Web Analytics Made Easy - Statcounter

 انتقادات تند بازیگر «دل» از این سریال و تهیه‌کنندگانش: مردم برایشان مهم نیست، دارند بیزنس می‌کنند/ زود می‌خواستند بگیرند و تمام کنند و قسمت‌ها را زیاد کنند

به گزارش سینمادیلی سعید راد در گفتگو با رادیو‌تهران با ابراز پشیمانی از بازی در سریال «دل» به تندی از این مجموعه انتقاد کرد و گفت: من از این کار راضی نیستم چون مال این حرف ها نیستم، من سینمایی بازم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اشتباهی بود که کردم و تا آخر هم ایستادم و کار را تمام کردم. چون اصلا عادت ندارم کاری را قبول می کنم و ول کنم. تجربه ایی بود که برایم خوشایند نبود و امیدوارم دیگر هیچ‌وقت تکرار نشود.

من خودم هم این سریال را دنبال نکردم و ندیدم چون می‌دانستم داخلش چه خبره و اگر دنبال می کردم قطعا اذیت می شدم. جلسه هفتم هشتم فهمیدم، اما چون تعهد دادم و قبول کردم، ادامه دادم و سعی کردم فضایی نشود که تیم اذیت بشود

هیچ وقت سناریو را کامل نخواندم. هر وقت هم موردی پیش می‌آمد می گفتند باید سناریو را می خواندی و می‌گفتم مگر شما نوشتید که بخوانم؟

انتخاب ها و کستینگ ها همه غلط بود. مثلا حامد بهداد که خیلی بازی هایش را دوست دارم یا ساره بیات مال این نقش‌ها نیستند. چون اینقدر غمباره و افسرده و سن بالا هستند که باورپذیر نمی‌شوند. صورت اینها اصلا برای عشق و عاشقی شاد نیست که مردم با آنها سمپات پیدا کنند

حامد بهداد یک ضدقهرمان فوق العاده است ولی در این سریال فقط حرف می‌زند. یا خود من در نقش پدر چکار می توانستم بکنم؟ من تفکرهای دیگری داشتم و سعی کردم پیاده کنم اما دیدم اصلا فضا اونجوری نیست. اینها زود می‌خواستند بگیرند و تمام کنند و بیست قسمت را بکنند سی قسمت، سی قسمت را بکنند چهل قسمت و اگر یک مقدار جا داشت می کردند پنجاه قسمت چون مردم برایشان مهم نیست. اینها دارند بیزنس می کنند

من اشتباه کردم و سعی می کنم دیگر نکنم. قشنگ نیست من که هفتاد فیلم پشتمه اینطور به شعور مخاطب توهین کنم!

لینک کوتاه: asriran.com/0038Uc

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سعید راد سریال دل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۷۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون

مینی سریال «مامان اشتباه می‌کند» در ژانر خانوادگی از جمعه، ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ از شبکه تهران روی آنتن می رود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه تهران، این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی فرانسوا ای ول محصول ۲۰۱۸ فرانسه است که در ۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تهیه و تولید شده است. 

«مامان اشتباه می‌کند» درباره پسر بچه سه و نیم ساله است که با نقاشی‌هایی که می‌کشد سعی می‌کند، موضوعاتی را بیان کند. او به روانشناس مدرسه می‌گوید که مادرش مامان واقعی او نیست و پلیس به دنبال حل این معماست ... .

در این سریال هنرمندانی همچون آن چریر، تام دی اورنانو، سوفی کانتون، پاسکال البه، ساموئل تیس، کامیل لو و... نقش‌آفرینی می‌کنند.

این سریال از جمعه، ۷ اردیبهشت جایگزین سریال «پنجاه متر مربع» می شود.

«مامان اشتباه می‌کند» هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود و روز بعد در ساعات ۱۱ و ۱۹ بازپخش می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آسیب دیدن سعید آقاخانی در سریال «نون خ»
  • عمو کاووس نون خ چگونه بازیگر شد؟!
  • شوخی داریم، بی‌احترامی نه!
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • سریال «مامان اشتباه می‌کند» از قاب شبکه تهران
  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟
  • ببینید | نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵»
  • نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵» + فیلم
  • سریال کره‌ای Hide؛ جاذبۀ معماهای تمام‌نشدنی