Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدر نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص زمان اجرای عملیات بهسازی و عمرانی اتوبان تهران ساوه و با توجه به ترافیک‌های ایجاد شده در راستای این عملیات اظهار داشت: با توجه به اینکه تنها فرصت برای تعویض و ترمیم روکش آسفالت فصل تابستان و اوایل پاییز است و فصل زمستان فرصت مناسبی برای این کار نیست این عملیات هم اکنون در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه روکش آسفالت محور تهران ساوه نامناسب بود و عملیات اجرایی انجام شد و در حال انجام نیز می‌باشد گفت: در این خصوص باید هماهنگی‌های لازم با پلیس راه و راهداری کل کشور انجام شود و طبق بررسی‌ها و مشورت‌های انجام شده بهترین زمان برای این عملیات ۹ صبح به بعد در نظر گرفته شده و مجوزها صادر و عملیات روکش در حال انجام است و تا ۱۰ روز آینده بهسازی این محور به پایان خواهد رسید.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جا ده ای استان تهران بیان داشت: در هر صورت این محور روزانه ۱۳۵ هزار و ۱۵۱ تردد دارد و ۹ صبح زمانی است که تردد کمتر می‌باشد و محور به لحاظ اینکه دارای ترافیک ترکیبی سنگین و سبک است این ترافیک رخ می‌دهد و بالاجبار باید روکش انجام شود و در هر زمان دیگری که تعویض صورت گیرد این ترافیک را خواهیم داشت.

نوروزی در خصوص ساعت عملیات اجرایی تعویض آو بهسازی آسفالت و نیز عنوان داشت: چون هوشیاری راننده‌ها در شب کمتر است و به این دلیل عملیات روز انجام می‌شود و باتلاش های صورت گرفته اجرای بار برگشت از ساوه به تهران در حال اجراست تا ۲ هفته آینده به اتمام خواهد رسید و قسمت اول جاده پرند به تهران نیز بهسازی شده و از هموطنان عذر خواهی می‌کنیم و می‌خواهیم که صبر و حوصله بیشتری داشته باشند.

کد خبر 5028167

منبع: مهر

کلیدواژه: آسفالت ویروس کرونا شیراز هفته دفاع مقدس شهرکرد بوشهر آمار کرونا توهین به پیامبر شیوع کرونا کرمانشاه گرگان انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی اردبیل خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۷۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاج بیت الله الحرام از هفته آینده به حج اعزام می‌شوند

حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب در آستانه سفر زائران و حاجیان به سرزمین وحی در حاشیه دیدار حجاج با مقام معظم رهبری، گفت: این دیدار به رسم هر سال قبل از انجام سفر به سرزمین وحی برگزار می‌شود و از رهنمود‌های رهبری در این دیدار استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: همه مقدمات حج امسال از جمله در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، سازماندهی کاروان‌ها و بهداشت و درمان انجام شده است. هتل‌های مورد نیاز اجاره شده و آشپزخانه‌ها برای تغذیه زائران پیش‌بینی‌های شده همچنین بیمارستان‌ها و واحد‌های درمانی مورد نیاز حجاج ایرانی در عربستان نیز اجاره شده است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ادامه داد: زائران بیت الله الحرام از هفته آینده اعزام خواهند شد. فرق حج امسال مسئله غزه و جنایت رژیم صهیونیستی است. همه جهان و مسلمانان از جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین ناراضی هستند. ما در حج امسال بازتاب طوفان الاقصی و وعده صادق را منعکس خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی امام و رهبری

دیگر خبرها

  • برد شاگردان اخباری در ترافیک سکوهای ورزشگاه نصیری
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • بهسازی و آسفالت ۹۴ کیلومتر راه روستایی در استان کرمانشاه
  • وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد
  • وضعت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد
  • پوشش کامل فیبرنوری استان قم تا یک هفته آینده انجام می‌شود
  • پوشش کامل فیبر نوری قم ظرف یک هفته آینده انجام می‌شود
  • اولویت اصلی شورای شهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • آغاز عملیات روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر منطقه ۸ اصفهان
  • حجاج بیت الله الحرام از هفته آینده به حج اعزام می‌شوند