Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

نحوه تمدید و صدور کارت هوشمند رانندگان از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام شد.

به گزارش تین نیوز، در نامه تاریخ 29 شهریور این سازمان شرایط تمدید و صدور کارت هوشمند رانندگان عمومی با توجه به شیوع بیماری کرونا تا پایان سال جاری اعلام شد.

بر اساس دستورالعمل جدید که به ادارات استانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ارسال شده، متقاضیانی که سابقه دریافت کارت هوشمند رانندگی داشته‌اند، ملزم به گذراندن دوره‌های آموزشی ضمن خدمت مصوب در زمان تمدید کارت هوشمند رانندگی تا تاریخ 29 اسفند امسال نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: کارت هوشمند رانندگی تمدید کارت هوشمند صدور کارت هوشمند کارت هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۶۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسروپناه: تقلب در کنکور سراسری صفر است

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز در دانشگاه امیرکبیر ضمن بازدید از شرایط و نحوه سازماندهی آزمون سراسری در رشته تجربی اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی علاوه بر تصویب اسناد و ترسیم ساختار مصوبات، برای بررسی از نحوه اجرای آن نیز ورود می‌کند، در همین راستا امروز برای بازدید شرایط برگزاری آزمون سراسری در حوزه دانشگاه امیرکبیر حضور پیدا کردیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: سازمان سنجش در سال‌های اخیر در خصوص نحوه برگزاری آزمون رشد چشمگیری داشته و با نظارت و بازدیدی که از این سازمان و نحوه برگزاری آزمون در حوزه‌های مختلف داشتیم، می‌توان به جرات گفت که احتمال تقلب در این آزمون صفر است و هیچکس نمی‌تواند سوالات رو لو دهد و سوءاستفاده کنند.

وی گفت: در این شرایط هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در این سازمان تحقق پیدا کرده است.

دیگر خبرها

  • خسروپناه: تقلب در کنکور سراسری صفر است
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • تاکسی‌های برقی بدون راننده ماند
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی
  • ◄ سهمیه لاستیک دولتی برای رانندگان اتوبوس و سواری کرایه بین شهری؟
  • سازمان غذا و دارو اعلام کرد: رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی در صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در استان