Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@22:52:35 GMT

کامل ترین استقلال ممکن مقابل الشرطه عراق(عکس)

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۵۰۷۶

استقلال با ترکیب کامل خودش مقابل الشرطه عراق به میدان می رود.

به گزارش "ورزش سه"، از مدت ها قبل نگرانی اصلی هواداران استقلال کمبود بازیکن در این تیم برای مسابقات آسیایی بود اما شرایط طوری برای آبی ها رقم خورد تا آنها در کامل ترین شکل ممکن وارد این رقابت ها شوند.
تعویق دو مسابقه الوحده امارات به خاطر انصراف این تیم از لیگ قهرمانان سبب شد تا مدیران استقلال فرصت خوبی برای توافق با ستاره ها جهت حضور در قطر پیدا کنند و حالا استقلال امشب در حالی که همه بازیکنان خود در لیگ نوزدهم را در اختیار  دارد به مصاف الشرطه می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی کریمی هافبک آبی ها که چند روز قبل برای حضور در لیگ قهرمانان با مدیران استقلال به توافق رسید هم از دیشب کارش را با استقلال شروع کرد و امشب می تواند بازی کند. نکته قابل توجه اینکه علاوه بر حضور همه بازیکنان حاضر در لیگ نوزدهم در ترکیب آسیایی استقلال، آنها می توانند از داریوش شجاعیان هم در لیگ قهرمانان استفاده کنند که همین موضوع دست کادرفنی را بازتر می کند.


با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید مجیدنامجومطلق سرمربی استقلال در بازی امشب که از ساعت 22:30 در ورزشگاه خلیفه دوحه آغاز می شود کدام نفرات را به زمین خواهد فرستاد.

 

 

استقلال تهران عراق الشرطه لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران عراق الشرطه لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۵۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد

عراق به مقام سوم زیر ۲۳سال آسیا رسید و به المپیک پاریس صعود کرد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم فوتبال امید عراق که منتظر محمد بازیکن مس رفسنجان را به عنوان کاپیتان در اختیار داشت، با سوم شدن در جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا، برای ششمین‌بار به المپیک صعود کرد.

تیم ملی امید عراق ، امشب اندونزی را در بازی رده‌بندی شکست داد و جواز حضور در المپیک پاریس ۲۰۲۴ را کسب کرد.

گفتنی است تیم امید ایران در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا حذف شد و موفق به راهیابی به مرحله اصلی این رقابت‌ها نشده بود تا بتواند برای کسب سهمیه المپیک تلاش کند.

 ژاپن، ازبکستان و عراق تیم‌های آسیایی هستند که در المپیک حضور خواهند داشت. بازی فینال را ژاپن و ازبکستان فردا برگزار خواهند کرد. این تورنمنت در قطر برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ده روسی: امشب، شب لورکوزن بود و در کل امسال، سال لورکوزن است
  • ده‌روسی: چیزی نمی‌شود گفت، امسال سال لورکوزن است
  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • مورایس: از بازی امشب ما استقلال سود برد
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور با دو تغییر مهم
  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • سوپرایز ویژه اوسمار برای سپاهان؛ بیرانوند وارد می‌شود؟
  • امشب ساعت ۲۲:۳۰؛ سلاطین کامبک در دومین جدال نیمه نهایی
  • شب درخشان وینیسیوس: امشب قیصر رئالی بود
  • (ویدئو) ورود باشکوه بایرن‌مونیخ به استادیوم برای بازی با رئال مادرید