Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@03:27:12 GMT

بازداشت ۹۴ نفر از عناصر جریان گولن در استانبول

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۶۲۳۸

بازداشت ۹۴ نفر از عناصر جریان گولن در استانبول

در نتیجه عملیات نیروهای امنیتی ترکیه، ۹۴ نفر از عناصر جریان گولن که در نیروهای مسلح فعالیت داشتند در استانبول بازداشت شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ستاد کل نیروهای مسلح ترکیه در 34 منطقه استان استانبول عملیاتی را علیه عناصر جریان فتح الله گولن انجام داد که در نتیجه آن 94 نفر از 131 نفر مورد نظر بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افراد رده های مختلف نظامی در نیروهای مسلح ترکیه را شامل می شدند؛ بخشی از این افراد بازنشسته بودند و برخی نیز هنوز مشغول فعالیت بودند که 36 نفر از آنها پس از اقدامات امنیتی آزاد شدند.

چهارمین سالگرد کودتای ترکیه و سوالی که بی‌پاسخ ماند: سیاستمداران وابسته به گولن چه کسانی بودند؟عملیات پلیس ترکیه علیه عناصر جریان گولن/ بازداشت 63 مظنون

پس از کودتای ناموفق در ترکیه در سال 2016 ، دولت ترکیه تلاش خود را برای پاکسازی عناصر گولن در همه رده های نظامی، امنیتی و قضائی به عمل آورده و به صورت ماهانه اخبار بازداشت تعدادی از این عناصر منتشر می شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ترکیه ترکیه عناصر جریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۶۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان

بازدید 8 پس از آنکه سپاه پاسداران امروز در اطلاعیه‌ای از دستگیری گروهی از شبکه پشتیبانی جیش العدل خبر داد، از ساعتی تصاویری از تبادل آتش در زاهدان منتشر شده است. بر اساس گزارش‌های اولیه در پی رصد و پایش گسترده اطلاعاتی یک تیم تروریستی در خیابان کوثر زاهدان توسط نیروهای امنیتی شناسایی و به محاصره در آمده و هم‌اكنون درگیری میان نیروهای امنیتی و این تیم تروریستی در جریان است. نخستین تصاویر این درگیری که توسط محلی‌ها ثبت و منتشر شده را می‌بینید. بر اساس این تصاویر پهپاد شناسایی سپاه در حال پوشش هوایی منطقه درگیری است.

دیگر خبرها

  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان
  • حمله هواداران بیرمنگام به نیروهای امنیتی (عکس)
  • فرار یاران محمدی از بحران با یک گل
  • پیروزی آدانا دمیراسپور با محمدی در استانبول
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • بازداشت بیش از ۲۰۰ دانشجو فقط در یکی از دانشگاه‌های آمریکا
  • درگیری مرگبار نیروهای نظامی فلسطینی؛ فرمانده سرایا القدس ترور شد +تصویر
  • بازداشت ۲۱۰ نفر در اعتراضات «روز کارگر» در ترکیه
  • کشته شدن فرمانده نظامی سرایا القدس در درگیری با تشکیلات خودگردان (+عکس)
  • ترور فرمانده نظامی سرایا القدس به دست تشکیلات خودگردان (+عکس)