Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-06@16:12:45 GMT

شهرداری برای تردد موتورسیکلت در بوستان ها تذکر گرفت

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۶۷۳۱

شهرداری برای تردد موتورسیکلت در بوستان ها تذکر گرفت

تین نیوز

عضو شورای اسلامی شهر تهران به سازمان بوستان ها ی شهرداری برای تردد موتورسیکلت ها در پارکها و بوستانهای شهری تذکر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا؛ «حجت نظری» روز یکشنبه در دویست و سی و هفتمین جلسه شورا اظهار داشت: 

تردد موتورسیکلت ها در بوستان ها بارها و بارها از سوی مردم به بنده منتقل شده و من سعی کرده‌ بودم تا به شکل تذکر موردی به مسئولان مربوطه آن را حل و فصل کنم، اما گویا مساله ورود موتورسیکلت‌ به پارک‌ها به معضلی بدل شده که مختص به یک یا دو پارک نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: متاسفانه شهروندان بسیاری از تردد موتورسیکلت در پارک‌ها و بوستان‌های شهری گلایه دارند و عجیب‌تر آنکه درصد قابل توجهی از این موتورسیکلت‌ها، نه موتورسیکلت متعلق به شهروندان بلکه موتورهای مربوط به متصدیان و نگهبانان پارک است که بعضا به شکل بدی هم اقدام به راندن این وسیله می‌کنند.

نظری افزود: منکر ضرورت استفاده از موتورسیکلت برای مواقع ضروری و تامین امنیت در پارک نیستم، اما هیچ ضرورتی ندارد که نگهبانان پارک‌ها و مسئولان مربوطه بخواهند با موتورسیکلت در محوطه داخلی بوستان‌ها گشت‌زنی کنند، چه برسد به اینکه بخواهند با سرعتی نامناسب نیز درون پارک‌ها تردد کنند.

عضو شورای شهر تهران عنوان کرد: قطعا می‌دانید که این اقدام سلامت روانی و همین‌طور ایمنی شهروندان و به خصوص زنان و کودکانی را که برای ورزش و تفریح به پارک آمده‌اند مختل می‌کند.

وی تاکید کرد: عجیب‌تر اینکه شهردار تهران که خود شهروندان را به استفاده از دوچرخه تشویق می‌کند، چگونه هنوز نتوانسته زیرمجموعه خود را برای حفظ جان و امنیت خاطر شهروندان مجاب کند که به‌جای موتورسیکلت، از دوچرخه برای تردد در پارک‌ها استفاده کنند!؟

وی گفت: در همین راستا از سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران می‌خواهم که ضمن اتخاذ تدابیر سخت‌گیرانه‌تر برای ورود و تردد موتورسیکلت در پارک‌ها ترتیبی اتخاذ شود که متصدیان و نگهبانان برای تردد در پارک‌ها از موتورسیکلت استفاده نکنند.

وی در بخش دیگری سخنان خود عنوان کرد: امروز روزملی گفت‌وگوی تمدن‌هاست که متاسفانه در تقویم ملی دیگر اهمیت چندانی به آن داده نشده است؛ روزی که پیام مهمش یعنی گفت‌وگو همچنان بهترین چاره‌ساز برای حل مشکلات داخلی و خارجی است که امیدوارم آیین گفت‌وگو در میان ما به فراموشی سپره نشود.  

وی افزود: همچنین آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی می‌دارم و دست تک‌تک خانواده شهدا و ایثارگران را می‌بوسم؛ امیدوارم سایه جنگ همواره از سر مردم جهان و به خصوص کشور عزیزمان دور باشد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تردد موتورسیکلت ها تردد موتورسیکلت پارک ها برای تردد بوستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۶۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقاء ایمنی اهالی رشت با آموزش در پارک‌ها و بوستان‌ها

ایسنا/گیلان رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: دوره‌های آموزش ایمنی و آتش نشانی در پارک‌ها و بوستان‌های شهر برای شهروندان انجام می‌شود.

شهرام مومنی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آغاز آموزش ایمنی و آتش نشانی برای شهروندان در پارک‌ها و بوستان‌های شهر، اظهار کرد: در ابتدای اجرای این طرح تیم عملیات آتش نشانی رشت با هدف افزایش علم ایمنی و آتش نشانی در میان شهروندان نسبت به آموزش ایمنی و آتش نشانی در بوستان ملت اقدام کرد.

وی با بیان اینکه داشتن شهری ایمن با وجود شهروندانی آگاه ساختنی است، افزود: تیم‌های عملیاتی آتش نشان از ۱۵ ایستگاه آتش نشانی نسبت به آموزش‌های عمومی اقدام می‌کنند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: تیم‌های عملیاتی آتش نشانان در بوستان‌ها و پارک‌های شهر رشت  نسبت به آموزش و نشر ایمنی و آتش نشانی اقدام می‌کنند.

مومنی، آموزش به کادر درمان و پرسنل بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و آموزش و بازدید ایمنی از مراکز پرخطر شامل رستوران‌ها، هتل‌ها و غیره توسط کارشناسان آتش نشانی شهر رشت را از دیگر اقدامات این سازمان برای آگاهی بخشی به شهروندان بیان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله/ «توضیحات ارائه شده شهرداری مبهم بود»
  • پس‌لرزه‌های حصارکشی «لاله» در شورا
  • وعده چمران برای عدم قطع درختان پارک لاله
  • از حصار کشی در پارک لاله تا وعده چمران مبنی بر عدم قطع درختان
  • درخت کشی در تهران؛ چرا شهرداری به دنبال قطع درختان است؟
  • چمران: قرارداد با چینی‌ها محرمانه است! / از طرح شهرداری برای پارک لاله اطلاعی نداریم!
  • دفاع تمام قد چمران از شهرداری؛ درختی در پارک لاله قطع نخواهد شد/ قرارداد خرید اتوبوس برقی هیچ مشکلی ندارد
  • چرا شهرداری می‌خواهد با تانک از روی پارک‌های تهران بگذرد؟
  • ارتقاء ایمنی اهالی رشت با آموزش در پارک‌ها و بوستان‌ها
  • شهرداری حصار‌کشی در پارک لاله را متوقف می‌کند؟!