Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@09:39:50 GMT

سازمان اوقاف به مناسبت هفته دفاع مقدس اطلاعیه داد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۷۱۷۶

سازمان اوقاف به مناسبت هفته دفاع مقدس اطلاعیه داد

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان اوقاف و امور خیریه در اطلاعیه‌ای هفته‌ی دفاع مقدس را در چهلمین سالگردش با یادی از شهیدان و جانبازان و ایثارگران و همه‌ی جان‌برکفان آن فتح‌الفتوح عظیم گرامی داشت.

در این اطلاعیه آمده است:

تقویم تاریخ انقلاب اسلامی به چهل‌سالگی آغاز دوران دفاع مقدس رسید. آن فصل سرخ برای بازماندگان قافله‌ی شهیدان خاطره‌ای نیست که در پیچ و تاب گذرگاه‌های زمان غبار فراموشی را بر پیشانی خود بپذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینک ماییم و خاطرات آن روزگاران که با نام بلندهمتانی رقم خورده است که به دور از وسوسه‌های دنیا و بی رغبت به جاذبه‌های زندگی در سایه ایمان خالص و عمل صالح جامه جهاد بر تن کردند و به حیاتی طیبه دست یافتند.

ملت آزاده‌ی ایران اسلامی چهل‌سالگی آغاز دوران دفاع مقدس را در حالی گرامی می‌دارد که همواره به مدد ایمان محکم و بلند خویش از همه‌ی حوادث سخت و نفس‌گیر، سرافراز و سربلند بیرون آمده است. این ملت امروز نیز علیرغم دشمنی‌ها و تحریم‌ها، همچون کوه استوار و پابرجا ایستاده و دست از تلاش برای توسعه و پیشرفت و ترقی و سربلندی برنداشته است، و الگویش در این مسیر حساس نیز دوران پرافتخار دفاع مقدس است.

در هفته دفاع مقدس و در چهلمین سالگرد گرامیداشت آن حماسه‌ی عظیم، با نثار سلام به روح پرفتوح امام راحل(ره) و تکریم و تقدیر از رشادت‌ها و پایداری‌های همه‌ی ایثارگران این عرصه، به‌ویژه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، یاد و نام و خاطره‌ی شهیدان و جانبازان و همه‌ی جان‌برکفان آن فتح‌الفتوح بزرگ را گرامی می‌داریم؛ باشد که دفتر تاریخ خالی از این حقیقت نباشد که دلیرترین مردان و زنان این سرزمین در هنگامه‌ی آتش و خون چه رشادت‌هایی آفریدند و همگان شاهد باشند که پایداری و استقامت امروز ملت بزرگ ما در برابر تهدیدها و تحریم‌ها نیز از برکت همان رشادت‌ها و دلاوری‌هاست.

کد خبر 5028193

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری هفته دفاع مقدس سازمان اوقاف و امور خیریه اطلاعیه محرم 99 طوبی کرمانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی مجمع جهانی صلح اسلامی سند 2030 معرفی کتاب کنگره امام سجاد ویروس کرونا پیام تسلیت معنویت امام سجاد ع پژوهشگاه حوزه و دانشگاه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۷۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس در هجده گفتگو به انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ارائه آموزش‌های تخصصی مخابرات در جنگ می‌پردازد.
این کتاب براساس سیر زمانی وقایع تنظیم شده و گفت و گوی هجدهم آن به خاطرات سردار باقری با شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس اختصاص دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند