Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@05:32:36 GMT

توزیع ۴۲۰ بسته معیشتی به همت کانون طفلان مسلم در تبریز

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۵۳۸۱

توزیع ۴۲۰ بسته معیشتی به همت کانون طفلان مسلم در تبریز

اعضای کانون فرهنگی هنری طفلان مسلم مسجد طفلان مسلم(ع) تبریز، دو رأس گوسفند قربانی و ۴۲۰ بسته معیشتی تهیّه و میان خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع کردند.

«رضا ظهیری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از توزیع بسته معیشتی در سه مرحله کمک مؤمنانه به خانواده های محروم و آسیب دیده از بیماری کرونا خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری طفلان مسلم مسجد طفلان مسلم (ع) تبریز گفت: خدمت به خلق خدا،در فرهنگ تعالیم قرآن و عترت،ارزش و ثواب فراوانی دارد لذا می طلبد گره گشایی و رفع نیاز از نیازمندان و برادران دینی تبدیل به یک ارزش و یک فرهنگ عمومی شود.

ظهیری افزود: از ابتدای فرمان مقام معظّم رهبری نسبت به رزمایش کمک مؤمنانه جهادگران کانون و مسجد در لبّیک گویی به فرمایشات ایشان با اقدامات مختلف فرهنگی و اجتماعی وارد میدان عمل شدند.

وی با بیان اینکه افزایش شور و نشاط اجتماعی، امیدبخشی، تقویت روحیّه عبادی، کمک به نیازمندان از اهداف کانون در ایّام کرونا است؛ اظهار کرد: در ایّام ماه محرّم دو مرحله کمک مؤمنانه به همّت کانون طفلان مسلم (ع) با مشارکت موکب عزاداران انصارالحیدر (ع) تبریز به تعداد ۱۰۰ بسته و مرحله سوّم به تعداد ۱۲۰ بسته معیشتی با مشارکت نمازگزاران و هیأت امناء و پایگاه مقاومت خاتم الانبیاء (ص) مسجد طفلان مسلم به ارزش هر بسته ۴۰۰ هزار تومان در بین خانواده های محروم منطقه و آسیب دیده از بیماری کرونا اهدا گردید.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری؛ ذبح قربانی دو رأس گوسفند در عید قربان و تهیّه و نوزیع ۲۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۴۰۰ هزار تومان بین خانواده های محروم منطقه را از دیگر فعّالیّت های جهادی جهادگران کانون و مسجد نام برد و افزود: برای حفظ کرامت این خانواده ها،تمام بسته های حمایتی چراغ خاموش در اختیار آنان قراگرفت.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری طفلان مسلم مسجد طفلان مسلم (ع) تبریز ضن تشکّر و قدردانی صمیمانه از فعّالان کانون، مسجد، نمازگزاران،هیأت امناء، پایگاه مقاومت و خیّرین ارجمند، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با کمک خیّرین و نمازگزاران محترم در مرحله چهارم رزمایش کمک مؤمنانه تعداد خانوارهای بیشتری را یاری رسانی کنیم.

 

پایان پیام/698

منبع: شبستان

کلیدواژه: تبریز شبستان تبریز کانون فرهنگی هنری مسجد طفلان مسلم بسته معیشتی کمک مؤمنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۵۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • سریال مشاور و روایتی از باز کردن کلاف‌های پیچیده زندگی