Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@19:30:58 GMT

سهمیه گاز مایع خرمشهر افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۷۶۷۴

سهمیه گاز مایع خرمشهر افزایش یافت

نعیم مقدم روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا میزان توزیع روزانه کپسول گاز مایع در خرمشهر را ۲هزار و ۲۵۰ کپسول عنوان کرد و اظهار داشت: پیشتر سهمیه گاز مایع خرمشهر ۶۰ تن در روز بود که با پیگیری انجام شده این سهمیه به ۱۰۰ تن در روز رسید.

وی با بیان اینکه نظارت بر توزیع کپسول گاز مایع در جایگاه‌های سبدی خرمشهر به طور مستمر انجام می‌شود گفت: به منظور جلوگیری از تخلف و توزیع عادلانه بین مردم نظارت جدی بر روند کار جایگاههای گاز مایع از سوی نیروهای اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقدم تعداد جایگاه توزیع کپسول گاز مایع در خرمشهر را ۱۰ واحد بیان کرد و گفت: عرضه‌کنندگان گاز مایع موظف اند نسبت به عرضه گاز به شهروندان اقدام کنند، ضمن آنکه هیچ جایگاهی اجازه افزایش قیمت مصوب شده کپسول گاز مایع را ندارد.

وی علت تشکیل صف طولانی برای تهیه گاز مایع در شهرستان خرمشهر را استفاده خودروهای گازسوز بیان کرد و گفت: متاسفانه برخی از خودروهای شهرهای دیگر استان به دلیل افزایش قیمت در شهر خود از خرمشهر کپسول گاز تهیه می‌کنند.

 مقدم در ادامه گفت: به منظور رفع مشکل توزیع گاز مایع ، متقاضیان باید در سامانه درخواست فرآورده نفتی ثبت نام کنند.

بسیاری از خانواده‌های خرمشهری همچنان برای مصرف روزانه خود از گاز مایع استفاده می‌کنند.

هزینه بالای لوله‌کشی گاز و ناتوانی مردم از پرداخت هزینه اشتراک از علل استقبال نکردن خانوارهای خرمشهری از اشتراک پذیری گاز در این شهرستان است.

برچسب‌ها خرمشهر وزارت صنعت معدن و تجارت گاز مایع

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خرمشهر وزارت صنعت معدن و تجارت گاز مایع خرمشهر وزارت صنعت معدن و تجارت گاز مایع اخبار کنکور کپسول گاز مایع گاز مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۷۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضانوردان چینی به ایستگاه فضایی رسیدند

کپسول حامل ۳ فضانورد چینی مأموریت شنژو ۱۸ کنار ایستگاه فضایی این کشور در مدار زمین پهلو گرفت.

به گزارش مهر، خدمه از کپسول که روی یک موشک لانگ مارچ ۲ F سواربود، پیاده شدند. این موشک از مقر پرتاب ماهواره جیوکوان در شمال غرب چین در سالع ۱۲:۵۹ دقیقه روز پنج شنبه به فضا پرتاب شده بود.

در نخستین ساعات روز شنبه فضاپیما به طور موفقیت آمیز کنار ایستگاه فضایی چینی پهلو گرفت.

رهبر این ماموریت گوانگ فو خلبان جت جنگنده و فضانوردی است که قبلا در سال ۲۰۲۱ میلادی نیز در ماموریت فضایی شنژو ۱۳ شرکت کرده بود. در کنار او لی کانگ و لی گوانگ سو فضانوردان چینی برای نخستین بار به فضا سفر کردند.

پیش بینی می‌شود تیانگونگ تا حداقل ۱۰ سال دیگر در ارتفاع ۴۰۰ تا ۴۵۰ کیلومتر سطح زمین، مدار بزند.

دیگر خبرها

  • دراگون از ایستگاه فضایی جدا می‌شود
  • فضانوردان چینی به ایستگاه فضایی رسیدند
  • پیش بینی افزایش دما و وزش باد در آبادان و خرمشهر
  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • کمبودی در توزیع لاستیک خودرو‌های سواری نداریم
  • ٢٦ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • ۲۶ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر