Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون وزنه‌برداری در حاشیه مجمع سالانه این فدراسیون گفت: از نظر تجهیزات با مشکل و فرسودگی روبه‌رو هستیم.

به گزارش ایسنا، علی مرادی در حاشیه مجمع سالیانه فدراسیون وزنه برداری بیان کرد: مجمع با توجه به شرایط ویژه در کشور به صورت وبینار برگزار شد. مباحثی مطرح و گزارش کارها ارائه شد که مورد تصویب مجمع هم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم حمایت های بیشتر کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش استمرار داشته باشد.

مرادی در مورد اینکه صورت حساب های مالی به دست برخی از اعضا نرسیده است، گفت: یک هفته قبل تمام آیین نامه ها و صورت های مالی به وزارت ورزش دادیم و  احتمالا ادارهات کل استان ها  با هیات ها هماهنگی لازم نداشتند از این رو به دست به برخی نرسید. البته آن روسای هیات ها تماس گرفتند و اطلاع دادند که شخصا دبیر فدراسیون برایشان دوباره ارسال کرد. 

مرادی در پاسخ به این پرسش که فدراسیون برای برگزاری اردو و آمادگی برای المپیک شرایط مساعدی دارد یا خیر تاکید کرد: از لحاظ تجهیزات مشکلاتی داریم چون تولیدات داخل فاقد استاندارد های جهانی  است. البته برای کارهای آموزشی تولیدات داخل کفایت می کند. اردوهای تیم ملی تحت پروتکل های بهداشتی باید انجام شود و  بحث تجهیزات هم مهم است اما از این جنبه مشکلاتی داریم مجددا برای حل آن با وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در حال رایزنی خواهیم بود. 

او ادامه داد: کادر فنی برنامه ای را اعلام کرده و قرار است از آبان ماه برنامه شروع شود. با در نظر گرفتن محدودیت هایی، اردوها و لیگ را شروع می کنیم. و البته  حفظ سلامتی قهرمانان مورد توجه خواهد گرفت. از طرفی شرایط فدراسیون جهانی  شرایط آشفته ای است و تقویم درستی ندارد. این ضعف عمده ای است که فدراسیون جهانی و باید هر چه زودتر حل کند. 

او در مورد اینکه حقوقی که کمیته ملی المپیک برای المپیکی ها پرداخت کرد بین چند نفر تقسیم می شود، تصریح کرد: مبلغی کمیته ملی المپیک پرداخت کرد، برای سه ورزشکار و یک نفر مربی بود. ما علاکه بر آن حقوقی هم خودمان به چهار ورزشکار و دو نفر دیگر از مربیان پرداخت کردیم. حتی به دو نفر از  بانوان که در برنامه المپیکی حضور ندارند حق الزحمه ای قائل شدیم و جا دارد از کمیته ملی المپیک سپاسگزاری کنم. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علی مرادی وزنه برداري کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۸۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو

به گزارش خبرگزاری مهر، چهل و یکمین نشست هیأت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو در شهر «جیانگ یئن» با حضور تمامی اعضا و به ریاست «گائو ژیدان» رئیس فدراسیون جهانی و مهدی علی‌نژاد عضو ایرانی این هیأت رئیسه برگزار شد.

در ابتدای این نشست؛ صورت جلسه چهلمین نشست هیأت رئیسه فدراسیون جهانی و شانزدهمین کنگره فدراسیون جهانی که هر دو رویداد سال گذشته در تگزاس برگزار شده بود، به تأیید اعضا رسید. سپس «ژان کیوپینگ» دبیرکل فدراسیون جهانی، گزارشی از فعالیت‌های ۶ ماه اخیر این فدراسیون جهانی و همچنین پیکارهای پیش رو ارائه داد. وی همچنین یادآور شد؛ با توجه به اینکه کشورهای متعددی موفق به اخذ ویزا جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان نشدند؛ بنا به پیشنهاد ایران؛ پیکارهای انتخابی جام‌جهانی ووشو با حضور ۳۸ کشور امروز آغاز به کار کرد.

برگزاری چهارمین دوره مسابقات جهانی «تایچی» در سنگاپور، نهمین دوره مسابقات جوانان جهان در برونئی‌، سومین دوره جام جهانی تالو در یوکوهاما ژاپن و دهمین دوره جام جهانی ساندا در ملبورن استرالیا از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود. در این نشست مقرر شد؛ میزبانی دهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان به چین داده شود که این مسابقات در واقع حکم کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۶ جوانان داکار سنگال را خواهد داشت

درخواست امارات برای عضویت در فدراسیون جهانی مورد بررسی قرار گرفت. همچنین گزارش‌هایی از سوی رؤسای کمیته فنی، کمیته داوران و کمیته اخلاق ارائه و مورد تأیید قرار گرفت. در پایان این نشست؛ علی‌نژاد با «گائو ژیدان» وزیر ورزش، رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون جهانی ووشو گفت‌وگو و مذاکراتی را داشتند.

همچنین مهدی علی‌نژاد عضو هیأت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو به عنوان یکی از اعضای سه نفره کمیته نظارت بر برگزاری مسابقات انتخابی جام‌جهانی معرفی شد.

مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو از امروز (۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) به صورت رسمی در شهر» «جیاینگ یئن» چین آغاز شده است.

کد خبر 6087261

دیگر خبرها

  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است نه رؤیا / مرادی: هدف مشترک داریم
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • مرادی: هیچ گله‌ای از موسوی نداریم/ دبیر به زودی معرفی می‌شود
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو