Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پژوهش و فناوری بسیج دانشگاه فرهنگیان همدان گفت: ماموریت مهم هسته پژوهشی بسیج دانشگاه فرهنگیان همدان در رویداد پیشگام پرداختن به مسائل اصلی نظام آموزش و پرورش است

امیرحسین روزبهانی، معاون پژوهش و فناوری بسیج دانشگاه فرهنگیان همدان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: رویکرد مسئله محوری و تبدیل شدن آن به گفتمان از اهمیت اساسی برخوردار است و خوشبختانه نخستین «رویداد پیشگام» توانسته که گام بسیار موثری در این راستا بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روزبهانی افزود: دراین رویداد شاهد حضور هسته‌های پژوهش محور از دانشگاه‌های استان همانند پیام نور و فرهنگیان هستیم که بسیار با انگیزه و با نشاط در حال رقابت هستند. از طرف مجموعه بسیج دانشگاه فرهنگیان و بالاخص از اعضای شورای پروهشی، تیم معلم عاشورایی را داریم که متشکل از ۵ نفر از دانشجویان دانشگاه با رشته‌های مختلف نظیر آموزش ابتدایی، ادبیات و.. می‌باشند.

این فعال دانشجویی ادامه داد: از نقاط قوت این گروه، دانشجو معلم بودن دوستان است که باعث شده با مسائل مختلف و پر اهمیت نظام آموزش و پرورش آشنایی قابل قبولی داشته باشند. ناگفته نماند که هدف و انگیزه‌های مختلفی پشت کار است؛ اولا اینکه این دوستان قصد داشتند دانسته‌های خود را در این حوزه محک بزنند ثانیا اینکه با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید موضوعات مختلفی بر سر راه نظام تعلیم و تربیت خاصه وزارت آموزش و پرورش قرار می‌گیرد؛ مثل مسئله کمبود معلم، معلم قراردادی، طرح خرید خدمات آموزشی که ذهن دانشجو معلمان و نومعلمان دغدعه‌مند را به خود مشغول می‌سازد که در این صورت خود را ملزم به ورود به این قضایا می‌کنند.

وی با اشاره به این نکته که گروه شرکت کننده به قصد ریشه یابی و ارائه راهکار‌های اساسی برای موضوعات و مشکلات فوق وارد رویداد شدند، گفت: امید است گروه معلم عاشورایی در کنار سایر تیم‌ها بتواند به نکات خوب، قابل توجه و کارآمدی دست پیدا کند.

روزبهانی خاطرنشان کرد: سایر تیم‌ها هم با مسائل مختلفی نظیر اشتغال زایی و مهاجرت رو به رو هستند که در یک دید کلی می‌توان به این مهم رسید که ریشه خیلی از مشکلات احتمالی می‌تواند در نظام آموزشی نهفته باشد، لذا ورود تیمی از دانشگاه فرهنگیان بسیار ضروری و الزامی بود که خدا را شکر دوستان به موقع و با هماهنگی‌های مناسب اقدام کردند.

معاون پژوهش و فناوری بسیج دانشگاه فرهنگیان همدان در آخر گفت: نکته مهم و پایانی این است که با توجه به این مسئله که گستره کار ما صرفا در محدوه مسائل استان است، اما با تاکید به اهمیت نظام تعلیم و تربیت و ملی بودن آن، لزوم توجه مسئولین مربوطه به نتایج و ثمرات بسیار حائز اهمیت می‌باشد؛ امیدواریم که این رویداد فراتر از یک رقابت جمعی بتواند تاثیرات خود را به روی جریان دانشجویی و سیستم آموزشی کشور بگذارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی همدان دانشگاه فرهنگیان همدان رویداد پیشگام بسیج دانشگاه فرهنگیان همدان فرهنگیان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۷۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا

دانشگاهیان دانشگاه تهران امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان تجمع می‌کنند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، تجمع اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران برای حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل، امروز شنبه 8 اردیبهشت ماه بعد از نماز ظهر جلوی سردر دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

5 نکته درباره اعتراضات دانشجویی در آمریکا

نمازگزاران مسجد دانشگاه تهران پس از اقامه نماز ظهر و عصر، به جمع تجمع‌کنندگان می‌پیوندند.

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران، بسیج اساتید، بسیج کارکنان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و سایر تشکل‌های دانشگاه تهران از دانشگاهیان برای حضور در این تجمع دعوت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر
  • حمایت دانشجویان دانشگاه شهید مقصودی همدان از دانشجویان آمریکایی
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آزادیخواه
  • اجرای طرح هویتی در خیابان معلم
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • واکنش به کشتار در غزه؛ حقیقت جنبش‌های دانشجویی در آمریکا
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی