Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت:اشکالات فراوانی در شیوه اجرای طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان وجود دارد و وزیر تعاون و رفاه اجتماعی قرار است این اشکالات را برطرف کند.

خبرگزاری میزان - تسنیم نوشت: علی بابایی با بیان اینکه اشکالات فراوانی در شیوه اجرای طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان وجود داشته و دارد، اظهار کرد: اغلب نمایندگان در مجلس معتقدند که نحوه اجرای طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان دارای نقاط ضعفی است که باید این مشکلات برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: آقای شریعتمداری وزیر تعاون و رفاه اجتماعی در جلسه‌ای که با اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس داشته، قول داده که اشکالات و ایرادات طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان برطرف شود.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس تأکید کرد: ما به عنوان نمایندگان مجلس موظف هستیم که مشکلات بازنشستگان را بررسی و نسبت به رفع آن اقدام و از حقوق آن‌ها دفاع کنیم، کما اینکه تاکنون نیز در جلساتی که با وزیر و معاونان وی در وزارت تعاون و رفاه داشته‌ایم، مطالبات آن‌ها را پیگیری کرده‌ایم.

بابایی با اشاره به یکی از اشکالات اساسی طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، گفت: براساس این طرح هنوز مشخص نیست که بازنشسته‌ای که در مشاغل سخت و زیان‌آور کار کرده و ۳۰ سال حق بیمه پرداخت کرده است، میزان افزایش حقوقش چقدر نسبت به سایر کارگران است.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در نامه‌ای به آقای شریعتمداری وزیر تعاون از وی خواسته‌ایم که اشکالات و ایرادات طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی مورد بررسی قرار گیرد و گزارشی در این زمینه به مجلس ارائه شود.

بیشتر بخوانید: انتقاد بازنشستگان از طرح همسان‌سازی حقوق

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: همسان سازی حقوق بازنشستگان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: همسان سازی حقوق بازنشستگان طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس تعاون و رفاه وزیر تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۶۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، به مناسبت هفته کار و کارگر مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه جمعی از مردم و مسئولین به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی در این مراسم گفت: یاد و خاطره شهدا موجب اعتلای پرچم مقدس کشور مان می‌شود

دهقانی افزود:  بر همگان لازم است یاد و اهداف شهدا را زنده نگه داریم و بر وصیت های شهدا عمل نماییم.

نظیر این مراسم در نقاط مختلف آذربایجان غربی نیز برگزار شد.

 

 

دیگر خبرها

  • معاون وزیر کار : دستمزد کارگران در کنار افزایش تورم تقریبا رشد کرده
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان
  • بیکاری در کشور تک رقمی شد
  • جوانان باید به دنبال کسب مهارت برای ایجاد شغل باشند
  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود
  • گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه
  •  اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود
  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
  • تأمین مسکن کارگران، اولویت امسال وزیر کار