Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@20:26:36 GMT

وزیر نیرو طرح آبرسانی به ۲۴ روستای چرداول را افتتاح کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۶۴۳۰

وزیر نیرو طرح آبرسانی به ۲۴ روستای چرداول را افتتاح کرد

به گزارش ایرنا، در بیست و یکمین هفته از پویش (الف - ب - ایران "ساخت و سازها و ساز و کارها"  امروز یکشنبه ۳۰ شهریور ماه و با حضور وزیر نیرو در استان همدان آیین افتتاح همزمان طرح های آبرسانی به ۴۰۰ روستا در ۲۰ استان به بهره برداری رسید.

در این آیین پروژه آبرسانی به ۲۴ روستای شهرستان چرداول استان ایلام با اعتباری افزون بر ۵۸ میلیارد ریال به صورت ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای اجرای این پروژه آبرسانی در شهرستان چرداول از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی دو باب مخزن به حجم یک هزار متر مکعب، ۱۶ کیلومتر شبکه توزیع و ۱۸ کیلومتر خط انتقال احداث و اجرا شده است.

با بهره برداری از این پروژه آبرسانی در این شهرستان یک هزار خانوار با جمعیت بالغ بر  چهار و ۲۰۰ نفر از نعمت آب سالم و بهداشتی بهره مند خواهند شد.

پویش هر هفته الف - ب- ایران عنوان پویشی است که رضا اردکانیان وزیر نیرو برای گشایش هفتگی طرح‌های بزرگ و مهم صنعت آب و برق مطرح کرده است که از نیمه دوم سال ۱۳۹۸ آغاز شده است و تا سال‌جاری ادامه دارد.

گفتنی است که پیش از بهره برداری از این تعداد پروژه های آبرسانی در استان های مختلف ۲۰ هفته در استان‌های مختلف انجام شده ‌است.

این پویش در ۳۱ استان کشور به مدد تلاش خانواده بزرگ صنعت آب و برق و هزاران شرکت طراح، سازنده، پیمانکار، مشاور و سازنده تجهیزات، مهندسان و پرسنل ستادی اجرا شده و بر اساس آن سال گذشته ۲۲۷ طرح بزرگ صنعت آب و برق کشور با سرمایه‌گذاری ۳۳۰ هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

برچسب‌ها ایلام افتتاح طرح آب و فاضلاب چرداول رضا اردکانیان وزارت نیرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام افتتاح طرح آب و فاضلاب چرداول رضا اردکانیان وزارت نیرو ایلام افتتاح طرح آب و فاضلاب چرداول رضا اردکانیان وزارت نیرو اخبار کنکور بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۶۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی

رضا داودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : با توجه به برنامه ریزی‌های به عمل آمده، بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های محرومیت زدایی استان تا پایان تیرماه سال جاری افتتاح می‌شوند.

وی افزود: با بهره برداری از آنها تحول شگرفی در آبرسانی روستایی استان رقم خواهد خورد و رضایت حداکثری هم استانی‌های عزیز را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و مساعدت همکاران طرح در اجرایی نمودن پروژه‌های جهاد آبرسانی تصریح کرد: در این پروژه‌ها تاکنون بیش از ۴۰۰ کیلومتر لوله گذاری اجرا شده، بیش از ۱۰ هزار مترمکعب مخزن ساخته شده و بیش از ۴۰ ایستگاه پمپاژ راه اندازی شده و یا در مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه شرف راه اندازی است.

وی ادامه داد: افتتاح این پروژه‌ها نمونه بارزی از اقدامات جهادی صورت گرفته در استان است و به همین خاطر استان کرمانشاه از جمله استان‌های پیشرو در حوزه جهاد آبرسانی در کشور محسوب می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی