Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-شورای نگهبان در بیانیه ای به مناسبت هفته دفاع مقدس تاکید کرد: دفاع مقدس از نشانه‌های عزم راسخ و بی‌پایان ایرانیان در دفاع از آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی در مقابله با تهدیدات دشمنان نظام به شمار می‌رود. خبرگزاری میزان -  طبق اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، به مناسبت هفته دفاع مقدس، شورای نگهبان بیانیه‌ای صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    بسم‌الله الرحمن الرحیم
«یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت أَقدامَکُم»

هفته دفاع مقدس یادآور حماسه عظیمی است که با ایثار، فداکاری و سلحشوری رزمندگان اسلام، افسانه شکست‌ناپذیری و سلطه‌گری قدرت‌های جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار را باطل و برتری ایمان و اراده ملت نستوه و استوار ایران را به عنوان یکی از عبرت‌های بزرگ تاریخ معاصر اثبات کرد.

دفاع مقدس، برای همیشه همچون نگینی بر تارک تاریخ حماسه، ایثار و آزادگی ایران می‌درخشد و نشانه‌ای از عزم راسخ و بی‌پایان ایرانیان در دفاع از آرمان‌های بلند انقلاب، تقویت وحدت و همبستگی ملی و حفظ استقلال کشور در مقابله با تهدیدات دشمنان نظام است.

بدون شک آحاد رزمندگان غیور و جان‌برکف ایران اسلامی با الهام از آموزه‌های مقدس نهضت عاشورا و پیام عزت و آزادگی أبا عبدالله الحسین علیه‌السلام، ایثارگری و مقاومت در برابر ظالمان و زیاده‌خواهان را رمز پیروزی دانسته و با مقاومت جانانه در این راه، حماسه‌های بزرگی را خلق کرده‌اند. بیشتر بخوانید:  ضرورت بازتعریف ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل جدید  
در شرایطی که استکبار جهانی، نا امید از جنگ سخت و رو در رو، با تمام نیرو و دسیسه‌ها به توطئه‌های مذبوحانه، جنگ اقتصادی و رسانه‌ای وسیع علیه ایران اسلامی روی آورده است، ملت هوشیار و بصیر ایران اسلامی با تأسی به روز‌های سخت دفاع مقدس و با الهام گرفتن از آموزه‌های مقدس نهضت عاشورا، می‌توانند با ایستادگی و مقاومت، نقشه‌های شوم دشمنان و آمریکای جهانخوار را به یأس و شکست تبدیل کنند.

شورای نگهبان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره امام راحل عظیم الشأن (ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس، بیعت مجدد خود را با، ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) اعلام داشته و پیروی از آرمان مقدس شهدا، جانبازان و رزمندگان در دفاع از اسلام، قرآن و ولایت را وظیفه همیشگی خود می‌داند و اقتدار و عظمت روزافزون نیرو‌های مسلح کشور، صلابت و بزرگی ایرانیان را از خداوند متعال خواستار است.

انتهای پیام/ برچسب ها: شورای نگهبان هفته دفاع مقدس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شورای نگهبان هفته دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۷۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات جهاد سازندگی ماندگار است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در پیام سردار حسین زارع کمالی به مناسبت هفته بسیج سازندگی آمده است: به یقین، بسیج سازندگی یکی از دستاورد‌ها و افتخارات عظیم انقلاب اسلامی ایران است که با دستور مستقیم امام حکیم این انقلاب، خمینی کبیر، پا به عرصه خدمتگزاری نهاد.

نهادی برخاسته از دل انقلاب، فرهنگ اصیل ایرانی و نیروی انسانی متعهد و متخصص.

این جریان پویا و ارزشمند، در طول سالیان متمادی توانسته با تکیه بر جریان عظیم بسیج مردمی، خدماتی ماندگار را ثبت نماید و حتی در بسیاری از موارد، در مقایسه با فعالیت‌های سازمان‌ها و نهاد‌های متولی نیز دستاورد‌های ویژه‌ای را ارائه نموده است؛ این امر نشان از اخلاص و مدیریت مردمانی دارد که در هر برهه از زمان، جسم و جان خویش را در مسیر فتح قله‌های افتخار ایران اسلامی عزیز تقدیم میدارند.

بر خود لازم می‌دانم که هفته بسیج سازندگی را به تمام نیرو‌های مخلص، مستعد و پرتلاش بسیج مردمی، بخصوص جهادگران دریادل استان دارالعلم و دارالعباده یزد تبریک و تهنیت گفته و از خداوند متعال برای شما بزرگواران، خدمتگزاری در سپاه امام عصر (عج) را مسئلت نمایم.

دیگر خبرها

  • «سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است