Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@00:03:42 GMT

تذکر کتبی نماینده مجلس به رئیس جمهور درباره جاده سرخس

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۸۵۷۴

تذکر کتبی نماینده مجلس به رئیس جمهور درباره جاده سرخس

قاضی زاده هاشمی با اشاره به حادثه مرگبار اخیر محور سرخس-مشهد گفت: صبح امروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در این رابطه به رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی تذکر کتبی دادم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید احسان قاضی زاده در گفت‌وگو با صبح توس، با اشاره به حادثه مرگبار اخیر محور سرخس-مشهد اظهار کرد: صبح امروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در این رابطه به رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی تذکر کتبی دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی افزود: اعتباری که برای جاده سرخس-مشهد در سفر رئیس به خراسان رضوی تصویب شده بود، هنوز به طور کامل تخصص داده نشده است.

وی تصریح کرد: در سفر رئیس جمهور ۸۰ میلیارد تومان برای تکمیل محور سرخس-مشهد تصویب شد که فقط ۲۰ درصد آن در مدت سه سال گذشته تخصیص یافته است.

قاضی زاده هاشمی بیان کرد: محور سرخس-مشهد یک ردیف اعتبار عمومی سالیانه هم دارد که مبلغ آن ۱۰ میلیارد تومان است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: محور سرخس مشهد رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۸۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: فرو نشست اصفهان جدی است؛ ابنیه تاریخی مورد آسیب قرار گرفته

نماینده مردم اصفهان در مجلس، گفت: فرو نشست اصفهان جدی است و ابنیه تاریخی اصفهان مورد آسیب قرار گرفته است و در این شرایط تغییرات پی در پی مدیریت میراث فرهنگی اصفهان را زمین گیر کرده است.

به گزارش ایلنا، عباس مقتدایی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: نامه‌ای را در معرض دید همکاران، افکار عمومی، رسانه‌ها قرار می‌دهم که ده‌ها نفر از نمایندگان مجلس از رئیس جمهور خواستند با توجه به اینکه اصفهان جایگاه ویژه‌ای در حوزه گردشگری، فرهنگ، هنر، صنعت، علم و کشاورزی دارد به این خطه رسیدگی ویژه‌ای شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: آقای رئیس جلسه! الان هم کشاورزان اصفهان حرف‌هایی دارند که بعضا شنیده نشده و مورد بی مهری قرار گرفته اند. البته موضوع آب اصفهان هم که باید در کانون توجه قرار می‌گرفت قرار نگرفته است.

وی افزود: فرو نشست اصفهان جدی است و ابنیه تاریخی اصفهان مورد آسیب قرار گرفته است و در این شرایط تغییرات پی در پی مدیریت میراث فرهنگی اصفهان را زمین گیر کرده است و این سوال وجود دارد که آقای وزیر میراث فرهنگی در حال انجام چه کاری است.

دیگر خبرها

  • افغانستان ظرفیت توافقات با همسایگان را دارد
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس
  • نماینده مجلس: فرو نشست اصفهان جدی است؛ ابنیه تاریخی مورد آسیب قرار گرفته
  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • محور ترانزیتی کاشان - بادرود بازگشایی شد
  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • انتقاد تند از کریمی قدوسی بعد از ادعای جنجالی اش در حوزه نظامی / نه مسئولیت دارد نه عقوبت می شود!