Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@04:48:59 GMT

۳ دانش آموز مازندرانی رتبه های برتر کنکور را کسب کردند

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۶۸۸۶

۳ دانش آموز مازندرانی رتبه های برتر کنکور را کسب کردند

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا جلالیان دانش آموز آملی رتبه دوم رشته علوم انسانی، کسری ملیحی رتبه ششم رشته ریاضی از ناحیه ساری و محمدمهدی قلی زاده رتبه دهم علوم تجربی را در کنکور سراسری کسب کردند.

اسفندیار نظری معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه امسال بیش از ۵۰ هزار نفر از دانش آموزان در استان در کنکور سراسری شرکت کردند، افزود: از این تعداد سه دانش آموز استان موفق به کسب رتبه‌های زیر ۱۰ شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیشترین شرکت کنندگان در رشته تجربی و کمترین در رشته ریاضی است، افزود: در استان مازندران کنکور سراسری در شش شهر از جمله کلاردشت، نوشهر، آمل، بندپی شرقی، نکا و ساری برگزار شد.

کد خبر 5028172

منبع: مهر

کلیدواژه: کنکور سراسری آموزش و پرورش مازندران ویروس کرونا شیراز هفته دفاع مقدس شهرکرد بوشهر آمار کرونا توهین به پیامبر شیوع کرونا کرمانشاه گرگان انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی اردبیل خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۶۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ در این جشنواره ۱۰۰۰ گروه برتر از سراسر کشور در ۱۵ رشته و ۳۰ لیگ شرکت دارند. پرورش روحیه کارآفرینی و مهارت آموزی دانش آموزان از اهداف برگزاری این جشنواره است.

لکوکاپ به عنوان یکی از بزرگترین رویداد‌های پژوهش محور دانش‌آموزی در سطح خاورمیانه، هر ساله در دانشگاه‌های برتر برگزار می‌شود. لکوکاپ با ایجاد بستری مناسب، این امکان را به دانش آموزان می‌دهد که در هر رشته‌ای که فعالیت کرده‌اند، خلاقیت و مهارت‌های فرا گرفته خود را به نمایش بگذارند و با سایر دانش آموزان رقابت کنند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از دانش آموزان برتر یزدی
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران
  • شرکت ۴۴هزار دانش‌آموز در امتحانات نهایی در چهارمحال وبختیاری
  • اعطای بورس به رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری ۱۴۰۳ برای تحصیل دردانشگاه تربت حیدریه
  • حضور ۳۰ هزار دانش‌آموز کرجی در کنکور امسال
  • شرکت ۳۰ هزار دانش‌آموز البرزی در کنکور
  • برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر شد