Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@19:15:01 GMT

فراهانی: قرار نیست به خوشه طلایی بروم

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۸۶۶۷

فراهانی: قرار نیست به خوشه طلایی بروم

سرمربی سابق داماش گیلان حضورش در خوشه طلایی و عضویت در کادرفنی سهراب بختیاری زاده را رد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سیامک فراهانی، سرمربی سابق داماش گیلان که به همراه این تیم به فینال جام حذفی نیز رسیده بود، شایعه حضورش در تیم خوشه طلایی و دستیاری سهراب بختیاری زاده را رد کرد: طی چند روز اخیر این شایعه شکل گرفته و حتی روز گذشته با شدت گرفتن این موضوع مجبور شدم در صفحه خودم آن را تکذیب کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما امروز بار دیگر این موضوع در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها مطرح شد که باید اعلام کنم صحبتی در اینباره نشده و قصدی نیز برای آن ندارم.

 

فراهانی که در فصل گذشته علیرغم کسب نتایج مناسب در نیم فصل اول با توجه به مشکلات مالی و مدیریتی ترجیح داد از ادامه همکاری با آنها انصراف دهد درباره آینده خود نیز گفت: صحبت‌هایی شده و مذاکراتی نیز با تیم‌هایی که پیشنهاد داده بودند داشتم اما تا این لحظه هیچ چیزی قطعی نشده و انشاالله طی روزهای آتی تصمیم خواهم گرفت.

 

داماش گیلان دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: داماش گیلان دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۸۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی شد: دستکش طلا برای ستاره آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، رایا در این فصل یکی از بازیکنان موثر آرسنال بوده و نقش مهمی را در حضور این تیم در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و حضور در کورس قهرمانی ایفا کرده و با وجود اشتباهاتی که مرتکب شده توانسته است به مهره کلیدی این تیم تبدیل شود.

این بازیکن تا به حال در 29 دیداری که در این فصل در لیگ برتر انگلیس در ترکیب توپچی‌ها انجام داده موفق شده است در 14 بازی دروازه‌اش را بسته نگه دارد و تنها 23 گل دریافت کرده که آماری بسیار درخشان برای او به حساب می‌آید.

نزدیک‌ترین رقیب او برای کسب جایزه دستکش طلایی جوردن پیکفورد بود که در فاصله سه بازی تا پایان رقابت‌های این فصل لیگ برتر 12 کلین شیت در کارنامه داشت اما در بازی شب گذشته اورتون برابر لوتون گل خورد تا فرصت رقابت با رایا را از دست بدهد.

با گلی که اورتون در این بازی دریافت کرد، اهدای جایزه دستکش طلایی به رایا قطعی شد و حالا این بازیکن امیدوار است که بتواند به تیمش در کسب جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس هم کمک کند.

دیگر خبرها

  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • نخلداران استان بوشهر مراقب آفت کنه گردآلود خرما باشند
  • خوشه‌های خوش‌سالی در خراسان شمالی با جهش تولید و مشارکت کشاورزان
  • دست‌کش طلایی لیگ جزیره به دروازه‌بان آرسنال رسید
  • رقابت سخت بین حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • قطعی شد: دستکش طلا برای ستاره آرسنال
  • یک شهر به دنبال بقای داماش گیلان
  • راز لگد تاریخی آقای مو طلایی بالاخره فاش شد!
  • این قورباغه‌ طلایی سمی‌ترین موجود جهان است
  • نتایج هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال