Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، بامداد امروز اسامی برترین‌های کنکور اعلام شد که در میان این اسامی نام کسری ملیحی از شهرستان ساری دیده می‌شد وی دانش‌آموز سخت‌کوشی بود که تمام تلاشش را به‌کار گرفت تا بتواند موفق عمل کند، دانش‌آموزی که کودکی اهل مطالعه بود و علاقه وافری به مطالعه داشته و دارد.

کسری ملیحی در گفت‌وگو با فارس می‌گوید: روزانه  ۹ تا ۱۰ ساعت درس می‌خواندم و فکرش را هم می‌کردم  و اصلا غافل‌گیر نشدم، در کنار کلاس‌های کنکوری بیشتر به مطالعه علاقه داشتم و همواره مطالعه در برنامه کاری من بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان می‌کند: به اعتقاد من تحصیل در رشته مورد علاقه در دانشگاه مهم‌تر از تلاش برای برتر شدن در کنکور است و تمام تلاشم را در این زمینه به‌کار می‌گیریم.

علاقه‌مند به تحصیل در رشته‌های برق و کامپیوتر هستم و تمام تلاشم را برای اینکه به رشته معقول‌تری برسم به‌کار می‌گیریم؛ آرزوهای  خیلی بزرگی دارم و برای من مهم این است که برای خودم فکر نو داشته باشم و  کمکی به پیشبرد داشته باشم.

درس خواندن در روزهای کرونایی تجربه‌ای سخت و متفاوتی بود که  با حرف زدن نمی‌توان بیان کرد؛ با توجه به اینکه کلاس‌ها غیرحضوری بود روحیه خودم را از دست ندادم چرا که کتاب‌هایم را تا اسفند به پایان رساندم و بعد از این مدت تنها مرور و آمادگی روحی و انگیزه بود.

انتهای پیام/ ۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۸۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مصلحیان رئیس انجمن ریاضی ایران گفت:در چهل و ششمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور ۲۸ تیم دانشجویی از دانشگاه‌های کشور رقابت کردند که در پایان در بخش تیمی دانشگاه‌های صنعتی شریف، تهران، فردوسی مشهد، امیرکبیر و خواجه نصیر به ترتیب مقام‌های اول تا پنجم را به دست آوردند.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم
  • دلایل کاهش تعداد پسران در آزمون کنکور امسال
  • حکم نماز و استفاده از غذا در خانه کسی که خمس نمی‌دهد
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • «روایت اول» از ردیف یک موسیقی‌دان مهم منتشر شد/خواندن یک قصه جالب
  • مدال‌آوری دانشجویان دانشگاه کاشان در مسابقه ریاضی کشوری
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • معرفی برگزیدگان مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در تبریز
  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه انتخابیه به روایت وزیر کشور