Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@04:28:07 GMT

اجرای نمایش‌های میدانی ویژه چهل‌سالگی دفاع مقدس

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۶۵۴۶

اجرای نمایش‌های میدانی ویژه چهل‌سالگی دفاع مقدس

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری فارس ـ پیغام فتح؛ ویژه نامه چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس، «نمایش‌های میدانی ویژه چهل‌سالگی دفاع مقدس» از سه‌شنبه اول مهرماه تا سه‌شنبه هشتم مهرماه در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس میزبان علاقه‌مندان خواهد شد. 

بر این اساس در تاریخ ذکرشده، ۹ اثر، روزانه در چهار نوبت ۱۰:۳۰، ۱۱:۳۰، ۱۴ و ۱۵ از علاقه‌مندان به نمایش میدانی میزبانی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش‌های حاضر در این رویداد عبارت hند از:

۱- «جنگ و هزار سال تنهایی» به نویسندگی مسعود مهرابی و کارگردانی پروانه علی‌ضامنی

۲- «به رنگ عناب» به نویسندگی و کارگردانی محمدهادی عطایی

۳- «وفای به عهد» به نویسندگی و کارگردانی احمد صمیمی

۴- «سرباز» به نویسندگی و کارگردانی پژمان شاهوردی

۵- «گمشده» به نویسندگی جمشید عسگری و کارگردانی ابوذر چهل‌امیرانی

۶- «حراج عشق» به نویسندگی و کارگردانی شهاب راحله

۷- «عروس» به نویسندگی و کارگردانی مسعود براهیمی

۸- «فرکانس» به نویسندگی و کارگردانی میثم سرآبادانی

۹- «پوتین» به نویسندگی و کارگردانی علی رحیمی و ابراهیم رحیمی

موزه انقلاب و دفاع مقدس در بزرگراه شهید حقانی، انتهای خیابان سرو، روبه‌روی پارک طالقانی قرار دارد.  

*پخش اینترنتی و رایگان فیلم تئاتر «دستهایت کو مم حسن» با ترافیک نیم بهاء از امروز در سایت نمایش نت

از امروز یکشنبه ۳۰ شهریور از ساعت ۱۸ با پخش فیلم تئاتر ” دستهایت کو مم حسن ” به نویسندگی: رضا گشتاسب، کارگردانی: رضا کرمی زاده و تهیه کنندگی: وحید لک در سایت نمایش نت میزیبان شما علاقمندان هستیم.

فیلم تئاتر ” دست هایت کو مم حسن ” داستان چند جوان در جبهه جنگ می باشد. اکبر آیین، نازنین نادرپور، اردلان فنی، وحید شفیعی، پوریا نیک اقبالیان در این فیلم تئاتر به ایفای نقش می پردازند . از دیگر عوامل این اثر : مجری طرح: اردوان زینی سوق / طراح صحنه: رضا کرمی زاده / موسیقی: حسین اصیلی / طراح نور: حمید جوکار / طراح گریم: مینا پناهپوری.

*اولین تیزر نمایش غرب حقیقی منتشر شد

نمایش غرب حقیقی(True West) نوشته سم شپارد و ترجمه امیر امجد که تهیه کنندگی آن را پرویز پرستویی برعهده دارد و توسط امیدسعیدپور کارگردانی شده از یکشنبه30 شهریور ماه جاری، ساعت 18.30 در سالن تئاتر مستقل روی صحنه می رود.

تیزر این نمایش را بهرام شادانفر گرافیست ، نویسنده و کارگردان تئاتر طراحی و تولید کرده که در آن یکپارچگی المان های گرافیکی این اثر با دیگر اقلام تبلیغاتی حفظ شده است. شادانفر که طراحی جلد بیش از 100 عنوان کتاب و طراحی اقلام تبلیغاتی جشنواره های متعدد تئاتری را در پرونده کاری دارد ساخت تیزر چندین نمایش و فستیوال را نیز پیش از این انجام داده که نشان داده است که سبک ویژه خود را در آثار گرافیکی دارد. بازیگران نمایش غرب حقیقی محمد چرختاب، امید سعیدپور و بیتا ازادی هستند.

مدیر اجرایی این نمایش سنا پورسعیدی، مدیر پروژه  میلاد مولوی، مدیر تولید علی سلیمانی، مدیر صحنه مجتبی درویش زاده و دستیاران کارگردان مهدی کریم زاده هستند. طراحی صحنه این نمایش را هاله ذرخورد، طراحی نور را امیر پورحکمت، طراحی گریم را سامان مه ابادی، طراحی لباس را سینا ایرانپور بر عهده دارند و در این گروه ، دستیار نور فرهاد عبدی و دستیار گریم هانیه شعبانی همکاری می کنند. آهنگسازی نمایش غرب حقیقی را فرهاد حق سالمی انجام داده است و گروه نوازندگان عطا قویدل(ساکسیفون)، امیر حسین هاتفی(پیانو)، فرهاد سلطانی(گیتار الکتریک)، فرهاد حق سالمی(چلو) موسیقی این نمایش را اجرا کرده اند.طراح پوستر و بروشور را شاهین علوی، ساخت تیزر بهرام شادانفر،روابط عمومی زهرا شایان فر وعکاس این پروژه ساینا قادری هستند.

علاقه مندان به دیدن نمایش غرب حقیقی می توانند برای بهره مندی از تخفیف سه اجرای آغازین این نمایشی از طریق سایت تیوال اقدام کنند.

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: چهل سالگی دفاع مقدس تئاتر هنرهای نمایشی غرب حقیقی نمایش نت دفاع مقدس نویسندگی و کارگردانی نمایش غرب حقیقی فیلم تئاتر دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۶۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای تئاتر عروسکی در مناطق کم برخوردار فارس

علی‌اکبر خواجه‌نژادیان گفت: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بازه زمانی ۱۷ تا ۲۲ اردیبهشت ماه میهمان کودکان استان فارس است.

او تصریح کرد: این تماشاخانه به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی به اجرای برنامه‌های شاد و اثربخش تربیتی و دینی در مناطق کم برخوردار می‌پردازد.

خواجه‌نژادیان افزود: تماشاخانه سیار کانون به مدت ۶روز برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری شامل نمایش، مسابقه، انیمیشن، معرفی کتاب و سرود در استان اجرا می‌کند.

او بیان کرد: این تریلی سیار با اجرای نمایش استخان ماهی جادویی به نویسندگی منوچهر اکبرلو و به کارگردانی احسان مجیدی به همراه دو بازیگر به نام‌های الهام فرج‌پور و علی یدالهی در شیراز به روی صحنه می‌رود. مجید عبدالملکی اپراتور نور و صدا و مقصود باقر لو نیز راننده این تریلی سیار است. این نمایش ماجرای دختر پادشاهی است که استخان جادویی را پیدا می‌کند و در پایان باید بین ثروت و به دست آوردن سلامتی مادرش، یکی را انتخاب کند.

خواجه‌نژادیان در پایان افزود: تریلی تئاتر سیار پس از پیروزی انقلاب اسلامی به طور رسمی در سال ۱۳۷۳ در پارک بعثت خزانه بخارایی توسط اساتید برجسته حوزه تئاتر کودک و نوجوان کار خود را شروع کرده است و تا کنون این تئاتر میدانی در کانون پرورش فکری به عنوان یکی از شیوه‌های اجرای نمایش با حضور در میادین عمومی شهر‌ها و تفرج‌گاه‌ها برگزار می‌شود که مورد استقبال ویژه کودکان و نوجوان و خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در رشت آغازشد
  • استقبال از «آن برد» غافلگیر کننده بود/ دغدغه همیشگی «مهاجرت»
  • تماشا خانه سیار کانون به استان فارس رسید
  • اجرای تئاتر عروسکی در مناطق کم برخوردار فارس
  • محلات میزبان جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی
  • اعلام آمار فروش سالن‌های دولتی تئاتر
  • «گالیله» یک میلیاردی شد
  • «گالیله» بیش از ۱ میلیارد تومان فروخت
  • راهیابی نمایش خسوف از کاشان به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • تشییع و خاکسپاری شهدای تازه شناسایی شده در خوزستان