Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@13:49:35 GMT

آمار کرونا در آذربایجان شرقی نگران کننده است/

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۵۱۱۹

آمار کرونا در آذربایجان شرقی نگران کننده است/

استاندار آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه روند ابتلا و بستری بیماران کرونا در آذربایجان شرقی هم رو به افزایش است، گفت: آمار روزهای اخیر نگران‌کننده است و لازم است که رعایت اصول بهداشتی جدی‌تر گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در شصت و دومین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان با اشاره به گزارش ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر شروع موج سوم بیماری کرونا در کشور، بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی مردم، اصناف و کسبه، واحدهای تجاری و تولیدی و دستگاه‌های اداری تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته از نظر امکانات درمانی در استان نگرانی خاصی نداریم و امکانات به اندازه کافی در استان وجود دارد؛ اما جان حتی یک نفر از هموطنان هم برای ما مهم است و باید برای مشکلی که گرفتار آن هستیم چاره‌اندیشی کنیم.

پورمحمدی اضافه کرد: سیستم درمانی هنوز از درمان بیماری کرونا یا واکسیناسیون آن عاجز است و در حال حاضر تنها راه پیشگیری از ابتلا به این بیماری، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی است.

وی همچنین از واحدهای تولیدکننده مواد ضدعفونی‌کننده و اقلام بهداشتی قدردانی کرد و گفت: برخلاف روزهای اول شیوع کرونا که نگران تأمین این مواد بودیم، در حال حاضر نه تنها ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در داخل استان تولید می‌شود بلکه واحدهای فناور ما توانسته‌اند دستگاه‌های تولید ماسک یا دستگاه‌های تنفس مصنوعی هم تولید کنند.

استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از این جلسه درخصوص موضوع تأمین مواد اولیه واحدهای تولیدی از بورس کالا، گفت: سهمیه اختصاص‌یافته به واحدهای تولیدی باید بر اساس نیاز آنها باشد و این موضوع را به عنوان پیشنهاد شورای گفت‌وگوی استان به مراجع تصمیم‌گیر اعلام خواهیم کرد.

پورمحمدی افزود: برخی از مشکلات بخش صنعت و تولید خارج از اختیارات استانی است که برای حل آنها از سوی مراجع ذی‌ربط پیگیری‌های لازم انجام خواهد شد.

ابوالفتح ابراهیمی، نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز هم در این جلسه از تفویض اختیار انتخاب صادرکنندگان نمونه به اتاق بازرگانی از سوی وزارت صمت خبر داد و گفت: در راستای حذف بروکراسی اداری، خدمات ثبت شرکت‌های سهامی خاص به خدمات پنجره واحد سرمایه‌گذاری استان افزوده شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز کرونا آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۵۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تحقق شعار سال با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی

سالن جمهوری اسلامی در استانداری آذربایجان شرقی روز گذشته میزبان همایشی با عنوان «بررسی الزامات تحقق شعار سال» با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از فعالان اقتصادی و مدیران ارشد استان و با هدف همفکری و هم افزایی برای تحقق شعار سال بود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074537 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی سفر می کند
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی
  • نشست تحقق شعار سال با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان