Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@09:28:14 GMT

سیستم بانکی کاشان در پرداخت تسهیلات کرونایی پیشتاز است

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۸۰۶۴

سیستم بانکی کاشان در پرداخت تسهیلات کرونایی پیشتاز است

به گزارش ایرنا، حسین رمضانی روز یکشنبه در نشست کارگروه بانک‌های کاشان افزود: سیستم بانکی این شهرستان از افزون بر ۵۱۴ میلیارد ریال تسهیلاتی که بنگاه‌های اقتصادی در قالب یک هزار و ۲۸۵ پرونده متقاضی بودند، تا کنون ۱۵۷ میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال پرداخت کرده که برابر ۳۱ درصد تسهیلات رسیده به سیستم بانکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: سیستم بانکی در سطح استان اصفهان عملکرد ۲۷ درصدی در همین مدت داشته که این تفاوت چهار درصدی موید عملکرد بهتر بانک‌های شهرستان نسبت به متوسط استان است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشان با اشاره به وجود رکود تورمی در کشور اضافه کرد: با توجه به اینکه در سال جهش تولید هستیم، امیدواریم بتوانیم کمک حال سیستم تولید باشیم تا ان‌شاءالله بنگاه‌های اقتصادی عملکرد بهتری داشته باشند و با مشکلات کمتری روبه‌رو شوند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان نیز در ادامه تشریح کرد: اسفند سال گذشته تنها شهرستانی در کشور بودیم که پس از استان قم به شدت درگیر کرونا شدیم اما در مرکز استان ابتدا متوجه مسائل ما نبودند و از این رو مصوبه‌ها با محدودیت‌هایی روبه‌رو می‌شد.

مسعود خاندایی اضافه کرد: پس از آن بر اساس مصوبه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا به جد موضوع پیگیری شد و اکنون تنها شهرستانی هستیم که پنجمین نشست کارگروه بانک‌ها را با هدف اعتمادسازی در بین مردم برگزار می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه شرایط دنیا و کشور با وجود دستورالعمل‌ها در حال وخیم‌تر شدن است، اظهار داشت: احتمال می‌رود به واسطه مشکلات به نقطه‌ای برسیم که تصمیم‌های دیگری در سطح ملی یا شهرستانی گرفته شود اما اینها جز با اعتمادسازی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم اثرگذار نمی‌شود؛ چنان که بیشتر افراد از جمله در قالب هیات‌های مذهبی مسائل را رعایت کردند اما آنهایی که رعایت نکردند، به خود و دیگر لطمه زدند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان افزود: این شهرستان در حمایت از مشاغل و واحدهایی که بر اساس تشخیص ستاد مقابله با کرونا در این شرایط متضرر شدند و آسیب دیدند، خوب درخشیده است و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به رتبه نخست کاشان از نظر پرداخت تسهیلات حمایتی در سطح استان اصفهان یادآور شد: نام‌نویسی از متقاضیان تا فردا ادامه خواهد داشت و ریسندگی نیز به مشاغل تحت شمول اضافه شده است که بیشتر شامل شرکت‌هایی می‌شود که دوامشان، استمرار تعدادی از مشاغل را به دنبال دارد.

ویروس کرونا ۲۰۱۹ (COVID-۱۹) که نخستین‌بار در ووهان چین شناسایی شد، در نهایت به بیشتر کشورها از جمله ایران سرایت کرد و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشت تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

۴۱۹ هزار و ۴۳ نفر تا کنون در کشور به ویروس کرونا مبتلا شدند که از این میان ۳۵۷ هزار و ۶۳۲ نفر بهبود یافتند و ۲۴ هزار و ۱۱۸ نفر فوت کردند.

شهرستان ۳۶۸ هزار نفری کاشان با بیش از ۱۵ هزار واحد صنفی و حدود یک هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی، در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی اصناف اصفهان کاشان اقتصاد کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی اصناف اصفهان کاشان اقتصاد کرونا تسهیلات بانکی اصناف اصفهان کاشان اقتصاد کرونا اخبار کنکور سیستم بانکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۸۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل

رئیس کمیته امداد شهرستان بابل گفت: با اجرای سیاست توانمندسازی مددجویان در سال ۱۴۰۲ به ۱۳۷۰ نفر از مددجویان، تسهیلات کاریابی و اشتغالزایی پرداخت شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، احمد نیک پور با اشاره به اجرای طرح اشتغالزا در بابل گفت: برای اجرای طرح های اشتغال در سال گذشته با توجه به تفاهم‌نامه منعقد شده مرکز با بانک‌های عامل از محل تبصره 16 و 18  و منابع صندوق امداد ولایت، مبلغ 140 میلیارد و 803 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شد.

وی افزود: این تسهیلات در زمینه کشاورزی، صنعتی، دامپروری، صنایع دستی و خدمات پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد بابل تصریح کرد: در این فرصت‌ها 812 نفر از مددجویان و مجریان طرح های اشتغال با مهارت مختلف و پایدارسازی مشاغل آشنا شدند.

وی افزود: آشنایی با بازار کسب و کار و  اصول بازاریابی در کنار فروش محصولات با ورود اساتید دانشگاه، جهاد سازندگی و اداره دامپزشکی از خدمات ارائه شده در  آموزش کسب و کار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • فرایند الحاق زمین به محدوده ۲۰ روستای دشتستان انجام شد
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • ایزدخواه نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • ایزادخواه، نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • نماینده مجلس: نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن همچنان پشت در بسته بانک‌ها
  • بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین کاشان
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد