Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- همزمان با هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی در بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی در استان کرمانشاه و با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان کرمانشاه برای بخش‌های مختلفی برنامه‌ریزی شده که برگزاری جشنواره سراسری شعر بسیج، تولید 12 هزار و 500 دقیقه برنامه از صدا و سیما و تجلیل از بیش از 12 هزار پیشکسوت دفاع مقدس از جمله این برنامه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


درخشش نام دو شهید دیگر بر سَر در اماکن ورزشی

صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: در آستانه هفته دفاع مقدس دو مکان ورزشی درشهرستان دهای کنگاور و دالاهو به نام شهدای والامقام دفاع مقدس نامگذاری شد.

وی با بیان اینکه اکنون بیش از 50 مکان ورزشی در سراسر استان با نام و یاد شهدای عزیز دفاع مقدس نامگذاری شده است اظهار داشت: در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس دو مکان ورزشی دیگر استان به نام شهدای والامقام نامگذاری خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود: بر این اساس مجموعه ورزشی روستای فش کنگاور به نام جانباز شهید حاج نوروزعلی عظیمی از شهدای این روستای ولایتمدار و همچنین سالن ورزشی شهر ریجاب در شهرستان دالاهو نیز به نام شهید والامقام حاج حمید قادری از شهدای این منطقه نامگذاری شد.

شناسایی هویت شهید ارمنی دفاع مقدس پس از 33 سال/ پایان چشم انتظاری مادر+فیلمقالیباف: دفاع مقدس مدرسه مردم باوری است/فرقی ندارد ترامپ یا بایدن رئیس جمهور شودامام جمعه قزوین: مجاهدانی امثال بابایی، لشگری و ابوترابی رویش‌های ایام‌الله دفاع مقدس هستند + فیلم

براساس اعلام فرماندار گیلانغرب مراسم روز مقاومت مردم گیلانغرب با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در قالب نمایش اقتدار به صورت کاروان خودرویی برگزار می‌شود.

نواختن زنگ مقاومت در مدارس، عطر افشانی مزار شهدا تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری یادواره‌های شهدای محله و دیگر برنامه‌های فرهنگی از طریق شبکه‌های اجتماعی مجازی از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای گرامیداشتهفته دفاع مقدس در گیلانغرب است.


برگزاری یادواره شهدای شهرداری

امیر دولتشاهی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه گفت: یادواره 15 شهید شهرداری کرمانشاه، همزمان با هفته دفاع مقدس، با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای شهرداری کرمانشاه با حضور مسئولان استانی و مدیران شهری برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: تجلیل از جایگاه رفیع شهدای شهرداری و تکریم این شهدای والامقام، شناخت خانواده های این شهدا و تجلیل از آنها از جمله اهداف برگزاری این یادواره است و در جریان برگزاری این یادواره به مسائل و مشکلات خانواده این شهدا رسیدگی و سعی خواهد شد ارتباط میان این خانواده‌ها و شهرداری در سال به طور مستمر برقرار باشد.

دولتشاهی از طراحی و نصب المان های ویژه شهدا در سطح شهر خبر داد.
 

تجلیل از 12 هزار و 730 پیشکسوت دفاع مقدس

سرهنگ سعید بهشتی دبیر برگزاری برنامه‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه امسال در هفته دفاع مقدس از 12 هزار و 730 پیشکسوت دفاع مقدس قدردانی می‌شود گفت: برپایی بیش از یادواره شهدا، غبارروبی مزار شهدا، استفاده از خاطرات یادگاران دفاع مقدس و انتشار آن در فضای مجازی برای آشنایی نسل جوان با این حماسه و حماسه‌سازان، برپایی مسابقات ورزشی بین پایگاه‌ها و حوزه‌ها در 63 رده و 200 پایگاه، برگزاری مراسم ویژه اهل سنت و دفاع مقدس در منطقه ویس قرنی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوع از مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

افشین امیری مسئول کمیته 40 سالگی دفاع مقدس صدا و سیما و مدیر قرارگاه رسانه‌ای بسیج غرب کشور نیز در نشستی از تولید بیش از 12 هزار و 500 دقیقه برنامه در بخش‌های مختلف رادیویی، تلویزیونی و خبر، تهیه 10 کلیپ مدافعان وطن و سلامت، برپایی پویش و عکس و فیلم دفاع مقدس، تولید اینفوگرافیک و هفت مستند 10 دقیقه‌ای خبرداد.

انتهای پیام/832/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدای دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس استان کرمانشاه هفته دفاع مقدس برنامه ها 12 هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۵۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج

جهانشاه امامی، مدیر عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه کرمانشاه در نشستی خبری به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، با اشاره به تدارک برگزاری برنامه‌های متنوع برای این هفته در کرمانشاه، گفت : برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج از هشتم تا ۱۴ اردیبهشت در حال برگزاری است. 

وی افزود: ستادی برای برگزاری برنامه‌های این هفته در کرمانشاه تشکیل شده که طی آن ۳۰ عنوان برنامه تدارک دیده شده است. 

مدیر عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه کرمانشاه برگزاری گردهمایی و نشست‌های بصیرتی در جهت ارتقاء سطح بینش دینی، سیاسی و عقیدتی کارکنان، تقدیر و تجلیل از همسران فرهنگی پاسدار، برگزاری حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های مقاومت با موضوع شعار سال و تبیین اندیشه‌های شهید مطهری، سرکشی به بیش از ۳۰ مدرسه در سطح شهرستان و برگزاری نشست‌های تبیینی، دیدار با خانواده معظم شهدا، فضاسازی و آذین بندی مدارس، اجرای زنگ انشاء با عنوان تکریم مقام معلم، تقدیر از فرماندهان، مسئولین و اساتید و کارشناسان برتر عقیدتی سیاسی و ... را از جمله این برنامه‌ها اعلام کرد. 

حجت الاسلام مسلم کماسی مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه ناحیه کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت آیت‌الله مرتضی مطهری و آغاز هفته معلم، اظهار کرد: شهید مطهری جزو اثرگذارترین شخصیت‌ها در پیروزی انقلاب اسلامی و یار واقعی و پرورش یافته مکتب امام بود. عملش همراه با اخلاص بود و همین مسئله هم باعث شد تا برای همیشه ماندگار و اثر گذار باشد. دیدگاه‌های شهید مطهری پاسخگوی شبهات امروزی در حوزه‌های مختلف است. 

کماسی با تاکید براینکه معلمین ما باید شهید مطهری را به عنوان الگوی خود قرار دهند، گفت: در این ایام که سالروز شهادت استاد مطهری است، معلمین ما باید سبک زندگی ایشان را مرور کنند و نسبت به مسائل روز سیاسی آگاه باشند و انحرافات فکری عقیدتی و سیاسی را بشناسند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد
  • شناسایی پیکر شهید جاوید الاثر ایلامی پس از ۴۱ سال
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود