Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@01:18:44 GMT

رونمایی از داریوش شجاعیان پس از ۱۱ ماه و یک روز

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۵۸۶۹

رونمایی از داریوش شجاعیان پس از ۱۱ ماه و یک روز

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین حضور داریوش شجاعیان در زمین مسابقه به ۲۹ مهر سال ۹۸ و دیدار آبی پوشان مقابل سایپا در هفته هفتم لیگ نوزدهم باز می‌گردد. شجاعیان در دقیقه ۳۶ آن بازی از ناحیه رباط صلیبی آسیب دید و ناچار زانوی خود را به تیغ جراح سپرد.

این بازیکن شیرازی و تکنیکی مدتی است به شرایط مسابقه و فرم ایده‌آل بازگشته اما مجوز حضور در لیگ برتر از سوی سازمان لیگ برای او صادر نشد تا نتواند در هفته‌های پایانی در خدمت آبی پوشان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاعیان یکی از بازیکنانی است که کاروان استقلال در قطر را همراهی می‌کند و به لحاظ قانونی هم منعی برای همراهی کردن تیمش ندارد. این هافبک تکنیکی تمرینات بسیار خوبی را در دوحه پشت سر گذاشته و نشان داده به مرز آمادگی کامل رسیده است. 

احتمال این که شجاعیان امشب به عنوان بازیکن اصلی یا جانشین مقابل الشرطه مورد استفاده قرار گیرد زیاد است که در این صورت این بازیکن بعد از ۱۱ ماه و یک روز بار دیگر در یک مسابقه رسمی حضور پیدا می‌کند. 

کد خبر 5027981

منبع: مهر

کلیدواژه: داریوش شجاعیان تیم فوتبال استقلال تهران لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم فوتبال الشرطه عراق مجید نامجومطلق لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانی فوتبال آسیا لیگ برتر والیبال ویروس کرونا نقل و انتقالات لیگ بیستم لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال التعاون عربستان تیم فوتبال سپاهان اصفهان والیبال تیم فوتبال تراکتور تیم فوتبال شهر خودرو مشهد فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۵۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟

کارشناس داوری فوتبال گفت: داور، کمک داور اول و داور چهارم خطای اورنوف روی بازیکن آلومینیوم اراک را تشخیص ندادند.

علیرضا یزدانی در مورد نحوه قضاوت امیر عرب براقی در نیمه اول مسابقه آلومینیوم وپرسپولیس اظهار کرد: مهم ترین صحنه مسابقه در نیمه اول در دقیقه ۱۱ بود که اورنوف توپ را از بازیکن آلومینیوم گرفت و آن را تبدیل به گل کرد. در این صحنه مشخص است که توپ در کنترل بازیکن آلومینیوم بود و اورنوف با دست راست بازیکن حریف را لمس و اعمال نیرو کرد و صاحب توپ شد. در این صحنه باید خطای اورنوف اعلام می‌شد.

منبع:‌خبر ورزشی

tags # پرسپولیس ، جام حذفی ایران سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • انتقام تراکتور از سبز پوشان اصفهان
  • گل پرسپولیس خطا بود!
  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان
  •  گرگانی ها بدنبال فتح لبنان