت باید به جهانیان معرفی شود
  • چرا کشوری مثل مصر سریال حشاشین را ساخت؟