Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج اساتید دانشگاه تهران با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس مهم‌ترین تهدید کشور را تنفس تفکر سازش با غرب و اشغال مناصب حاکمیتی توسط مرعوبان استعمار و استکبار دانست. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج اساتید دانشگاه تهران با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس مهم‌ترین تهدید کشور را تنفس تفکر سازش با غرب و اشغال مناصب حاکمیتی توسط مرعوبان استعمار و استکبار دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۳۱ شهریور امسال، دفاع مقدس قهرمانانه مردم بزرگ ایران چهل ساله می‌شود. چهل سال از سربلندی در جهاد، مواسآت و ایثار جان و مال این سرزمین گذشت. مردان و زنان بی ادعایی که هر چه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و با پروردگار خود معامله کردند.

إِنَّ اللّهَ اشْتَرى مِنَ الْمُؤْمِنینَ أَنْفُسَهُمْ وَ أَمْوالَهُمْ بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّةَ یُقاتِلُونَ فی سَبیلِ اللّهِ فَیَقْتُلُونَ وَ یُقْتَلُونَ وَعْداً عَلَیْهِ حَقّاً فِی التَّوْراةِ وَ الإِنْجیلِ وَ الْقُرْآنِ وَ مَنْ أَوْفى بِعَهْدِهِ مِنَ اللّهِ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَیْعِکُمُ الَّذی بایَعْتُمْ بِهِ وَ ذلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظیمُ

اینک محصول ایثار بزرگ و جان فشانی‌ها و هجرت‌ها و غربت‌ها، و اطاعت از، ولی و امام، نظام اسلامی و حفظ و صیانت و ارتقای آن به میراث ما رسیده است.

اگر در آن روز‌های جنگ سخت، غبار دنیاطلبی مجالی در مبارزه با بزرگان خون و ایثار پیدا نمی‌کرد، در این سال‌ها شهد شیرین رفاه و راحت طلبی جسم و جان‌ها را در طی این مسیر نورانی به تردید می‌اندازد و حتما صبر و استقامت بر صراط حق و پیروی از امام، اجر و مزدی مضاعف پیدا می‌نماید.

قدرت چرب و چیلی دنیا به حدی است که ممکن است نصرت دیدگان الهی و رهیدگان از شمشیر‌های بران فرعونیان و عابران از میان امواج خروشان نیل را در دام وساوس سامری گرفتار سازد.

نهضت اسلامی مردم ایران در آستانه چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس که شمیم دلنواز آن سرمایه اصلی در حرکت و تعالی انقلاب اسلامی در تمام این سال‌ها بوده، با مسائل و مخاطراتی همراه است.

مهم‌ترین تهدید در نگاه ما، اساتید بسیجی دانشگاه تهران، تنفس تفکر سازش با غرب در کشور و اشغال مناصب حاکمیتی توسط مرعوبان استعمار و استکبار است. بخش عمده‌ای از مشکلات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ما ناشی از جولان وابستگان سازش و تسلط آن‌ها بر مقدرات این کشور می‌باشد.

بخشی از نتایج حاکمیت این تفکر و اعتماد به سازشکاری آن‌ها این است که امریکای جنایتکار امروز همه تعهدات بین المللی خود را به سخره می‌گیرد و بی پروا هر لحظه در شعله جنگ اقتصادی بر علیه ما می‌دمد.

اروپای خائن در هم دستی و خیمه شب بازی آمریکا، ایفای نقش کرده و عرضه را بر مردم مومن ما تنگ می‌کند. رژیم غاصب صهیونیستی و ارتجاع منطقه، با کارگردانی امریکا، در پی انزوای انقلاب اسلامی هستند. ۸ سال بی تدبیری، اردوگاه دشمنان را امیدوار و جبهه علاقمندان به انقلاب را دچار ناراحتی و خسران کرده است.

ما امیدوار به نصرت و فتح الهی هستیم و یقین داریم تمامی این تلاش‌ها محکوم به شکست است و انقلاب اسلامی و جریان مقاومت همه این شب پره‌ها را تارومار خواهد کرد و با گزینش‌های درست و آگاهانه مردم، بلای غرب زدگان از سر جامعه رفع خواهد شد.

خون بزرگانی، چون حاج قاسم سلیمانی درخت تناور عزت و سربلندی مردم ایران را آبیاری کرده، و دعا و اخلاص امامین انقلاب، کشتی انقلاب را به ساحل آرامش مهدوی خواهد رساند.

ان شاءالله. إِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعِیداً وَ نَراهُ قَرِیباً

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سازش با غرب بسیج اساتید دانشگاه تهران شهید قاسم سلیمانی جنگ اقتصادی آمریکا مهم ترین تهدید دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۵۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی

 استاندار کردستان شامگاه سه‌شنبه در جلسه ستاد پشتیبانی راهیان نور در سنندج اظهار کرد: در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی ضعف شدید داریم و اگر اردو‌های راهیان نور نبود، در بحث روایت و تبیین رشادت‌ها و افتخارات دفاع مقدس خیلی عقب بودیم.

اسماعیل زارعی‌کوشا تاکید کرد: دستگاه‌های مختلف همکاری و حمایت لازم را برای برگزاری اردو‌های راهیان نور داشته باشند، چراکه دشمن دنبال تحریف واقعیات دوران دفاع مقدس است.

وی گفت: برای برخی از برنامه‌ها هزینه‌هایی می‌شود که هیچ خروجی ندارد درحالی که تامین یک اتوبوس و یا تقبل کرایه آن برای دستگاه‌ها هزینه زیادی ندارد که برخی دستگاه‌ها کم‌کاری می‌کنند.

استاندار کردستان با بیان اینکه دشمنان با ناامیدی از تحریم اقتصادی، همچنان دنبال تهاجم رسانه‌ای هستند، افزود: آنها می خواهند با دروغ‌پراکنی، ذهنیت‌ها را منحرف کنند، بنابراین باید مراقب و هوشیار بود.

وی انجام عملیات وعده صادق را نقطه عطفی در مقابله با رژیم صهیونیستی ارزیابی کرد و گفت: با این اقدام، نظم جهانی تغییر کرد و نظم جدید نه با اراده غربی‌ها و اروپایی‌ها بلکه با اراده جبهه مقاومت شکل خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • آگاهی دانشجویان آمریکایی از استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی
  • آئین نکوداشت و تجلیل از اساتید برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد
  • استادان برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تجلیل شدند
  • ادارات کردستان خارج از بروکراسی اداری به کمک راهیان نور بیایند
  • تهدید علنی حزب‌الله توسط اسرائیل: لبنان را اشغال می‌کنیم!
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • اسرائیل حزب‌الله را تهدید کرد/ جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است