Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@00:52:39 GMT

مورینیو خواهان جذب لینگارد از منچستریونایتد شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۸۶۹۱

مورینیو خواهان جذب لینگارد از منچستریونایتد شد

باشگاه تاتنهام در ادامه فعالیت‌های خود در بازار نقل‌وانتقالات، اکنون نظرش معطوف به جذب هافبک نفوذی منچستریونایتد شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه تاتنهام پس از اینکه گرث بیل را از رئال مادرید قرض گرفت و با قراردادی پنج ساله سرخیو رگیلون را هم از این باشگاه اسپانیایی به خدمت گرفت، حالا در نظر دارد شانس خود را برای جذب جسی لینگارد، هافبک نفوذی منچستریونایتد امتحان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش نشریه انگلیسی «دیلی‌استار»، ژوزه مورینیو که سابقه همکاری با این هافبک 27 ساله را به واسطه حضورش روی نیمکت سرمربیگری منچستریونایتد بین سال‌های 2016 تا 2018 دارد، نسبت به همکاری مجدد با لینگارد علاقه‌مند است.

 گفته می‌شود تاتنهام برای به خدمت گرفتن این هافبک انگلیسی از منچستریونایتد باید رقمی در حدود 30 میلیون یورو هزینه کند، بازیکنی که از ماه ژانویه در هیچ بازی لیگ برتری در ترکیب اصلی شیاطین سرخ قرار نگرفته است و در بازی شب گذشته با کریستال‌پالاس در ترکیب 18 نفره منچستریونایتد هم نبود.

واکنش سولسشایر به عملکرد مدیران منچستریونایتد در نقل‌وانتقالات

لینگارد که تنها یکسال دیگر از قرارداد فعلی‌اش با منچستریونایتد باقی مانده، فصل گذشته در 40 بازی (1888 دقیقه از 3600 دقیقه ممکن) از رقابت‌های مختلف برای تیم تحت‌هدایت اولگنار سولسشایر به میدان رفت و آمار چهار گل‌زده و دو پاس‌گل را از خود برجای گذاشت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ژوزه مورینیو تاتنهام منچستریونایتد ژوزه مورینیو تاتنهام منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۸۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ خلاصه بازی تاتنهام ۲ - آرسنال ۳

آرسنال در خانه تاتنهام، در دربی شمال لندن، موفق شد ۳-۲ به ‏پیروزی برسد تا یکی از دشوارترین موانع هفته‌های آخر را از پیش رو ‏بردارد. ‏

دریافت 137 MB

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی استقلال برای فتح تبریز
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان
  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • دلیل اصلی سفید شدن مو‌های ژوزه مورینیو فاش شد
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • فیلم/ خلاصه بازی تاتنهام ۲ - آرسنال ۳
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!